Przetargi.pl
Nr sprawy ROA.271.37.2014 Dąbrówka Pałac - budowa instalacji kanalizacyjnej, instalacji wodociągowej (hydranty, częściowe odwodnienie terenu oraz częściowe zagospodarowanie terenu)

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2014-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy ROA.271.37.2014 Dąbrówka Pałac - budowa instalacji kanalizacyjnej, instalacji wodociągowej (hydranty, częściowe odwodnienie terenu oraz częściowe zagospodarowanie terenu)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest budowa instalacji kanalizacyjnej, instalacji wodociągowej (hydranty, częściowe odwodnienie terenu oraz częściowe zagospodarowanie terenu) w Dąbrówce. Szczegółowy zakres zadania: 1.Sieć grawitacyjna od ściany budynku poprzez S1 , S2, S3, do S istn. rurąciągi średnicy Dn. 110, 75, 160,200 mm. 2.Siec p.pożarowa - włączenie w istniejącą sieć do dwuch hydrantów HP 80 średnica DN 80. 3.Siec grawitacyjna drenażowa - Zgodnie z dokumentacją projektową z wyłączeniem odcinka pomiędzy węzłem nr. 1 poprzez 2,3,4,5,6,7,8 Wylot bez zmian. Odcinek ten od 1 do 8 należy wykonać zgodnie z Planem zagospodarowania terenu Ulica Lipowa Majatkowa w Dabrówce Gmina Dopiewo załączonego do dokumentacji wykonawczej. Zgodnie z tym planem i profilem podłużnym w zakresie tego zadania jest wykonanie w zmienionej technologi odcinka 1 do 8 tj zamiast rury typu RAUDRIL PVC O ŚREDNICACH dn 160, 200,MM NALEŻY WYKONAĆ PCW 400 mm, zgodnie z załączonym profilem podłużnym od S 7 poprzez S 1 do wylotu. 3.2. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót należy traktować jako elementy dodatkowe (pomocnicze) , a nie służące do obliczenia ceny ofertowej. 3.3. Dodatkowe wymogi dotyczące 1.W cenie ofertowej należy skalkulować monitorowanie sieci grawitacyjnej (z zapisem na płytę CD-R) tylko i wyłącznie w czasie obecności przedstawiciela przyszłego użytkownika lub Zamawiającego. 2.Zasypki po robotach instalacyjnych w drogach należy zagęścić do współczynnik zagęszczenia nie mniejszego od 1,0 w skali Proctora do głębokości 0,6m od górnego poziomu zasypki w drogach o nawierzchni gruntowej jak i utwardzonej. W przypadku występowania wysokiego poziomu wód gruntowych pomiary współczynnika zagęszczenia gruntu należy odznaczać na bieżąco po dogęszczeniu każdej warstwy zasypowej o miąższości nie większej niż 0,4 m. W taki przypadku odwodnienie wykopu należy utrzymywać do momentu zakończenia zasypki kanalizacyjnej oraz zakończenia pomiarów współczynników zagęszczenia. 3.Wykonawca pokrywa opłaty za składowanie ziemi z wykonanego koryta. 4.Wykonawca zobowiązany jest dokonać w Starostwie Powiatowym w Poznaniu zgłoszenia zamiaru budowy ( wykonania robót budowlanych) w zakresie robót odwodnieniowych , kanalizacyjnych i hydrantowych, na 30 dni przed planowanym rozpoczęciem robót , na podstawie przekazanego przez Zamawiającego upoważnienia do reprezentowania. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia rozpoczęcia robót u Powiatowego Konserwatoratora Zabytków ul. Słowackiego 8 , Poznań 60-823 na podstawie wystawionego przez Zamawiającego upoważnienia. 6.Podczas robót należy nie dopuszczać do zanieczyszczenia pasa drogowego, który nie znajduje się w obrębie placu budowy. Również w cenę oferty należy wkalkulować koszty związane z bieżącym utrzymaniem przejezdności odcinków dróg po których poruszają się pojazdy Wykonawcy(w czasie wzmożonych opadów atmosferycznych drogi gruntowe należy utwardzać poprzez gruzowanie ich gruzem pobudowanym o frakcji od 0-32mm.wolnym od zanieczyszczeń stałych (guma , pręty stalowe, szkło, gwoździe itp) W przypadku jego zanieczyszczenia należy niezwłocznie teren drogi posprzątać. Wszelkie szkody powstałe w wyniku zabrudzenia nawierzchni drogowej powstałe w związku z budowa kanalizacji ( w tym transportem i dowozem materiałów) odpowiadać będzie Wykonawca robót. W przypadku kiedy Wykonawca nie będzie się wywiązywał z bieżącego utrzymywania czystości nawierzchni lub przejezdności w czasie prowadzenia robót kanalizacyjnych Inwestor zleci zakres wnioskowanych prac firmie zewnętrznej a kosztami obciąży Wykonawcę lub wartość tych zobowiązań zostanie potracona z wystawianych przez wykonawcę faktur. 7. W razie kolizji istniejących urządzeń energetycznych projektowaną inwestycją należy wystąpić do RD - Opalenica o wydanie warunków przebudowy kolidujących urządzeń. 3.4. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji. 3.5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wszelkie prace , materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesięcy , okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Termin wykonania zamówienia: do 28.11.2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 6.000,00 zł musi zostać złożone przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach