Przetargi.pl
Nr sprawy ROA.271.17.2015 Palędzie - budowa kanalizacji sanitarnej na ulicach: Piękna, Pogodna

Gmina Dopiewo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-070 Dopiewo, ul. Leśna 1c
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0618148331 w 34 , fax. 061 8148092
  • Data zamieszczenia: 2015-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dopiewo
    ul. Leśna 1c 1c
    62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie
    tel. 0618148331 w 34, fax. 061 8148092
    REGON: 63125873800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nr sprawy ROA.271.17.2015 Palędzie - budowa kanalizacji sanitarnej na ulicach: Piękna, Pogodna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 2. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest budowa kanalizacji sanitarnej ul. Piękna, ul. Pogodna w Palędziu. W ramach realizacji niniejszego zamówienia do wykonania są instalacje (sieci i przyłącza) w ulicach: ul. Pięknej i ul. Pogodnej w Palędziu. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje : 2.1. Ul. Piękna: - sieć: od S54 (istniejąca), S101, S102, - przyłącza: P40 włączyć do studni S101, P188, P189, P190, P203 włączyć z trójnika, - sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC DN 250 o łącznej długości 78 m, (odcinek od studni istniejącej nr S54 do studni S103 w ul. Pogodnej); - na sieci studnie betonowe o średnicy 1000 mm w ilości 2 szt, - zaprojektowane przyłącza do posesji z rur PVC DN 160, w ilości 5 szt.; 4 przyłącza zakończyć studzienką PVC śr. 425mm; 1 przyłącze wykonane z trójnika zakończyć studzienką śr. 600, - odtworzenie nawierzchni gruntowej po trasie sieci i przyłączy wg projektu w pasie 1m - wykorytowanie na głębokość 30 cm, uzupełnienie tłuczniem drogowym 31,5-63mm (gr. 30cm), wykończenie warstwą tłucznia 4-31,5mm (5cm), - odwodnienie wykopów na czas realizacji prac - założono wykonanie igłofiltrów na całej długości wykopów, z obu stron wykopu, w rozstawie co 3m; faktyczną ilość należy ustalić w trakcie realizacji robót. - wymiana gruntu na odcinkach sieci głównej i na odcinkach przyłączy. 2.2.Ul. Pogodna: - sieć: S103, 104, 105, 106, - przyłącza: P191, 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200, 201, - sieć kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC DN 250 o łącznej długości 132 m, (odcinek od studni nr S103 do studni S106); - na sieci studnie betonowe o średnicy 1000 mm w ilości 4 szt., - zaprojektowane przyłącza do posesji z rur PVC DN 160, w ilości 11 szt.; 5 przyłączy zakończyć studzienką PVC śr. 425mm; 6 przyłączy wykonać z trójnika i zakończyć studzienką śr. 600, - odtworzenie nawierzchni gruntowej po trasie sieci i przyłączy wg projektu w pasie 1m - wykorytowanie na głębokość 30 cm, uzupełnienie tłuczniem drogowym 31,5-63mm (gr. 30cm), wykończenie warstwą tłucznia 4-31,5mm (5cm), - odwodnienie wykopów na czas realizacji prac - założono wykonanie igłofiltrów na całej długości wykopów, z obu stron wykopu, w rozstawie co 3m; faktyczną ilość należy ustalić w trakcie realizacji robót, - wymiana gruntu na odcinkach sieci głównej i na odcinkach przyłączy. 2.3 Dodatkowe uwagi : 1. W kosztorysie ofertowym należy skalkulować monitorowanie sieci grawitacyjnej (z zapisem na płytę CD-R) tylko i wyłącznie w czasie obecności przedstawiciela przyszłego użytkownika lub inwestora. 2.W przypadku występowania wysokiego poziomu wód gruntowych pomiary współczynnika zagęszczenia gruntu należy odznaczać na bieżąco po dogęszczeniu każdej warstwy zasypowej o miąższości nie większej niż 0,4 m. W taki przypadku odwodnienie wykopu należy utrzymywać do momentu zakończenia zasypki kanalizacyjnej oraz zakończenia pomiarów współczynników zagęszczenia. 3.Inwestor przekaże projekt organizacji ruchu na czas budowy. 4.Wykonawca pokrywa opłaty za składowanie ziemi z wykonanego koryta. 5.Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę Urzędu Gminy Dopiewo na zajęcia pasa drogowego oraz umieszczenia urządzeń w pasie drogi, na podstawie wydanego Wykonawcy pełnomocnictwa przez Wójta Gminy Dopiewo do reprezentowania Zamawiającego. Opłatę za zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca. 6.Podczas robót należy nie dopuszczać do zanieczyszczenia pasa drogowego, który nie znajduje się w obrębie placu budowy określonego na podstawie decyzji na zajęcie pasa drogowego. Również w cenę oferty należy wkalkulować koszty związane z bieżącym utrzymaniem przejezdności odcinków dróg po których poruszają się pojazdy Wykonawcy(w czasie wzmożonych opadów atmosferycznych drogi gruntowe należy utwardzać poprzez gruzowanie ich gruzem pobudowanym o frakcji od 5-50mm.wolnym od zanieczyszczeń stałych (guma , pręty stalowe, szkło, gwoździe itp) W przypadku jego zanieczyszczenia należy niezwłocznie teren drogi posprzątać. Wszelkie szkody powstałe w wyniku zabrudzenia nawierzchni drogowej powstałe w związku z budowa kanalizacji ( w tym transportem i dowozem materiałów) odpowiadać będzie Wykonawca robót. W przypadku kiedy Wykonawca nie będzie się wywiązywał z bieżącego utrzymywania czystości nawierzchni lub przejezdności w czasie prowadzenia robót kanalizacyjnych Inwestor zleci zakres wnioskowanych prac firmie zewnętrznej a kosztami obciąży Wykonawcę lub wartość tych zobowiązań zostanie potracona z wystawianych przez wykonawcę faktur. 7.Tyczenie kanalizacji w terenie oraz odbiory robót będą dokonywane w obecności zarządcy drogi. O tyczeniu i odbiorach robót należy zawiadomić zarządcę drogi z 7 dniowym wyprzedzeniem. 8.W razie kolizji istniejących urządzeń energetycznych, gazowych z projektowaną inwestycją Wykonawca wystąpi i uzyska od gestorów tych mediów warunki przebudowy kolidujących urządzeń. 3. Przedmiotowe zadanie należy wykonać zgodnie z zakresem określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacją projektową oraz wytycznymi specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zakres prac będących przedmiotem niniejszego postępowania objęty jest pozwoleniem na budowę. 5. Jeżeli w dokumentacji występują nazwy własne producentów lub wyrobów, zostały one użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji min. 36 miesiące i rękojmi na wszelkie prace , materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż ten zaproponowany w ofercie, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta. 7. Termin wykonania zamówienia: do 60 dni od daty przekazania placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 4.400,00 zł musi zostać złożone przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji w miesiącach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach