Przetargi.pl
Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco.

Powiat Kamiennogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. W. Broniewskiego 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 50 100 , fax. 075 64 50 111
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kamiennogórski
    ul. W. Broniewskiego 15 15
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 50 100, fax. 075 64 50 111
    REGON: 23082130000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienna-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawy cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie napraw cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich i powiatowych mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco. Naprawy obejmują w szczególności: wycięcie uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów lub sfrezowanie nawierzchni; oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem i odwozem ewentualnego gruzu; ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca; ułożenie i rozścielenie mieszanki mineralno - asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach przy w zależności od głębokości uszkodzenia, a w przypadku frezowania nawierzchni - przy użyciu rozściełacza o szerokości co najmniej 1,5 m; zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki; posmarowanie bitumem powierzchni dolnej i górnej warstwy na złączach ze starą nawierzchnią; transport mieszanki z wytwórni do miejsca wbudowania; odwóz gruzu asfaltowego wraz z jego utylizacją i opłatą środowiskową. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje powierzchnię łat: w przypadku dróg wojewódzkich administrowanych przez powiat kamiennogórski: 350 m2 - przy głębokości ubytku 8 cm (z wycinaniem nawierzchni); 800 m2 - przy głębokości ubytku 6 cm (z wycinaniem nawierzchni); 400 m2 - przy głębokości ubytku 4 cm (z wycinaniem nawierzchni); 1200 m2- przy głębokości ubytku 6 cm (z sfrezowaniem nawierzchni) oraz w przypadku dróg powiatowych: 200 m2 - przy głębokości ubytku 6 cm (z wycinaniem nawierzchni); 300 m2 - przy głębokości ubytku 4 cm (z wycinaniem nawierzchni); 300 m2- przy głębokości ubytku 6 cm (z sfrezowaniem nawierzchni);1200 m2- przy głębokości ubytku 4 cm (z sfrezowaniem nawierzchni). Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i w cenie oferty do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wyniesie w teren (zgodnie z zatwierdzonym projektem) i utrzyma w czytelności i kompletności oznakowanie robót przez cały czas ich trwania. Roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych wystawianych w formie pisemnych poleceń przez osoby nadzorujące z ramienia Zamawiającego, w których zostanie wskazana szczegółowa lokalizacja robót oraz termin wykonania. Zakres robót ustalany będzie na bieżąco, w ramach potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem dyspozycyjności Wykonawcy do dwóch dni od daty wezwania. Ilości podane w przedmiarze robót są przybliżone (mogą się zmienić wg potrzeb Zamawiającego uzależnionych od stanu drogi) i służą pomocą Wykonawcy w wyliczeniu kosztów wartości robót. Wbudowywana masa musi posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, które Wykonawca jest zobowiązany załączać do każdego częściowego protokołu odbioru robót.Wykonawca na zrealizowany przedmiot zamówienia udzieli co najmniej 12-miesięcznej gwarancji. Okres gwarancji na naprawy objęte umową (materiały i robociznę) liczony będzie od dnia dokonania bezusterkowych odbiorów częściowych. W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przeglądów i nieodpłatnego usuwania zaistniałych wad. Zalecenia z przeglądów Wykonawca ma realizować w terminie ustalonym w przeglądzie. Kwota wynagrodzenia, odpowiadać będzie ilości metrów nawierzchni rzeczywiście wyremontowanych po cenie brutto za naprawę 1 m2 (odpowiednio dla danej głębokości ubytku). Wysokość wynagrodzenia wyliczana będzie na podstawie zestawienia określonego w umowie zgodnie z ofertą Wykonawcy.Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią: Załącznik nr 1 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - Wymagania Ogólne oraz Załącznik nr 2 - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - Remont Cząstkowy Nawierzchni Bitumicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamienna-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach