Przetargi.pl
Naprawa nawierzchni prześwitów bramowych , malowanie prześwitów bramowych i klatek schodowych wraz z wymianą stolarki okiennej w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego z podziałem na cztery zadania.

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2012-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Naprawa nawierzchni prześwitów bramowych , malowanie prześwitów bramowych i klatek schodowych wraz z wymianą stolarki okiennej w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego z podziałem na cztery zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3) Zakres prac : 3.1 Zakres prac obejmuje: a) dla Zadania nr I i Zadania nr IV - naprawę tynków ścian i sufitów - kasowanie zacieków - przecieranie istniejących tynków - gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi ALTAS UNI GRUNT lub równorzędnymi - malowanie emulsyjne ścian i sufitów - malowanie farbami olejnymi ścian ( lamperia) - malowanie balustrad schodowych - malowanie stolarki drzwiowej - wymianę okien na okna PCV - wymianę elementów schodów drewnianych i balustrad - malowanie elementów metalowych ( rury, drzwiczki itp.) - umocowanie płyty gipsowo - kartonowej na stropach - malowanie podestów drewnianych, schodów, - wymianę drzwi wejściowych do klatki schodowej b) dla Zadania nr II - naprawę tynków ścian i sufitów - kasowanie zacieków - przecieranie istniejących tynków - gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi ALTAS UNI GRUNT lub równorzędnymi - malowanie emulsyjne ścian i sufitów - malowanie farbami olejnymi ścian ( lamperia) - malowanie balustrad schodowych - malowanie stolarki drzwiowej i okiennej - dopasowanie skrzydeł okiennych - uzupełnienie okitowania szyb - wymianę okien na okna PCV - wymianę elementów schodów drewnianych i balustrad - malowanie elementów metalowych ( rury, drzwiczki itp.) - umocowanie płyty gipsowo - kartonowej na stropach - malowanie podestów drewnianych, schodów, - naprawę nawierzchni w prześwicie bramowym c) dla Zadania nr III - naprawę tynków ścian i sufitów - kasowanie zacieków - przecieranie istniejących tynków - gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi ALTAS UNI GRUNT lub równorzędnymi - malowanie emulsyjne ścian i sufitów - malowanie farbami olejnymi ścian ( lamperia) - malowanie balustrad schodowych - malowanie stolarki drzwiowej - dopasowanie skrzydeł okiennych - uzupełnienie okitowania szyb - wymianę okien na okna PCV - wymianę elementów schodów drewnianych i balustrad - malowanie elementów metalowych ( rury, drzwiczki itp.) - malowanie podestów drewnianych, schodów, - naprawę nawierzchni w prześwicie bramowym. 3.2. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w przedmiarze robót - załączniki nr 10a.1- 10a.2 , 10b.1- 10b.4 , 10c.1- 10c.3 , 10d.1- 10d.2 w zależności od numeru Zadania. Wszelkie nazwy, symbole i znaki firmowe użyte przez Zamawiającego podane zostały w celu doprecyzowania jakościowego materiałów - należy je odczytywać jako: typu lub równoważne, oznacza to, że Wykonawca może użyć do realizacji zamówienia innych wyrobów, pod warunkiem, że nie będą one o gorszych parametrach niż podane przez Zamawiającego. 3.3 Wszystkie wyszczególnione prace należy wykonać zgodnie z załączonymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8a , 8b i 8c do Siwz) oraz poleceniami inspektora nadzoru. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia zdemontowanej stolarki na koszt własny. 3.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 3.6 Powyższe prace Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu własnych narzędzi , materiałów , pracowników włącznie z usunięciem nieczystości . 4) Wykonawcy przed złożeniem ofert powinni dokonać oględzin nieruchomości objętych zamówieniem. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru zlecanych robót , jeśli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach