Przetargi.pl
NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych -Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NAPRAWA I PRZEGLĄD SPRZĘTU POŻARNICZEGO - sprawa nr 47/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie naprawy oraz przeglądów sprzętu pożarniczego zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ 2)ZADANIE NR 2: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS. 2.Zakres wykonania usługi przeglądu serwisowego oraz naprawy sprzętu określonego w Rozdziale III ust. 1 SIWZ należy wykonać co najmniej zgodnie z: 1)Zakresem prac określonym odrębnie dla każdego z zadań wyszczególnionym w Rozdziale III ust. 3 SIWZ; 2)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 3)Instrukcjami obsługi lub eksploatacji danego urządzenia lub narzędzi oraz obowiązującej dokumentacji techniczno-ruchowej sprzętu; 4)Obowiązującymi przepisami w zakresie wykonywanej usługi. 3.Wymagany minimalny zakres czynności: 1)ZADANIE NR 1: Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych typu Star 12.227, Star P 142 CJ Nazwa czynności:Naprawa żaluzji w samochodach pożarniczych (wymiana zamknięć, typu rurkowego), Ilość czynności w roku - raz w roku:wrzesień-październik, Ilość kompletów ogółem - 4 komplety KOMPLETY: Komplet Star 12.227-1 komplet Komplet Star P 142 CJ-3 komplety Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 2)ZADANIE NR 2: Kompleksowa naprawa części specjalnej samochodu ratowniczo- gaśniczego typu JELCZ 014 P442 DS. GCBA 5/32 Nazwa czynności - usunięcie licznych śladów korozji na całym nadwoziu (lakierowanie nadwozia) - naprawa autopompy - wymiana żaluzji - naprawa zwijadła szybkiego natarcia - wymiana uchwytów do mocowania butli - naprawa niezależnego ogrzewania autopompy oraz zabudowy armatury wodno pianowej (Webasto) - naprawa instalacji elektrycznej wewnątrz i na zewnątrz poj. - naprawa urządzeń kontrolnych pracy silnika i autopompy - naprawa armatury wodno pianowej - wymiana zaworów: działka wodnego, klapowego, tłocznych, napełniania zbiornika, szybkiego natarcia, środka pianotwórczego, mieszacza - naprawa mieszacza środka pianotwórczego oraz urządzenia zasysającego - wymiana uszczelek - naprawa zbiornika pianotwórczego oraz wodnego - naprawa urządzeń kontrolno pomiarowych poziomu wody oraz środka pianotwórczego - naprawa(wymiana) podestów, zabezpieczeń, rolek, prowadnic, uchwytów, szuflad do sprzętu ratowniczego Ilość czynności w roku - raz w roku:wrzesień-październik Ilość ogółem -1 szt. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 3)ZADANIE NR 3: Przegląd okresowy motopomp pożarniczych M8/8 Tohatsu VC 72 AS. Nazwa czynności - sprawdzenie szczelności pompy - przegląd elektroniki silnika - sprawdzenie regulatora obrotów - przegląd pompy - przegląd pompy zasysającej - wymiana oleju w regulatorze obrotów - sprawdzenie gaźnika - wymiana świec zapłonowych - wymiana filtra powietrza, - dokonanie próby szczelności i ciśnienia - przegląd trokomatów - wymiana filtra paliwa Ilość czynności w roku raz w roku:wrzesień-październik Ilość zestawów ogółem - 6 zestawów Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50413200-5 4.Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia w cyklach jak określono w Rozdziale III ust. 3 SIWZ. 5.Realizacja usług odbywać się będzie w miejscowości Grupa gm. Dragacz ul. Dworcowa - teren Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog). - zadanie nr 1 i 3 6.Wykonawca realizując usługi na terenie CSLog zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie CSLog. 7.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa (o ile wystąpią dla danego zadania). 8.W przypadku zadania nr 2 naprawy mogą odbyć się w siedzibie Wykonawcy pod warunkiem umożliwienia przedstawicielowi Zmawiającego kontrolowania postępu prac. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesiecy. 10.Okres ważności przeglądu w zadaniu nr 3 będzie zgodny z wymaganiami producenta sprzętu i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej sprzętu). 11.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 2 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy. 12.Zamawiający dopuszcza wizje lokalną przez Wykonawcę w celu oględzin sprzętu, samochodów po uprzednio złożonym wniosku w tej sprawie. Wizja jest możliwa w terminie nie później niż 2 dni przed datą otwarcia w godz. 7.00-13.00, osobą kontaktową w zakresie umożliwienia i dokonania wizji jest p. Jarosław KARNOWSKI tel. 56/458 25 57. Z przeprowadzonej wizji lokalnej przedstawiciel Zamawiającego jak powyżej sporządza notatkę lub protokół.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach