Przetargi.pl
WYCINKA DRZEW, NASADZENIA REKOMPENSACYJNE I ODTWORZENIE ZIELENI - SPRAWA NR 73/2013

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 458 32 90, 458 32 00 , fax. 56 458 32 22
  • Data zamieszczenia: 2013-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 )
    ul. Czwartaków 1 1
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 458 32 90, 458 32 00, fax. 56 458 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych -Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYCINKA DRZEW, NASADZENIA REKOMPENSACYJNE I ODTWORZENIE ZIELENI - SPRAWA NR 73/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wycinki drzew, nasadzeń rekompensacyjnych i odtworzenia zieleni w miejscowościach: Grudziądz, Grupa k/Grudziądza i Brodnica, zgodnie z Załącznikami nr 2, 3, 4 stanowiącymi Opis przedmiotu zamówienia, według zadań następująco: ZADANIE NR 1: usługa wycinki drzew, nasadzeń rekompensacyjnych i koszenie darni na terenie Cytadeli przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu oraz usługa wycinki drzew, nasadzeń rekompensacyjnych w zakresie terenu przy ul. Dworcowej w Grupie k/Grudziądza oraz przy ul. Hallera w Grudziądzu. ZADANIE NR 2: usługa wycinki drzew i nasadzeń rekompensacyjnych w zakresie terenu przy ul. Targowej i ul. Czwartaków 1 - w Brodnicy. ZADANIE NR 3: usługa wycinki krzewów, nasadzeń i odtworzenia zieleni (trawnik) w zakresie terenu przy ul. Legionów 48 w Grudziądzu. 2.Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 77000000-0, 77211400-6, 77211600-8. 3.Usługi będące przedmiotem zamówienia obejmują prace w szczególności w zakresie: 1)ZADANIE NR 1: a)usługa wycinki drzew, nasadzeń rekompensacyjnych i koszenie darni na terenie Cytadeli przy ul. Czwartaków 1 w Grudziądzu: wycinka 60 drzew; nasadzenia rekompensacyjne; 21 lip drobnolistnych; 20 klonów zwyczajnych; 30 grabów zwyczajnych; skoszenie darni Rawelinu I i Bastionu III - 7 371 m2. b)usługa wycinki drzew, nasadzeń rekompensacyjnych w zakresie terenu przy ul. Dworcowej w Grupie k/Grudziądza oraz przy ul. Hallera w Grudziądzu: Grupa koło Grudziądza, ul. Dworcowa - wycinka 38 drzew; Grudziądz ul. Hallera - nasadzenia rekompensacyjne 78 klonów kulistych; 2)ZADANIE NR 2: usługa wycinki drzew i nasadzeń rekompensacyjnych w zakresie terenu przy ul. Targowej i ul. Czwartaków 1 - w Brodnicy: Brodnica ul. Targowa - wycinka 13 drzew; Brodnica ul. Czwartaków 1 - nasadzenia rekompensacyjne 13 klonów kulistych; 3)ZADANIE NR 3: usługa wycinki krzewów, nasadzeń i odtworzenia zieleni (trawnik) w zakresie terenu przy ul. Legionów 48 w Grudziądzu odtworzenie terenów zielonych na powierzchni 850 m2 4.Wszelkie prace winny być wykonane zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody z dnia 16.04.2004 r., a także z zachowaniem stosownych przepisów przeciwpożarowych i BHP. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w tym zakresie. 5.Po zakończeniu prac Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego uprzątnięcia terenu, a pozyskane w wyniku wycinki drzew drewno i pozostałe odpady, wywiezie i zagospodaruje we własnym zakresie i na swój koszt. 6.Wykonawca winien dysponować niezbędnym potencjałem technicznym warunkującym wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w Rozdziale V, tj. narzędziami i maszynami, w szczególności: rębak do gałęzi i liści, podnośnik, piły łańcuchowe i spalinowe, sekatory, kosy, grabie i sprzęt do przewożenia pociętego drewna i gałęzi np. ciągnik, samochód z przyczepą, taczki. 7.Wykonawca zobowiązany jest do posiadania i stosowania materiałów i środków BHP i ochrony osobistej, w szczególności: kasków ochronnych, okularów, rękawic, szelek bezpieczeństwa, obuwia ochronnego i specjalistycznego, wszystkich niezbędnych narzędzi i maszyn w tym taczki, grabie, wał, zraszacze drobnokropelkowe, szpadle, sekatory itp.- odpowiednio do danego zadania. 8.Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do podania wykazu osób i pojazdów niezbędnych do realizacji usług oraz wystąpienia do Zamawiającego z wnioskami o wydanie przepustek czasowych na czas realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem. Wykaz osób, o których mowa powyżej winien zawierać: imię i nazwisko, numer dowodu osobistego oraz adres zamieszkania pracownika Wykonawcy. Ponadto, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia kolorowego zdjęcia legitymacyjnego każdego z pracowników oraz wniosku o wydanie przepustki czasowej na okres wykonywania prac na terenie jednostki. 9.W przypadku wyrządzenia jakichkolwiek szkód, w szczególności uszkodzenia infrastruktury technicznej lub obiektów budowlanych, Zleceniobiorca zobowiązany będzie do naprawienia powstałych szkód i doprowadzenia do stanu pierwotnego na własny koszt. 10.Zamawiający zaleca, w szczególności w odniesieniu do Zadania nr 1, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu przygotowania oferty: 1)wizja lokalna będzie mogła mieć miejsce w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-13.00, nie później niż do 2 dnia przed terminem wyznaczonym na składanie ofert; 2)o dokonanie wizji lokalnej należy zwracać się pisemnie lub faksem pod nr: 56/ 458 32 22 - sprawa numer 73/2013. Zamawiający udzieli telefonicznie lub faksem lub pisemnie odpowiedzi wskazując termin wizji lokalnej. Osoby, które będą okazywać teren są upoważnione do udostępnienia terenu w zakresie jego okazania. Prowadzenie jakichkolwiek ustaleń z tymi osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania należy kierować pisemnie bezpośrednio na adres Zamawiającego. 3)dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia może dokonać przedstawiciel Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, który udostępni przed rozpoczęciem wizji lokalnej imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, oraz dowód tożsamości. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół (Załącznik nr 11 do SIWZ). 11.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 5 do SIWZ stanowiący Ogólne Warunki Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 770000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę na wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert ogółem w kwocie:2.140,00 zł 2.Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych zadań. 3.Wysokość wadium na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: 1.500,00 zł Zadanie nr 2: 280,00 zł Zadanie nr 3: 360,00 zł 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą 5.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 7.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. Treść gwarancji nie może zawierać warunku wypłaty wadium, iż żądanie wypłaty Zamawiającego musi być doręczone pod rygorem nieważności za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Beneficjenta gwarancji, który potwierdzi, że podpisy złożone na żądaniu wypłaty należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Beneficjenta gwarancji. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium, wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 9.Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w ust. 6 pkt 5 Rozdziału X SIWZ, należy zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert. Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej. Dokument należy wówczas przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy. Kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00. 10.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium. 11.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 12.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a Ustawy). 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.11 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach