Przetargi.pl
Nadbudowa budynku przy Stadionie Miejskim w Brzezinach na potrzeby usług sportu i rekreacji wraz z przebudową w obrębie istniejących piwnic w Brzezinach przy ulicy Sportowej na działce o numerze ewidencyjnym 2959 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wielofunkcyjnego budynku na stadionie miejskim w Brzezinach przy ul. Sportowej 1.

Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Kulczyńskiego 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 875 26 57 , fax. 46 875 26 46
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury Fizycznej w Brzezinach
    ul. Kulczyńskiego 9 9
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 46 875 26 57, fax. 46 875 26 46
    REGON: 75080020500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckfbrzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Nadbudowa budynku przy Stadionie Miejskim w Brzezinach na potrzeby usług sportu i rekreacji wraz z przebudową w obrębie istniejących piwnic w Brzezinach przy ulicy Sportowej na działce o numerze ewidencyjnym 2959 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wielofunkcyjnego budynku na stadionie miejskim w Brzezinach przy ul. Sportowej 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Nadbudowa budynku przy Stadionie Miejskim w Brzezinach na potrzeby usług sportu i rekreacji wraz z przebudową w obrębie istniejących piwnic w Brzezinach przy ulicy Sportowej na działce o numerze ewidencyjnym 2959w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa wielofunkcyjnego budynku na stadionie miejskim w Brzezinach przy ul. Sportowej 1. Zamówienie będzie wykonywane w trzech etapach. Zakres Etapu I: Wykonanie prac ziemnych w tym niezbędnego drenażu oraz przygotowanie fundamentów i rdzeni dla celów wykonania głównej konstrukcji obiektu. Przebudowa poziomu piwnic w zakresie pomieszczeń od nr 1.8 do 1.11 zgodnie z projektem, wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych w piwnicy dla prawidłowego funkcjonowania całego obiektu. Zakres Etapu II: Wykonanie prac w zakresie realizacji konstrukcji budynku i kompletnego stanu surowego zamkniętego całego budynku, niezbędne roboty wykończeniowe zewnętrzne. Zakres Etapu III: Wykonanie prac wykończeniowych wewnętrznych, instalacyjnych wszystkich branż budynku w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania pomieszczeń od nr 1.8 do 1.11 w obrębie piwnic oraz od nr 2.1 do 2.17 zgodnie z projektem. Wykonanie robót zewnętrznych w zakresie niezależnych podjazdów, schodów i pochylni oraz dopełnienie procedur odbiorowych budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Kolejność wykonywanych robót: Etap I - Po podpisaniu umowy i przekazaniu terenu budowy Wykonawca będzie miał udostępniony obiekt wraz z otoczeniem, prace w zakresie ujętym w etapie I winny zostać wykonane do dnia 1 września 2014r. Etap II - Po odbiorze Etapu I Wykonawca może przystąpić do realizacji prac konstrukcyjnych i prac związanych z wykończeniem zewnętrznym budynku. Prace w zakresie ujętym w etapie II winny zostać wykonane do dnia6 października 2014r. Etap III - Po odbiorze Etapu II Wykonawca może przystąpić do realizacji wykończeniowych w obrębie parteru oraz robót zewnętrznych przewidzianych w etapie III. Prace w zakresie ujętym w etapie III winny zostać wykonane do dnia10 listopada 2014r a procedury odbiorowe budynku wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie powinny być zakończone do dnia 24 listopada 2014 r. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie zposiadaną przez Zamawiającego: a) dokumentacją projektową ( załącznik Nr 8 do SIWZ), b) dokumentacją wykonawczą oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 9 do SIWZ), c) pozwoleniem na budowę z dnia 12 grudnia 2013 r. i z dnia 14 stycznia 2014 r. ( załączniki Nr 10 i 10 a do SIWZ), d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, f) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) dokonanie w imieniu Zamawiającego czynności wymaganych prawem, niezbędnych do użytkowania obiektu; b) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; c) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; d) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; e) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; f) wbudowywania materiałów odpowiadających, co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; g) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) oraz zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; h) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane i) przedstawienia w ramach oferty szczegółowego harmonogramu prac zawierającego wykaz ich przebiegu z określeniem planowanych terminów ich zakończenia dlakażdego z etapów ujętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 4. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i w przedmiarze robót występują nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych do opisanych o cechach nie gorszych od wymaganych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w projekcie służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych założonych dla danych rozwiązań. Dopuszcza się zamienne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem: - spełnienia tych samych właściwości technicznych, - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). 5. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz 60 miesięcznej rękojmi (wg art. 558§ 1kc.). Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 6. Zawarty w dokumentacji projektowej przedmiar robót ma charakter pomocniczy (dotyczy całego budynku) i podlega obowiązkowej weryfikacji przez Wykonawcę. 7. Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną przyszłego terenu budowy celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna obiektu możliwa jest w dniach od 14.07.2014 r do 25.07.2014 r w godzinach od 10.00 do 14.00 po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panem Danielem Nawrockim tel. (46) 875 26 57 lub tel. kom. 508 171 298. 8. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/ B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 9. Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na własny koszt atesty potwierdzające zgodność z normą na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały. 10. W trakcie realizacji robót na żądanie Zamawiającego, w tym również inspektora nadzoru, dokumenty, o których mowa wyżej mają być przedstawione Zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego wezwania. Koszt powyższego ponosi Wykonawca. 11. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 12. Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 13. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 15. Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 16. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckfbrzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach