Przetargi.pl
na roboty zduńskie w lokalach gminnych nieruchomości administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Śródmieście

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 90-103 Łódź, ul. Piotrkowska 86
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 630 08 06 , fax. 42 630 08 08
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Śródmieście
    ul. Piotrkowska 86 86
    90-103 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 630 08 06, fax. 42 630 08 08
    REGON: 10161174800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na roboty zduńskie w lokalach gminnych nieruchomości administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Śródmieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1 postawienie nowego pieca kaflowego z rozbiórką istniejącego o kubaturze do 1 m3 , 2 postawienie nowego pieca kaflowego z rozbiórką istniejącego o kubaturze powyżej 1 m3 , 3 budowa pieca typu słupek, 4 przebudowa pieca kaflowego z wykorzystaniem 50 % starych kafli o kubaturze do 1 m3 , 5 przebudowa pieca kaflowego z wykorzystaniem 50% starych kafli o kubaturze powyżej 1 m3, 6 przebudowa pieca kaflowego z nowych kafli o kubaturze do 1 m3 . 7 przebudowa pieca kaflowego z nowych kafli o kubaturze powyżej 1 m3 . 4.2 Szczegółowy zakres rzeczowy przewidywanych do wykonania robót będzie każdorazowo określany na podstawie zlecenia - załącznik nr 11 wystawionego przez przedstawiciela Zamawiającego . 4.3 Roboty budowlane powinny być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o przedmiar robót, Specyfikację techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 12 do siwz), wytyczne polskich instytucji (Państwowej Inspekcji Pracy, Sanepidu, Państwowej Straży Pożarnej, Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska itp.) zgodnie z Prawem Budowlanym i sztuką budowlaną oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego lub inspektora nadzoru Administracji. 4.4 Materiały użyte do wykonania robót powinny odpowiadać wymaganiom Polskiej Normy lub aprobatom technicznym i być przeznaczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 4.5 Wykonawca jest obowiązany do bezpośrednich kontaktów z inspektorem nadzoru w nagłych, nie przewidzianych zdarzeniach, związanych z realizacją zamówienia. 4.6 Wykonawca jest zobowiązany wywozić materiały po rozbiórce, śmieci i inne pozostałości we własnym zakresie na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi wykonawca. 4.7 Wykonawca obowiązany jest prowadzić prace zgodnie z zasadami B.H.P. i p.poż. 4.8 Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie rozliczane po zakończeniu realizacji każdego zlecenia osobno. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres minimum 24 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru, 10. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przy czym Zamawiający informuje, że jeden Wykonawca, ubiegający się o przedmiotowe zamówienie może złożyć oferty maksymalnie na 2 Pakiety.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z zapisem art. 45 ust. 2 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium dla każdego Pakietu osobno tj.: - dla PAKIETU nr I - w wysokości:, 1 000zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), - dla PAKIETU nr II - w wysokości: 1 000zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), - dla PAKIETU nr III - w wysokości: 1 000zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ,przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego . 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Getin Bank SA nr rachunku 35 1560 0013 2376 1236 0000 0005, z dopiskiem na przelewie: Wadium - roboty zduńskie. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach