Wójt Gminy Dragacz ogłasza przetarg
- Adres: 86-134 Dragacz, Dragacz 7a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3324969 , fax. 052 3324974
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Dragacz
Dragacz 7a 7a
86-134 Dragacz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3324969, fax. 052 3324974
REGON: 00053437400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dragacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ulicy Klasztornej o dł. 226,25 m w Górnej Grupie, gm. Dragacz - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Modernizacja ulicy Klasztornej o długości 226,25 m w Górnej Grupie, gm. Dragacz Zakres przedmiotu zamówienia: - proj. jezdnia z kostki betonowej gr. 8 cm: 1.133,0 m2, - proj. zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm 99,4 m2, - proj. chodniki z kostki betonowej gr. 6 cm: 363,9 m2, - proj. trawniki: 278,8 m2, - proj. pobocze utwardzone: 52,3 m2 - proj. rowy odwadniające: 173,88 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3000,00 Pln
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej wraz z odwodnieniem) i wartością (min. 300.000,00 zł. brutto każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - personel nadzoru (kierownik budowy) posiadający uprawnienia budowlane w branży drogowej. 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5/spełniają warunki określone w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1/ formularz ofertowy, 2/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy, zgodnie z treścią Formularza, 3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 5/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: 1/Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem (wykonanie nawierzchni drogi z kostki betonowej wraz z odwodnieniem) i wartością (min. 300.000,00 zł. brutto każda) robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 2/Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia - personel nadzoru (kierownik budowy) posiadają uprawnienia budowlane w branży drogowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dragacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 170529C Wichowo-Chełmica etap I od km 0+000 do km 0+940
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg lokalnych w miejscowości Kikół
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi gminnej Wierznica-Kochoń I etap
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa dróg gminnych - I etap droga nr 180118C Koszczały - Dobre Kolonia
Dodano: 2016-07-08 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu
Dodano: 2016-07-07 - Utwardzenie placu przy Zespole Placówek Oświatowych w Wielgiem
Dodano: 2016-06-28 - Modernizacja i remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i powiatowych w roku 2016
Dodano: 2016-06-17 - BUDOWA ZATOK POSTOJOWYCH ORAZ CHODNIKA W UL. PRZY STAWKU I W UL. BOCZNEJ W INOWROCŁAWIU - I ETAP
Dodano: 2016-06-17 - Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno (etap I) gm.Złotniki Kujawskie Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niszczewice (etap IV) gm.Złotniki Kujawskie
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Karnowo na działkach o numerach ewidencyjnych: 170/4; 47; 31; 101/2
Dodano: 2016-06-15