Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 662 88 88 , fax. 0-56 662 88 89
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
ul. Towarowa 4-6 4-6
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 662 88 88, fax. 0-56 662 88 89
REGON: 87112181000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiattorunski.pl; www.bip.powiattorunski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku warsztatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty termomodernizacyjne warsztatu poprzez docieplenie wełną mineralną gr. 12 dachu płaskiego oraz termomodernizacja i dostosowanie do obowiązujących przepisów 2 bram wjazdowych (poprzez demontaż i wymianę) stacji kontroli pojazdów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, opracowaną dokumentacją projektową: Projektem budowlanym przebudowy wjazdu do hali oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, b) kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokonanej wizji lokalnej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o standardy Katalogów Nakładów Rzeczowych, c) oświadczenie o spełnianiu warunków złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zał. nr 2 siwz), d) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp (zał. nr 3 siwz), W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp, zamawiający żąda: e) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: g) wykazanie wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości i zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór wykazu w załączeniu), h) wskazanie osoby która będzie uczestniczyć przy wykonywaniu zamówienia jako kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej załączając kopię jej uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym członkostwo we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa, W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: i) polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, j) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min 100 000,00 zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiattorunski.pl/index.php?strona=1962
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku B Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy
Dodano: 2016-05-25 - Wymiana okien oraz remont elewacji w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Bydgoszczy przy ulicy Dr. K. Marcinkowskiego 7
Dodano: 2015-07-01 - Termomodernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu przy ul. Armii Krajowej 39
Dodano: 2015-05-21 - Termomodernizacja budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mogilnie przy ul. 900-lecia 3.
Dodano: 2015-05-15 - Termomodernizacja budynku warsztatowo - mieszkalnego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Sienkiewicza 54.
Dodano: 2015-05-14 - Termomodernizacja obiektu Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 2 Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Grudziądzu przy ul. Strażackiej 2.
Dodano: 2015-05-14 - Termomodernizacja obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chełmnie przy ul. Łunawskiej 3a
Dodano: 2015-05-13 - Termomodernizacja budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lipnie przy ul. Sportowej 16 a.
Dodano: 2015-05-13 - Termomodernizacja budynków administracyjno - garażowego i socjalno-garażowego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Tucholi przy ul. Sępoleńskiej 20.
Dodano: 2015-05-13 - Termomodernizacja budynków Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Dodano: 2015-04-09