Przetargi.pl
Modernizacja siedziby Wojewódzkiego Osrodka Doskonalenia Nauczycieli w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Dabrowskiego 13

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Dąbrowskiego 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6496566 , fax. 044 6496555
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli
    ul. Dąbrowskiego 13 13
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 6496566, fax. 044 6496555
    REGON: 00137930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodn.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja siedziby Wojewódzkiego Osrodka Doskonalenia Nauczycieli w Piotrkowie Trybunalskim, przy ul. Dabrowskiego 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja siedziby Wojewódzkiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Dąbrowskiego 13 obejmująca: 1)Modernizację klatki schodowej i schodów wewnętrznych wraz z wykonaniem balustrad ze stali nierdzewnej, montażem parapetów okiennych i zabudową rur doprowadzających do grzejników - od poziomu parteru do trzeciego piętra w części A budynku 2) Modernizację pomieszczeń części B budynku obejmującą demontaż ścianek działowych (powrót do stanu pierwotnego), malowanie sufitów, ścian, położenie paneli podłogowych, montaż stolarki drzwiowej, wykonanie instalacji wewnętrznej oświetlenia wraz z montażem gniazd wtykowych. 3)Modernizację bramy wjazdowej polegającą na ociepleniu sufitu bramy, malowaniu sufitu i ścian, wykończeniu ścian z tynku ozdobnego, malowaniu bram.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., tzn. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia i w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na wykonaniu prac modernizacyjnych wewnątrz budynków o wartości nie niższej niż 150 000 PLN brutto każda oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności, 3) dysponują zespołem pracowników zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w którego skład wchodzą m.in. osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli w specjalności budowlano-konstrukcyjnej oraz instalacji elektrycznych, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) udzielą minimum trzy letniej (36 m - cy) gwarancji na przedmiot zamówienia, 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 i ust. 2 pkt. 1 Ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 niniejszej SWIZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków z art.22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp według Załącznika Nr 2 do SIWZ, b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 3 do SIWZ, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (polegających na wykonaniu prac modernizacyjnych wewnątrz budynków) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie według Załącznika Nr 4 do SIWZ, b) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy także podwykonawców) według Załącznika Nr 5 do SIWZ. c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. b), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób wymienionych w pkt. b), jeżeli odrębne przepisy wymagają takich uprawnień (wraz z aktualnymi dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), 3) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U.2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.) 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia ub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik, c) formularz stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie, d) formularz stanowiący Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ podpisuje pełnomocnik, e) dokument wymieniony w punkcie 1c Wykonawcy składają oddzielnie. Uwaga: wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodn.piotrkow.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach