Przetargi.pl
Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4.

Prezydent Miasta Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6430785 , fax. 025 6430718
  • Data zamieszczenia: 2012-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Siedlce
    Skwer Niepodległości 2 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 025 6430785, fax. 025 6430718
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4. I.1. Zakres zamówienia obejmuje (dotyczy wszystkich pomieszczeń za wyjątkiem wcześniej wyremontowanych łazienek oraz pomieszczeń terapeuty): 1. Branża ogólnobudowlana- między innymi: Piwnice: roboty rozbiórkowe posadzek, ścian działowych i przyborów sanitarnych naprawa ubytków i uszkodzeń po wymianie instalacji, wykonanie studzienki odwadniającej i drenażu Parter i Piętro: ( cyklinowanie) posadzki klepkowej w salach zajęć, i wymiana posadzki w szatni z klepki na wykładzinę winylową, wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonanie nowych obudów grzejnikowych i renowacja parapetów , demontaż boazerii, wymiana okien podawczych oraz wykonanie ścianek ażurowych pomiędzy zmywalnią a wydawalnią , wymiana glazur i terakoty, obudowa rur i kanałów wentylacyjnych płytą GK , szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, wykonanie nowych szaf wnękowych Dostosowanie klatek schodowych- między innymi: do warunków p.poż. w zakresie montażu ścianek aluminiowych z przeszkleniem szkłem bezpiecznym, montaż okien oddymiających sterowanych automatycznie, okładziny schodów płytkami z gresu antypoślizgowego, demontaż boazerii, wymiana balustrad, wykucie wnęk dla grzejników. 2. Branża elektryczna - między innymi: demontaż istniejących przewodów, osprzętu, opraw i tablic, wykonanie bruzd i przejść dla przewodów , montaż nowych przewodów, opraw, osprzętu, tablic rozdzielczych oraz automatyki sterowniczej z odbiornikami Wykonanie instalacji zasilania i pomiaru energii, wykonanie oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego instalacji gniazd wtykowych, , instalacji siłowej, przeciwporażeniowej i przepięciowej ,oddymiania i sterowniczej oaz radiofonicznej. 3. Branża sanitarna- wewnętrzne instalacje wod-kan i c.w. - między innymi: wymiana instalacji zimnej i ciepłej wody oraz kanalizacji sanitarnej, podłączenie dodatkowych umywalek i kratek ściekowych w pomieszczeniach kuchennych, przeniesienie istniejących hydrantów z obszaru klatek schodowych. 4. Branża sanitarna- wentylacja mechaniczna- obejmuje między innymi wykonanie kanałów wentylacji mechanicznej oraz kompletnego systemu automatyki dla kuchni, zmywalni i pomieszczeń gospodarczych. 5. Branża sanitarna- wewnętrzna instalacja c.o. Roboty demontażowe starej instalacji co działającej w systemie otwartym i zasilanej z dwufunkcyjnego węzła cieplnego, montaż nowej instalacji c.o. II . Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca powinien: a) zapewnić szczególne warunki bezpieczeństwa przy realizacji robót określone w opisie technicznym dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, b) zapewnić materiały o parametrach technicznych porównywalnych, lecz nie gorszych od opisanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej, c) prowadzić dokumentację budowy (dziennik budowy), d) wykonać roboty zgodnie z dokumentacją, sztuką budowlaną, specyfikacjami szczegółowymi obowiązującymi przy wykonaniu robót oraz warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, e) uzyskać protokoły prób i badań wymaganych w odrębnych przepisach, 2. Materiały uzyskane z rozbiórki stanowią własność Wykonawcy i jego obowiązkiem jest ich wywiezienie 3. Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie. 4. Wykonanie przedmiotowego zadania inwestycyjnego: - Roboty należy wykonać w okresie wakacyjnym, tj. od 25.06.2012 r. do 24.08.2012r. - Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego przekazania placu budowy dla Wykonawcy, tj. od 18.06.2012r. pod warunkiem prowadzenia robót tylko w części piwnicznej i korzystania wyłącznie z wejścia gospodarczego. Uwaga: szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej (dokumentacja budowlana, sanitarna i elektryczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej) będącej załącznikiem do specyfikacji, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załącznik dodatkowy, pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.02.2012r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości: 11 000,00 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy złotych brutto). Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach, ul. Sokołowska 56 nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 w Siedlcach przy ul. Batorego 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta pokój Nr 3 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania (art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siedlce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach