Przetargi.pl
"Modernizacja Placu 3 Maja" – etap III

Gmina Sandomierz ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sandomierz
    Plac Poniatowskiego 3
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
    REGON: 83040992700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja Placu 3 Maja" – etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Modernizacja Placu 3 Maja”–etap III realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 41/2017 z dnia 03.02.2017r. Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu) jako zadanie inwestycyjne polegające na realizacji części Placu 3 Maja na działce nr ewid. 435/3, 435/66, 1508/4 przy ul. Plac 3-go Maja w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji jedynie części inwestycji przewidzianej projektem budowlanym. Część inwestycji objętą zamówieniem określa się jako: ,,Etap III’’ (wg załącznika graficznego nr 1 do SIWZ). Etap1 inwestycji obejmował: wykonanie placu z płyt granitowych, budynku WC, fontanny, schodów terenowych, został wykonany w 2017 r. i nie stanowi przedmiotu zamówienia. Etap II inwestycji obejmował: wykonanie monitoringu, zieleni i chodnika w obrębie etapu I oraz wykonanie salonu miejskiego w skład którego weszły urządzenia ze stali nierdzewnej takie jak: donice szt. 9, ławki szt. 3, hamak szt.1, stolik z ławą szt.1- został wykonany w 2018 r i nie stanowi przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia na podstawie umowy do obowiązków Wykonawcy należy dowiązanie i dopasowanie wykonywanych robót do elementów i obiektów zrealizowanych w etapie I i II inwestycji. Dokumentacja budowlana (w tym projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ) opracowana została w pełnym zakresie, dla inwestycji w docelowym kształcie i na potrzeby niniejszego zamówienia powinna być wykorzystana jedynie w zakresie niezbędnym dla realizacji w/w Etapu nr III. Zestawienie głównych robót dla etapu III podane zostało w przedmiarze robót. W/w zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) ma charakter jedynie pomocniczy. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji Etapu III zadania inwestycyjnego. Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem: Część architektoniczna (w zakresie Etapu III) 1. Roboty rozbiórkowe i roboty budowlane w zakresie zagospodarowania Placu 3-go Maja zgodnie z zał. Nr1 do SIWZ 2. Zagospodarowanie terenu z nawierzchniami, obiektami małej architektury, siłownią zewnętrzną, placem zabaw, nawierzchnią bitumiczną na parkingach. 3. Zieleń. 4. Roboty konstrukcyjne w zakresie realizowanych obiektów małej architektury. Część instalacyjna (w zakresie Etapu III) 1. Roboty budowlane w zakresie oświetlenia terenu 2. Roboty budowlane w zakresie zasilania elektrycznego i uziemienia 3. Roboty budowlane w zakresie budowy telewizji dozorowej Dodatkowe informacje Zamawiającego - Oświetlenie wykonać w technologii standardowej led bez fotowoltaiki. - W etapie III ująć należy montaż kamer. Rejestrator zlokalizowany jest w budynku WC na obszarze etapu I. Dokumentacja budowlana w wersji elektronicznej (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ,przedmiary) stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Rozdział II – dokumentacja techniczna. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: roboty budowlane, w tym m.in. konstrukcyjne, brukarskie; roboty instalacyjne branży elektrycznej, teletechnicznej; roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 wzoru umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: roboty budowlane w zakresie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy (§ 14) – stanowiącego rozdział III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - wg zał. nr 3 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach