Gmina Sandomierz ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
- Data zamieszczenia: 2019-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 15 815 41 00, , fax. 15 815 41 01
REGON: 83040992700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Modernizacja Placu 3 Maja" – etap III - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie w ramach Umowy nr RPSW.06.05.00-26-0008/16-00 o dofinansowanie Projektu RPSW.06.05.00-26-0008/16 pn. „Rewitalizacja Sandomierza – miasta dziedzictwa kulturowego i rozwoju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Osi VI „Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, przedsięwzięcie pn. „Modernizacja Placu 3 Maja”–etap III realizowane zgodnie z pozwoleniem na budowę (Decyzja nr 41/2017 z dnia 03.02.2017r. Przebudowa Placu 3 Maja w Sandomierzu) jako zadanie inwestycyjne polegające na realizacji części Placu 3 Maja na działce nr ewid. 435/3, 435/66, 1508/4 przy ul. Plac 3-go Maja w Sandomierzu. Przedmiot zamówienia dotyczy realizacji jedynie części inwestycji przewidzianej projektem budowlanym. Część inwestycji objętą zamówieniem określa się jako: ,,Etap III’’ (wg załącznika graficznego nr 1 do SIWZ). Etap1 inwestycji obejmował: wykonanie placu z płyt granitowych, budynku WC, fontanny, schodów terenowych, został wykonany w 2017 r. i nie stanowi przedmiotu zamówienia. Etap II inwestycji obejmował: wykonanie monitoringu, zieleni i chodnika w obrębie etapu I oraz wykonanie salonu miejskiego w skład którego weszły urządzenia ze stali nierdzewnej takie jak: donice szt. 9, ławki szt. 3, hamak szt.1, stolik z ławą szt.1- został wykonany w 2018 r i nie stanowi przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji zamówienia na podstawie umowy do obowiązków Wykonawcy należy dowiązanie i dopasowanie wykonywanych robót do elementów i obiektów zrealizowanych w etapie I i II inwestycji. Dokumentacja budowlana (w tym projekt budowlany/wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ) opracowana została w pełnym zakresie, dla inwestycji w docelowym kształcie i na potrzeby niniejszego zamówienia powinna być wykorzystana jedynie w zakresie niezbędnym dla realizacji w/w Etapu nr III. Zestawienie głównych robót dla etapu III podane zostało w przedmiarze robót. W/w zestawienie (poszczególne pozycje przedmiarowe) ma charakter jedynie pomocniczy. Wykonawca oświadcza, że uwzględnił i wycenił wszystkie elementy niezbędne do realizacji Etapu III zadania inwestycyjnego. Wykaz głównych robót budowlanych objętych zadaniem: Część architektoniczna (w zakresie Etapu III) 1. Roboty rozbiórkowe i roboty budowlane w zakresie zagospodarowania Placu 3-go Maja zgodnie z zał. Nr1 do SIWZ 2. Zagospodarowanie terenu z nawierzchniami, obiektami małej architektury, siłownią zewnętrzną, placem zabaw, nawierzchnią bitumiczną na parkingach. 3. Zieleń. 4. Roboty konstrukcyjne w zakresie realizowanych obiektów małej architektury. Część instalacyjna (w zakresie Etapu III) 1. Roboty budowlane w zakresie oświetlenia terenu 2. Roboty budowlane w zakresie zasilania elektrycznego i uziemienia 3. Roboty budowlane w zakresie budowy telewizji dozorowej Dodatkowe informacje Zamawiającego - Oświetlenie wykonać w technologii standardowej led bez fotowoltaiki. - W etapie III ująć należy montaż kamer. Rejestrator zlokalizowany jest w budynku WC na obszarze etapu I. Dokumentacja budowlana w wersji elektronicznej (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ,przedmiary) stanowi integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Rozdział II – dokumentacja techniczna. Odpowiedzi udzielane na etapie postępowania przetargowego stanowią integralną część SIWZ. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. W ciągu 10 dni od zawarcia umowy Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo-finansowy do zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności: roboty budowlane, w tym m.in. konstrukcyjne, brukarskie; roboty instalacyjne branży elektrycznej, teletechnicznej; roboty pomocnicze i porządkowe. Szczegóły określone są w § 7 wzoru umowy - Rozdział III SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj.: roboty budowlane w zakresie nawierzchni z płyt chodnikowych betonowych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy (§ 14) – stanowiącego rozdział III SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 23 - wg zał. nr 3 do SIWZ, a w przypadku, gdy wykonawca jest członkiem grupy kapitałowej – listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów
Dodano: 2024-04-17 - „Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa zatoki do ważenia pojazdów przeciążonych na ul. Ściegiennego (DK73) w Kielcach”
Dodano: 2024-04-10 - Rozbudowa i przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi oraz budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części kondygnacji parteru budynku dydaktycznego Zespołu Szkół Nr 2 w Opatowie na bursę szkolną.
Dodano: 2024-04-07 - „Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynku OSP w Szydłowie”
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa i rozbudowa szkoły i przedszkola w Łachowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na potrzeby utworzenia żłobka
Dodano: 2024-03-28 - Wymiana dźwigu osobowego w budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach, w ramach programu "Dostępna Przestrzeń Publiczna"
Dodano: 2024-03-27 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Koćmierzów
Dodano: 2024-03-26 - Modernizacja izby przyjęć w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-03-25