Przetargi.pl
Remont konserwatorski attyki budynku Rektoratu, wykonanie iluminacji budynku, remont schodów od strony zachodniej i ogrodzenia kamiennego od ul. Żeromskiego

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 497 277 , fax. 413 497 278
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
    ul. Żeromskiego 5
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 497 277, fax. 413 497 278
    REGON: 14070000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont konserwatorski attyki budynku Rektoratu, wykonanie iluminacji budynku, remont schodów od strony zachodniej i ogrodzenia kamiennego od ul. Żeromskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie konserwatorskim attyki budynku Rektoratu, wykonaniu iluminacji budynku oraz remontu schodów od strony zachodniej i ogrodzenia kamiennego od ul. Żeromskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacją projektową oraz techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dostępną pod linkiem https://ujk.edu.pl/dzp/files/d/Dokumentacja_projektowa.zip 2.Zakres przedmiotu zamówienia 1)Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających remoncie konserwatorskim attyki, wykonaniu iluminacji budynku, remoncie schodów bocznych od strony zachodniej i remoncie ogrodzenia od ul. Żeromskiego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru oraz zgłoszenia. 2)Ogólny opis zamówienia: Istniejący budynek Rektoratu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego znajduje się w kompleksie UJK przy ulicy Żeromskiego w Kielcach. Budynek znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatora zabytków oraz jest wpisany do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta pod numerem ewidencyjnym 318. Prace konserwatorskie i budowlane związane z: 1) remontem attyk (wszystkie elementy tj. element wieńczący, murki, tralki, baza i elementy ozdobne) - czyszczeniem do stanu osiągnięcia akceptacji przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, flekowaniem, zabezpieczeniem konserwatorskim, wymianą i uzupełnieniem elementów, wykonaniem obróbek blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej gołowalcowanej, wykonaniem nowej instalacji odgromowej i wpięciem jej do istniejącej instalacji. 2) remont kominów- skucie istniejących i wykonanie nowych tynków cementowo wapiennych, wykonanie izolacji z papy na czapkach betonowych, wpięcie instalacji odgromowej. Wyburzenie nieczynnego komina i zasklepienie otworu. 3) prace związane z wykonaniem iluminacji od strony frontowej oraz bocznej polegać będą na wykonaniu podświetlenia okien , balustrady balkonu , pilastrów elewacji oraz ozdobnej attyki . 4) remont schodów bocznych- czyszczenie przez piaskowanie schodów bocznych od strony zachodniej, uzupełnienie kamienia, rozbiórka murku przyporowego między schodami a trawnikiem oraz ponowne go wylanie wraz z wykonaniem okładziny z kamienia- piaskowca. 5) remont ogrodzenia od ul. Żeromskiego polegający na zdjęciu żeliwnych przęseł (przęsła ogrodzenia, brama oraz przęsła furtek) wypiaskowaniu, uzupełnieniu, pomalowaniu i ponownym montażu, zdjęciu okładziny kamiennej z słupków ogrodzenia, wzmocnieniu słupków poprzez nadlanie betonem, wykonanie nowej okładziny z piaskowca dobranego do istniejącego koloru elewacji, zdjęcie oczyszczenie i ponowny montaż czapek z słupków i murków ogrodzenia. W zakres wchodzą wszelkie uzupełnienia kamienia, spoin i tynków. Do ogrodzenia przylega dach przybudówki. W zakres zadania wchodzi wykonanie pokrycia dachowego, izolacja z papy oraz wykonanie obróbek blacharskich. 3.Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności (prace fizyczne) w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagania wskazanego wyżej, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą w wysokości: 25.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110, 650,1000 i 1669). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie u Zamawiającego lub w banku. 4.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy DP.2301.5.2019” 5.Wadium wniesione przelewem na konto Uniwersytetu będzie uznane za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 6.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 7.W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż pieniężna, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 8.Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 9.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Ponadto Wykonawca złoży: a) szczegółowy opis doświadczenia kierownika budowy i posiadanych przez niego uprawnień – wzór formularza stanowi załącznik nr 9. Uwaga: Dokument służy do obliczenia punktów w kryterium „doświadczenie kierownika budowy” i winien być dołączony do oferty. Dokument ten nie jest dokumentem który podlega uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub/i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. c) dowód wniesienia wadium – jeżeli będzie wniesione w innej formie niż pieniężna. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1). 4.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania- w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w pkt. 1 ppkt.1) i 2) dotyczące tych podmiotów. 5.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach