Gmina Kluczewsko ogłasza przetarg
- Adres: 29-120 Kluczewsko, Spółdzielcza 12
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 44 781 42 44 , fax. 44 781 42 24
- Data zamieszczenia: 2024-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczewsko
Spółdzielcza 12
29-120 Kluczewsko, woj. świętokrzyskie
tel. 44 781 42 44, fax. 44 781 42 24
REGON: 590648050 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Część I zamówienia obejmuje następujące zadania:1) Zadanie 1 - Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska;2) Zadanie 2 - Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce;3) Zadanie 3 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki;4) Zadanie 4 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola.5) Zadanie 5 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki.2. Realizacja robót w ramach Części I: 1) w odniesieniu do Zadania 1 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie,- docieplenie ścian budynku,- wymianę pokrycia dachu.b) prace instalacyjne: - instalację centralnego ogrzewania;- wymianę instalacji wod – kan;- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;- montaż wentylatora wyciągowego;- montaż klimatyzatorów;- montaż pieca na pellet.c) prace instalacji elektrycznej:- instalację oświetlenia;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.2) w odniesieniu do Zadania 2 – Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie,- docieplenie ścian budynku,- wymianę pokrycia dachu.b) prace instalacyjne: - instalację centralnego ogrzewania;- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;- montaż okapu kuchennego z wentylatorem wyciągowym;- montaż pieca na pellet.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja oświetlenia;- instalacja siłowa;- montaż gniazd wtykowych i łączników;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.3) w odniesieniu do Zadania 3 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie,- docieplenie ścian budynku,- wymianę pokrycia dachu.b) prace instalacyjne: - instalacja centralnego ogrzewania;- wykonanie instalacji wod- kan wraz z białym montażem;- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;- montaż pieca na pellet;- wykonanie instalacji klimatyzacji.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja oświetlenia;- instalacja siłowa;- montaż gniazd wtykowych i łączników;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.4) w odniesieniu do Zadania 4 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie.b) prace instalacyjne: - instalacja centralnego ogrzewania; - montaż pieca na pellet.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja siłowa;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED.5) w odniesieniu do Zadania 5 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie.b) prace instalacyjne: - wykonanie instalacji wod – kan wraz z białym montażem; - montaż okapu kuchennego z wentylatorem wyciągowym.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja siłowa;- instalacja oświetleniowa;- wymiana tablicy głównej elektrycznej wraz z zabezpieczeniami.Realizacja robót w odniesieniu do Części I zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektorów Nadzoru.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:1) w odniesieniu do Zadania 1 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.2) w odniesieniu do Zadania 2 - Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.3) w odniesieniu do Zadania 3 - Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.4) w odniesieniu do Zadania 4 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.5) w odniesieniu do Zadania 5 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.1. Część II zamówienia obejmuje następujące Zadania: 1) Zadanie 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzeście;2) Zadanie 2 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kolonia Mrowina.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określa Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 12 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:- Części I zamówienia – 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);- Części II zamówienia – nie dotyczy.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w:1) pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym we Włoszczowie, Oddział KluczewskoNr rachunku: 07 8525 0002 0031 0300 0013 0266z dopiskiem: „Wadium – IRL.271.1.3.2024 – Część I zamówienia”Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwotywadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, numer i nazwa części zamówienia;6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Kluczewsko;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 9.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. W odniesieniu do Części I zamówienia:Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca, dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują:a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.b) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.c) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ.1.4.2. W odniesieniu do Części II zamówienia:Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23
Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04 - Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu nad I piętrem oraz malowanie pomieszczeń w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku Kościelnym
Dodano: 2024-07-02 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów”.
Dodano: 2024-07-01 - Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w systemie „zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja infrastruktury drogowej zlokalizowanej na terenie Gminy Kluczewsko – Etap IV z podziałem na części
Dodano: 2024-06-29 - „Adaptacja byłego budynku gimnazjum na Dom Pomocy Społecznej w Jarosławicach gmina Tuczępy”
Dodano: 2024-06-28 - Wymiana kabin natryskowych i brodzików
Dodano: 2024-06-25 - „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w miejscowościach Dzierzgów, Bałków i Chycza” dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2024-06-21 - Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w msc. Jurków wraz z modernizacją istniejącej infrastruktury towarzyszącej, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-06-21 - „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2024-06-19