Przetargi.pl
Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko

Gmina Kluczewsko ogłasza przetarg

  • Adres: 29-120 Kluczewsko, Spółdzielcza 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 44 781 42 44 , fax. 44 781 42 24
  • Data zamieszczenia: 2024-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczewsko
    Spółdzielcza 12
    29-120 Kluczewsko, woj. świętokrzyskie
    tel. 44 781 42 44, fax. 44 781 42 24
    REGON: 590648050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Część I zamówienia obejmuje następujące zadania:1) Zadanie 1 - Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska;2) Zadanie 2 - Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce;3) Zadanie 3 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki;4) Zadanie 4 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola.5) Zadanie 5 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki.2. Realizacja robót w ramach Części I: 1) w odniesieniu do Zadania 1 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie,- docieplenie ścian budynku,- wymianę pokrycia dachu.b) prace instalacyjne: - instalację centralnego ogrzewania;- wymianę instalacji wod – kan;- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;- montaż wentylatora wyciągowego;- montaż klimatyzatorów;- montaż pieca na pellet.c) prace instalacji elektrycznej:- instalację oświetlenia;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.2) w odniesieniu do Zadania 2 – Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie,- docieplenie ścian budynku,- wymianę pokrycia dachu.b) prace instalacyjne: - instalację centralnego ogrzewania;- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;- montaż okapu kuchennego z wentylatorem wyciągowym;- montaż pieca na pellet.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja oświetlenia;- instalacja siłowa;- montaż gniazd wtykowych i łączników;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.3) w odniesieniu do Zadania 3 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie,- docieplenie ścian budynku,- wymianę pokrycia dachu.b) prace instalacyjne: - instalacja centralnego ogrzewania;- wykonanie instalacji wod- kan wraz z białym montażem;- montaż systemowych kominów wentylacyjnych;- montaż pieca na pellet;- wykonanie instalacji klimatyzacji.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja oświetlenia;- instalacja siłowa;- montaż gniazd wtykowych i łączników;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED;- wykonanie na dachu instalacji odgromowej.4) w odniesieniu do Zadania 4 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie.b) prace instalacyjne: - instalacja centralnego ogrzewania; - montaż pieca na pellet.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja siłowa;- montaż opraw rastrowych z oświetleniem LED.5) w odniesieniu do Zadania 5 – Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki obejmuje m.in. następujący zakres prac:a) prace budowlane:- roboty przygotowawcze, - roboty rozbiórkowe,- roboty montażowe,- roboty okładzinowe, posadzkowe i tynkarskie,- roboty malarskie.b) prace instalacyjne: - wykonanie instalacji wod – kan wraz z białym montażem; - montaż okapu kuchennego z wentylatorem wyciągowym.c) prace instalacji elektrycznej:- instalacja siłowa;- instalacja oświetleniowa;- wymiana tablicy głównej elektrycznej wraz z zabezpieczeniami.Realizacja robót w odniesieniu do Części I zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektorów Nadzoru.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:1) w odniesieniu do Zadania 1 – Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Stanowiska: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.2) w odniesieniu do Zadania 2 - Termomodernizacja i remont budynków świetlic wiejskich w miejscowości Rzewuszyce: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.3) w odniesieniu do Zadania 3 - Termomodernizacja i remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bobrowniki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.4) w odniesieniu do Zadania 4 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Łapczyna Wola: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.5) w odniesieniu do Zadania 5 - Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rączki: Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.1. Część II zamówienia obejmuje następujące Zadania: 1) Zadanie 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzeście;2) Zadanie 2 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia kuchni w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kolonia Mrowina.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określa Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 12 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:- Części I zamówienia – 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);- Części II zamówienia – nie dotyczy.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w:1) pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym we Włoszczowie, Oddział KluczewskoNr rachunku: 07 8525 0002 0031 0300 0013 0266z dopiskiem: „Wadium – IRL.271.1.3.2024 – Część I zamówienia”Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwotywadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, numer i nazwa części zamówienia;6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Kluczewsko;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 9.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:1.4.1. W odniesieniu do Części I zamówienia:Zamawiający wymaga w tym zakresie aby Wykonawca, dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują:a) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.b) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.c) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, a także legitymuje się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt 7.1 SWZ.1.4.2. W odniesieniu do Części II zamówienia:Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach