Przetargi.pl
„Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów” - II POSTĘPOWANIE

Gmina Szydłów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-225 Szydłów, Rynek 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szydłów
    Rynek 2
    28-225 Szydłów, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010814
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów” - II POSTĘPOWANIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn.: „Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów” w formule „zaprojektuj i wybuduj” w tym w szczególności: • opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym koncepcję programowo-przestrzenną, projekt, przedmiar wraz z kosztorysem szczegółowym dla planowanych robót budowlanych, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz harmonogram), • uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji i pozwoleń, w tym dokonania skutecznego zgłoszenia do właściwego organu administracji architektoniczno-budowlanej – w imieniu inwestora – zgodnie z obowiązującymi przepisami, • wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, • wyposażenie w niezbędną infrastrukturę - zgodnie z założeniami budowy wielofunkcyjnej infrastruktury sportowej zawartymi w niniejszym PFU, • przeprowadzenie wymaganych prób i badań, • przygotowanie dokumentów do odbioru i przekazanie obiektu do eksploatacji.Uwaga!!!!!!!!!!!!Zamawiający wyłącza z zakresu zamówienia następujące elementy opisane w Programie Funkcjonalno – Użytkowym: - zieleń urządzona - elektroniczna tablica wyników,- kontener socjalno- sanitarny o pow. ok. 60 m² - schody stalowe ocynkowane łączące teren szkoły z boiskiem wraz z uwzględnieniem fundamentów pod wykonanie konstrukcji stalowej.Elementy wymienione powyżej nie będą wykonywane, nie należy ich uwzględniać przy wycenie realizacji zamówienia.Opisane w PFU „latarnie parkowe” należy zamienić na proste oświetlenie uliczne.Do Specyfikacji Warunków Zamówienia załączono „Szacunkowe zestawienie kosztów” w którym wykreślono pozycje które nie wchodzą w zakres zamówienia. Przedmiotowe „Szacunkowe zestawienie kosztów” ma charakter jedynie pomocniczy i nie należy go wypełniać i załączać do oferty. Wykonanie robót budowlanych obejmuje: W ramach zadania inwestycyjnego inwestor oczekuje opracowania dokumentacji projektowej i wykonania robót budowlanych, których celem jest: a) Kompleks sportowy - boisko wielofunkcyjne o wym. 30x50 m: • boisko do koszykówki, • boisko do siatkówki/tenisa ziemnego, • boisko do piłki ręcznej, • boisko do piłki nożnej. b) Wyposażenie boiska: • boisko do koszykówki – oznaczenia poziome, stojaki z mechanizmem płynnej regulacji wysokości tablic wykonane z materiałów trwałych odpornych na warunki atmosferyczne, kosze uchylne sprężynowe, siatki do koszy, cztery sztuki koszy do koszykówki wraz z tulejami, • boisko do siatkówki/tenisa ziemnego – oznaczenia poziome, słupki wolnostojące z mechanizmem naciągu siatki i regulacji wysokości, siatka z antenkami, dwa komplety siatek wraz ze słupkami i tulejami, • boisko do piłki ręcznej i nożnej - oznaczenia poziome, dwie bramki o wymiarach 3,0×2,0 m wraz  tulejami., • piłkochwyty o wysokości min. 5 m z 2 furtkami wyjściowymi, • oświetlenie płyty boiska zamontowane na piłkochwytach, c). Pozostałe dodatkowe: • budowa bieżni wraz z bieżnią z skokiem w dal do skoku w dal i torem sprinterskim; • przyłącze wodociągowe; • przyłącze elektryczne; • schody terenowe łączące parking z boiskiem i trybunami; • zbiornik bezodpływowy prefabrykowany na ścieki; • magazyn kontenerowy na sprzęt sportowy o wymiarach min. 15 m2; • trybuny sportowe z zadaszeniem - dla max. 50 osób; • dwie ławki rezerwowe dla zawodników - dla 12 osób każda; • miejsca postojowe dla pojazdów (samochody osobowe – min 9 szt., w tym jedno dla osób niepełnosprawnych, rowery– min. 12 szt.); • monitoring; • kosze na śmieci; • ławki parkowe; • drogi dojazdowe ok. 130 m (plac do zawracania znajdować się będzie na parkingu obiektu); • ścieżki dla pieszych prowadzące do trybun; • oświetlenie terenu; • ogrodzenie terenu; • parking; • usunięcie betonowego słupa znajdującego się na dz. nr. ewid. 75; • przebudowa sieci niskiego napięcia - preferowana jest sieć podziemna; • Wykonawca zobowiązany jest wykonać niezbędne badania geologiczne podłoża; • inny zakres robót, który będzie wynikać z opracowanej przez Wykonawcę szczegółowej dokumentacji, a jest niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.Wykonawca na etapie sporządzania projektu będzie uzgadniał wszelkie szczegóły opracowania z Zamawiającym oraz Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Wykonawca zobowiązany jest wycenić prace na podstawie własnych pomiarów i wizji w terenie (wizja fakultatywna).Dopuszczalna jest modyfikację założeń koncepcyjnych, które okażą się konieczne i na które wyrazi zgodę Zamawiający oraz Wojewódzki Konserwator Zabytków.Szczegółowe wymagania oraz zakres dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ z uwzględnieniem wyłączonych elementów opisanych powyżej i wykreślonych w „Szacunkowym zestawieniu kosztów” załącznik nr 2a do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)1. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 97 ust. 7 Pzp, tj.1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 2 000 000,00 złotych (słownie:dwa miliony złotych) wraz z dowodem zapłaty składek.5. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:5.1.Wykonawca który wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, ajeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotębudowlaną w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy boiska wielofunkcyjnego o wartość bruttowykonanych robót budowlanych co najmniej 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)5.2Wykonawca, który dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia którezostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i posiadającymi następująceuprawnienia:• Projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń wspecjalności konstrukcyjno - budowlanej do projektowania z co najmniej 3 - letnimdoświadczeniem• Kierownikiem robót z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem:a) posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji iRozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywaniasamodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r., poz. 831) lub imodpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów.b) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. PrawoBudowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) i Rozporządzeniem MinistraInwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego dowykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831)lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawiewcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będzie pełniła funkcję Kierownika robót w/wspecjalności i zakresie;c) jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zmianami) iRozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawieprzygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane,które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta będziepełniła funkcję Kierownika robót w/w specjalności i zakresie.UWAGA. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji poszczególnych branż przez jednąosobę, jeśli osoba ta posiadać będzie wymagane doświadczenie i uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach