Przetargi.pl
Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego

Powiat Starachowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, dr Władysława Borkowskiego 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 276-09-00 , fax. 276-09-02
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Starachowicki
    dr Władysława Borkowskiego 4
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 276-09-00, fax. 276-09-02
    REGON: 291009395
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.starachowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Cześć I Prace projektowo-budowlane; obejmującego swym zakresem 4 etapyZamówienie podstawowe obejmuje Etap I i Etap II:I etap – Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej. Zakres opracowania:-Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku wraz z dokumentacją obejmującą wymianę przyłącza wody oraz uzyskaniem zezwolenia na realizację robót budowlanych (skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych i/lub ewentualnym uzyskaniem pozwolenia na budowę). Powinna ona obejmować:-inwentaryzacje, uzgodnienia i opinie w zakresie niezbędnym do wykonania projektu, -koncepcję rozwiązania projektowego, przedłożoną Zamawiającemu do zatwierdzenia, -projekt budowlany odpowiadający zakresem i formą brzmieniu przepisów Prawa budowlanego, przekazany w formie papierowej w 3 egz. oraz w formie elektronicznej (opis i rysunki w pdf oraz w doc. i dwg.),-projekt techniczny zawierający odpowiednie rozwiązania techniczne, rysunki i obliczenia, niezbędne do wykonania robót budowlanych w formie papierowej w 3 egz. (opis i rysunki w pdf oraz w doc. i dwg.),-specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w formie papierowej w 3 egz. wraz z formą elektroniczną (w pdf), -przedmiary i kosztorysy inwestorskie w formie papierowej w 3 egz. wraz z formą elektroniczną (w formacie pdf oraz ath).Szczegółowy opis zakresu prac projektowych określa Program Funkcjonalno – Użytkowy.II etap – Prace remontowo-budowlane Zakres prac budowlanych winien obejmować w szczególności: -roboty rozbiórkowe-roboty budowlane remontowe wewnętrzne:-roboty z zakresu instalacji elektrycznych wewnętrznych:-roboty z zakresu instalacji sanitarnych wewnętrznych:-roboty z zakresu instalacji sanitarnych wewnętrznych-roboty z zakresu instalacji c.o:-roboty z zakresu instalacji sanitarnych zewnętrznych:Szczegółowy opis zakresu robót określa Program Funkcjonalno – Użytkowy w oparciu o który Wykonawca opracuje dokumentację projektowo – kosztorysową i wykona roboty budowlane.Zamówienie w ramach prawa opcji:III etap stanowi prawo opcji. – Instalacja windy w budynku przy ul. Rogowskiego 14 w Starachowicach. Zakres wykonania prac budowlanych w oparciu dokumentację projektową obejmuje instalację dźwigu osobowego z kabiną przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach, z napędem elektrycznym, z płynną regulacją prędkości.Napęd dźwigu do montażu w zaprojektowanym szybie. Kabina przelotowa wykończona okładziną ze stali nierdzewnej. Szczegółowy opis zakresu robót (opcji) określa dokumentacja projektowo – kosztorysowaIV etap stanowi prawo opcji – Wymiana pokrycia dachowego wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.-Wymiana pokrycia dachu wraz z termomodernizacją stropodachu- Modernizacja instalacji odgromowej budynku- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla budynkuSzczegółowy opis zakresu robót określa Program Funkcjonalno – Użytkowy w oparciu o który Wykonawca opracuje dokumentację projektowo – kosztorysową i wykona roboty budowlane.Prawo opcji -Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie realizacji prac dla etapu III, IV:1) skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,2) zlecenie realizacji dodatkowych prac w ramach prawa opcji może nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Realizacja prac w ramach prawa opcji może być zlecona w całości albo wcale,3) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie z tytułu realizacji etapu III lub IV,4) Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy,5) Zlecenie prawa opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i możliwości finansowych.6) Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy pisemnego oświadczenia w przedmiocie skorzystania z tego prawa ze zleceniem realizacji prac w ramach etapu (III lub IV) na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.7) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy. Przedmiotu umowy objętego zakresem opcjonalnym zamówienia dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy, co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.8) Zamawiający zobowiązuje się powiadomić Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy.Przewidywany termin wykonania przedmiotu zamówienia w ramach opcji (Etap III, Etap IV) wynosi do 13 miesięcy od daty podpisania umowy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowaniahttps://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.7.2024 pn: „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego” - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ dla części ICześć II Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego” Wykonawca będzie pełnić funkcję Inspektora Nadzoru zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane. Roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o dokumentację projektową będącą załącznikiem do tego postępowania. W ramach usługi Nadzór Inwestorski winien zapewnić nadzór nad realizacją robót budowlanych, w szczególności dotyczących terminowości, prawidłowości wykonania oraz jakości robót, stosowanych materiałów, kosztów realizacji robót, odbioru robót, koordynacji wszystkich czynności związanych z realizacją zadania aż po rozliczenie zadania oraz nadzór w okresie gwarancji i rękojmi.Wykonawca usługi musi zapewnić sprawowanie nadzoru w ramach Zamówienia zgodnie z prawem polskim w szczególności z ustawą Prawo Budowlane i PZP.Zamawiający wymaga aby zadanie było realizowane przez osoby spełniające warunki zawarte w prawie budowlanym, a w szczególności z przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wykonawca będzie przedstawicielem Zamawiającego i będzie działał w zakresie obowiązków określonych w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz wynikających z aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, Kodeksu Cywilnego, PZP oraz obowiązujących norm technicznych.Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty jest w załączniku do SWZ.Szczegółowy zakres nadzorowanych robót budowlanych opisuje Program Funkcjonalno – Użytkowy oraz dokumentacja projektowa.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja na stronie prowadzonego postępowania https://epropublico.pl/ zakładka zamawiający Powiat Starachowicki numer postępowania ZP.272.7.2024 pn: „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego” - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części 1 - 35000.00 PLN.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. ustawy. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 1158,ze zm.).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Santander Bank Polska S.A., o numerze 98 1090 2590 0000 0001 4730 6798 w tytule: Znak Postępowania ZP.272.7.2024 Wadium w przetargu pn. „Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego”– Część I . Dokument potwierdzający wniesienie wadium (dokonanie przelewu) załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego). Szczegółowe zasady wnoszenia wadium dla części I określa SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności technicznej lub zawodowejDla części I:- Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00* zł brutto.- dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy / robót, przy co najmniej jednej realizacji roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00* zł brutto, zawierającej w swoim zakresie budowę, przebudowę lub remont budynku / budynków – kierownik budowy,Dla części II:wymagane jest dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj. wymagane jest dysponowanie:Inspektorem nadzoru – posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do nadzorowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonywanie nadzoru inwestorskiego, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót o wartości minimum 500 000,00* zł brutto związaną z budową, przebudową, rozbudową lub remontem budynku.Minimalne wymagane doświadczenie inspektora - jeden nadzór.Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz ww. osób Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie.Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.UWAGA:* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach