Przetargi.pl
Modernizacja placówek oświatowych obejmująca następujące części: Część 1- Modernizacja Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 Część 2 -Modernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16

Gmina Brwinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-840 Brwinów, ul. Grodziska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 7382567 , fax. 7295940
  • Data zamieszczenia: 2015-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brwinów
    ul. Grodziska 12 12
    05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
    tel. 7382567, fax. 7295940
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brwinow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placówek oświatowych obejmująca następujące części: Część 1- Modernizacja Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11 Część 2 -Modernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja placówek oświatowych obejmująca następujące części: Część 1- Modernizacja Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11, Część 2 -Modernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją wymienioną w ust. 3, w tym: Część 1- Modernizacja Zespołu Szkół nr 1 w Brwinowie przy ul. Piłsudskiego 11, 1. Przebudowa łazienek 1.1. Rozbiórka ścianek, skucie płytek glazury i terrakoty, 1.2. Demontaż urządzeń sanitarnych, 1.3. Wykonanie nowych ścianek z bloczków gazobetonowych, 1.4. Przecieranie tynku z zeskrobaniem farby ze ścian, 1.5. Licowanie ścian płytkami glazury, 1.6. Wykonanie sufitów podwieszanych na ruszcie metalowym, 1.7. Malowanie ścian farbą emulsyjną, 1.8. Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach, 1.9. Pomalowanie ścian farbą emulsyjną (powyżej glazury) 1.10. Wykonanie posadzek z płytek gres, 1.11. Przegrody w.c. ścianki z płyt HPL 12mm w ramach aluminiowych, 1.12. Wymiana skrzydeł drzwiowych, 1.13. Wyposażenie łazienek w urządzenia sanitarne, 1.14. Demontaż urządzeń białego montażu, 1.15. Montaż nowych urządzeń białego montażu, 1.16. Wymiana rur wodnych, 1.17. Demontaż i ponowny montaż grzejników, 1.18. Montaż zaworów grzejnikowych w salach lekcyjnych, 1.19. Demontaż i ponowny montaż: opraw żarowych, gniazd wtykowych, wyłączników, 1.20. Częściowa wymiana instalacji elektrycznej, 2. Przebudowa pomieszczeń świetlicy na szatnie 2.1. Rozbiórka ścianek z płyt kartonowo-gipsowych oraz ścianek z cegieł, 2.2. Rozbiórka wykładzin ściennych z glazury, 2.3. Demontaż ścianek, 2.4. Wykucie otworów drzwiowych, wewnętrznych i zewnętrznych, 2.5. Montaż nowej stolarki drzwiowej, 2.6. Przecieranie tynków ścian i sufitów, 2.7. Wykonanie gładzi gipsowych, 2.8. Malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, 2.9. Malowanie lamperii farbą olejną, 2.10.Wykonanie wylewki samopoziomującej, 2.11.Wykonanie posadzek z płytek gres, 3. Przebudowa holu 3.1. Rozbiórka ścianek z cegieł i częściowo ściany żelbetowej, 3.2. Wykonanie pochylni 3.3. Wykonanie murka przy pochylni i schodach, 3.4. Wykonanie wylewki betonowej przy schodach, 3.5. Położenie gresu na pochylni 3.6. Montaż witryn, 3.7. Wykonanie gładzi gipsowych, 3.8. Malowanie ścian i sufitów farba emulsyjną, 3.9. Montaż pochwytu balustrady, 4. Wykonanie obudowy grzejników w salach lekcyjnych Część 2 -Modernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej Zakres robót remontowych 1. Remont sali nr 10 1.1. Demontaż posadzek z tworzyw sztucznych, 1.2. Przecieranie tynków na ścianach i stropach, 1.3. Gipsowanie tynków, 1.4. Malowanie tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną, 1.5. Wykonanie wylewki samopoziomującej, 1.6. Wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej, 1.7. Obudowa grzejników, 1.8. Wykonanie tablicy suchościeralnej, 2. Remont sali nr 11 2.1. Demontaż posadzek z tworzyw sztucznych, 2.2. Przecieranie tynków na ścianach i sufitach, 2.3. Gipsowanie tynków, 2.4. Malowanie tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną, 2.5. Malowanie farbą olejną lamperii, 2.6. Cyklinowanie posadzek z deszczułek, 2.7. Wymiana listew przyściennych, 2.8. Lakierowanie posadzki z deszczułek, 2.9. Obudowa grzejników, 2.10.Wykonanie tablicy suchościeralnej, 3. Remont sali nr 12 3.1. Obudowa grzejników, 3.2. Demontaż i ponowny montaż termy elektrycznej, 3.3. Malowanie ścian farbą emulsyjną, 4. Obudowa grzejników w korytarzu 5. Przebudowa i połączenie sal nr 26 i 27 5.1. Demontaż ościeżnic drzwiowych, 5.2. Przebicie otworów w ścianach w celu poszerzenia otworu drzwiowego, 5.3. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na aluminiową, 5.4. Wymiana stolarki drewnianej na witrynę aluminiową, 5.5. Przecieranie tynków na ścianach i sufitach, 5.6. Gipsowanie tynków ścian i sufitów, 5.7. Malowanie tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną, 5.8. Malowanie farbą olejną lamperii, 5.9. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, 5.10.Rozbiórka posadzki z klepki do ponownego wykorzystania, 5.11.Rozbiórka warstw podłogowych, 5.12.Uzupełnienie posadzki cementowej, 5.13.Izolacja pozioma z foli i płyt styropianowych, 5.14.Warstwy wyrównawcze gr. 4 cm. 5.15.Posadzki z wykładzin PCV homogenicznych, 5.16.Demontaż łączników, przewodów wtykowych, 5.17.Przedłużenie instalacji oświetleniowej, 6. Patio przy świetlicy pięciolatków. 6.1. Rozbiórka chodnika, 6.2. Usunięcie warstwy humusu, 6.3. Podsypka z piasku, 6.4. Warstwy dolna i górna podbudowy z kruszywa łamanego, 6.5. Ułożenie nawierzchni z płyt EPDM 50x50x4cm. 6.6. Wykonanie przęseł ogrodzenia i furtek, 7. Remont boksu szatniowego 7.1. Demontaż istniejących listew wieszakowych, 7.2. Obudowa grzejnika w boksie szatniowym, 7.3. Uzupełnienie lamperii powyżej nowej listwy wieszakowej, 8. Ogrodzenie placu zabaw 8.1. Stopy fundamentowe betonowe, 8.2. Wykonanie i montaż przęseł ogrodzenia i furtek, 9. Remont kominów ponad dachem - budynek główny i część żywieniowa 9.1. Odbicie zniszczonych tynków, 9.2. Ocieplenie ścian styropianem, 9.3. Wykonanie wyprawy elewacyjnej, 9.4. Oczyszczenie czapek kominowych i pomalowanie czapek kominów farbami do betonu 9.5. Wymiana kratek wentylacyjnych, 9.6. Wywóz gruzu z rozbiórki, 3. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem umowy określa dokumentacja, na którą składa się: a)Projekt architektoniczno-wykonawczy - Przystosowania pomieszczeń budynku szkoły dla potrzeb oddziału przedszkolnego dla pięciolatków Zespół Szkół nr 1 w Brwinowie ul. Piłsudskiego b)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Remont i przystosowanie pomieszeń budynku szkoły dla potrzeb oddziału przedszkolnego Zespół Szkół nr 1 w Brwinowie , ul. Piłsudskiego ; c)Projekt architektoniczno-wykonawczy - Przystosowania pomieszczeń budynku szkoły dla potrzeb oddziału przedszkolnego dla pięciolatków ZSO w Brwinowie ul. Żwirowa 16 ; d)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Remont i przystosowanie pomieszeń budynku szkoły dla potrzeb oddziału przedszkolnego Zespół Szkól Ogólnokształcących w Brwinowie , ul. Żwirowa 16 ; e)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Remont kominów na dachach budynku Zespół Szkól Ogólnokształcących w Brwinowie , ul. Żwirowa 16 ; 3. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24- miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium: 1) dla Części 1 - w wysokości 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych), 2) dla Części 2 - w wysokości 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Nr konta 54 1140 1010 0000 4770 4500 1018 5. Wadium wnoszone w pozostałych formach prosimy w formie oryginału załączyć do oferty. 1) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, nr zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Jeżeli wadium wnoszone jest w formie poręczenia, poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem oraz winno zawierać następujące elementy: a) nazwę poręczyciela, nazwę wierzyciela (Zamawiający), nazwę dłużnika (Wykonawcy) na rzecz którego udzielane jest poręczenie oraz wskazanie ich siedzib, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem; c) określenie wysokości wierzytelności objętej poręczeniem; d) termin ważności poręczenia (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); e) zobowiązanie poręczyciela do zapłacenia kwoty poręczenia na pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisana umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach