Przetargi.pl
Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kleszczowie

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Kleszczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia polega na przebudowie i modernizacji Ośrodka Zdrowia w Kleszczowie obejmującej zmianę funkcji użytkowych pomieszczeń, remont obiektu, rozbiórkę istniejących i budowę nowych pochylni dla niepełnosprawnych i zadaszenia nad wejściem, docieplenie całości obiektu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, zakup wyposażenia, wymianę poszycia dachowego. Zakres inwestycji obejmuje również modernizację wszystkich instalacji i urządzeń technicznych. 2. Parametry budynku: - długość budynku wynosi 48,45 m, - szerokość budynku wynosi 36,65 m, - wysokość budynku wynosi około 6,5 - 8,2 m, - powierzchnia użytkowa modernizowanej części wynosi 1286,68 m2, - powierzchnia zabudowy budynku wynosi 1150 m2, - kubatura użytkowa budynku wynosi 10497 m3. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą roboty budowlano - instalacyjne w szczególności polegające na: 3.1. Modernizacja budynku: a) rozebranie starych elementów elewacji budynku (obróbki blacharskie, rynny, itd.) b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej około 260 m2 (w tym również parapety wew. i zew.), c) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i docieplenia fundamentu (w tym również osuszanie), d) docieplenie budynku wełną gr. 10 cm wraz z wykonaniem tynku silikatowego - około 1220 m2 e) montaż blachy elewacyjnej - około 320 m2 f) montaż rolet antywłamaniowych w obiekcie, g) docieplenie stropodachu budynku wełną - około 1350 m2 h) wykonanie nowego orynnowania i obróbek blacharskich, i) wykonanie nowej opaski budynku - około 230 m2 j) demontaż i ponowny montaż urządzeń i elementów instalacyjnych znajdujących się na elewacji i dachu budynku, k) częściowa wymiana i przebudowa konstrukcji dachowej drewnianej, l) wymiana poszycia dachowego na blachę tytanowo - cynkową - około 2010 m2 m) przebudowa zadaszenia nad głównym wejściem do budynku, n) przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych, o) zmiana układu ścian wewnętrznych o powierzchni ścian około 340 m2 p) wymiana płytek podłogowych i ściennych wewnątrz budynku, q) demontaż i montaż nowych sufitów podwieszanych, r) malowanie ścian i sufitów, s) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, t) wymiana boazerii ściennej do wysokości 1,3 m (korytarze - poczekalnie) u) zakup i montaż wyposażenia w gabinetach lekarskich i poczekalniach (szafki medyczne, meble systemowe, oświetlenie, itp.), v) wymiana wyposażenia sanitariatów (sedesy, umywalki, pisuary, baterie umywalkowe), 3.2. Modernizacja instalacji c.o., wod - kan, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej: a) wymiana instalacji wew. c.o. wraz z podziałem poboru ciepła na pomieszczenia w całym budynku (tj.: montaż podliczników c.o. - wg użytkowników budynku: GOPS, przychodnia, lokatorzy mieszkań, OZ), b) wymiana instalacji sanitarnej wew. (w tym pionów kanalizacyjnych) c) wymiana wew. instalacji wody zimnej wraz z osprzętem (w tym. m.in. montaż podgrzewaczy wody), d) wymiana układów nawiewno - wywiewnych i centrali wentylacyjnej, e) montaż instalacji klimatyzacyjnej (jednostki zew. i wew.), 3.3. Modernizacja instalacji elektrycznej, odgromowej i niskoprądowej: a) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem (w tym również montaż podliczników - rozdział odczytu wg użytkowników budynku: GOPS, przychodnia, lokatorzy mieszkań, OZ), b) wymiana instalacji odgromowej, c) wymiana oświetlenia zewnętrznego, d) wykonanie instalacji niskoprądowej (w tym m.in.: SSP, CCTV, KD i SSWiN, System przyzywowy, Okablowanie strukturalne, RTV-SAT). 4. W ramach przedmiotu zamówienia prace należy prowadzić na obiekcie czynnym w sposób nieutrudniający prowadzenia opieki zdrowotnej. Wyznacza się realizację zamówienia dwuetapowo z podzieleniem na poszczególne kondygnacje: a) prace obejmujące roboty piwnicy i parteru, b) prace obejmujące roboty piętra Zamawiający proponuje kolejność wykonania danych etapów: a) I etap - wykonanie zadania obejmującego swym zakresem piwnicę i parter, b) II etap - wykonanie zadania obejmującego swym zakresem piętro. Wykonawca zobowiązuje się do określenia w harmonogramie (który zostanie dostarczony po podpisaniu umowy) kolejności wykonania etapów, biorąc pod uwagę wszelkie roboty budowlane i instalacyjne mające wpływ na ciągłość działania obiektu (prowadzenie opieki zdrowotnej). Wykonawca zobowiązuje się na własną odpowiedzialność i koszt do zorganizowania frontu prac w tym przeniesienia działających służb opieki zdrowotnej i innych użytkowników do części budynku wolnego od prac danego etapu z zachowaniem ciągłości prowadzonych usług medycznych. Modernizowane strefy wewnętrzne należy wydzielić w sposób stały (np.: płyty OSB) w zależności od realizowanego danego etapu zamówienia pozwalającego na bezkolizyjne prowadzenie usług medycznych i pokrewnych. 5. Wykonawca na przedmiot zamówienia udzieli 5 letniego okresu gwarancji i rękojmi licząc od daty odbioru końcowego robót, w tym co najmniej 2 - letniego okresu gwarancji i rękojmi na wyposażenie, urządzenia i instalację elektryczną. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi dotyczące instalacji, wyposażenia i urządzeń elektrycznych będzie podlegało dodatkowej ocenie w ramach innych kryteriów oceny ofert (z zastrzeżeniem okresu minimalnego - 2 lata i maksymalnego - 4 lata). 6. Termin realizacji zamówienia wynosi 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji będzie podlegał dodatkowej ocenie w ramach innych kryteriów oceny ofert (w przedziale 8 - 12 miesięcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia od Wykonawców wadium w wysokości 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: DŁUGOŚĆ GWARANCJI I RĘKOJMI - INSTALACJA, URZĄDZENIA I WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy - postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu ograniczonego.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach