Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni ulic Krótkiej, Parkowej i Ks. Raczkowskiego w Lesznie.

Gmina Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 22 7258552
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
    Aleja Wojska Polskiego 21 21
    05-084 Leszno, woj. mazowieckie
    tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, fax. 22 7258552
    REGON: 01327137000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni ulic Krótkiej, Parkowej i Ks. Raczkowskiego w Lesznie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni ulic Krótkiej, Parkowej i Ks. Raczkowskiego w Lesznie o łącznej długości 351,50 mb jako ciąg pieszo - jezdny w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, pozwolenia na użytkowanie. - Ul Ks. Raczkowskiego - 108 mb, - Ul. Parkowa - 131,8 m, - Ul. Krótka - 111,7 m. 2. Ulica Krótka, Parkowa i Ks. Raczkowskiego w Lesznie to drogi gminne klasy D, o prędkości projektowej 30kmh. Szerokość pasa drogowego jest zmienna i kształtuje się w granicach 5,0 - 9,0 m; Odwodnienie powierzchniowe projektowanej jezdni ulice Krótka, Parkowa, Ks. Raczkowskiego zapewnione jest przez ścieki przykrawężnikowe dwustronne z kostki betonowej z wykorzystaniem spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanych wpustów ulicznych, studni rewizyjnych i dalej projektowanym kanałem deszczowym. Zaprojektowano jednospadowy i dwuspadowy przekrój poprzeczny jezdni z wykonaniem ścieków przykrawężnikowych z odprowadzeniem wody do kratek ściekowych i wykonanej kanalizacji deszczowej. 3. W ramach przedmiotu umowy należy wykonać: - Roboty przygotowawcze; - Roboty ziemne; - Roboty odwodnieniowe; - Podbudowę; - Nawierzchnię z kostki betonowej szarej oraz czerwonej o gr. 8cm; - Nawierzchnię progów spowalniających z kostki betonowej; - Roboty wykończeniowe; - Montaż poziomych i pionowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 4. Szczegółowy zakres oraz technologia wykonywanych robót ujęte są w niżej wymienionych dokumentach: - Projekt zagospodarowania terenu; - Projekt budowlany; - Projekt wykonawczy; - Projekt odwodnienia; - Projekt stałej organizacji ruchu; - Specyfikacje techniczne; - Kosztorysy ofertowe i Przedmiary robót. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę robót podwykonawcom w branży kanalizacji odwodnieniowej. 6. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 7. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Wskazane w dokumentacji kosztorysowej lub projektowej znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, dopuszcza się zastosowanie materiałów, urządzeń i innych wyrobów równoważnych pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej oraz pod warunkiem, że ich zastosowanie nie spowoduje konieczności przeprojektowania rozwiązań zawartych w dokumentacji technicznej i nie naruszy warunków decyzji pozwolenia na roboty budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku do oferty należy załączyć opis proponowanego produktu, urządzenia, zawierające dodatkowo jego parametry techniczne i nazwę producenta. 8. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy. 9. Zamawiający wymaga wykonanie robót w całości do 30 listopada 2013 r., natomiast płatności będą następujące: - w roku 2013 do kwoty, którą Zamawiający posiada w bieżącym budżecie gminy tj. do 280.000,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy zł) z płatnością do 28 grudnia 2013 r. - w roku 2014 - pozostałą kwotę za wykonanie inwestycji z płatnością do 31 maja 2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 27.000,00 zł. (dwadzieścia siedem tysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach