Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni drogowej wraz z budową parkingu na bazie zaplecza technicznego przy garażach

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468000 , fax. 076 7468005
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468000, fax. 076 7468005
    REGON: 39027365500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni drogowej wraz z budową parkingu na bazie zaplecza technicznego przy garażach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja nawierzchni drogowej wraz z budową parkingu na bazie zaplecza technicznego przy garażach. Zakres robót obejmuje: 1 roboty drogowe, 1.1 roboty rozbiórkowe 1.2 roboty budowlane 1.2.1 ułożenie krawężników obrzeży, ścieków, 1.2.2 ułożenie nowej nawierzchni drogowej, 1.2.3 wykonanie miejsc postojowych 2 roboty w zakresie kanalizacji ściekowej: 2.1/ oboty rozbiórkowe, 2.2/ roboty ziemne, 2.3/ roboty montażowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumentacja techniczna do wglądu znajduje się w Dziale Inwestycji oraz na stronie internetowej MPWiK Spółka z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - wymagane są uprawnienia budowlane kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - wymagane jest, aby Wykonawca wykonał co najmniej jedno zadanie (roboty budowlane) związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 120.000,00 PLN netto (Załącznik nr 3), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ponadto Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wszystkich warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 12 SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez Wykonawcę kompletna oferta zawierać musi następujące dokumenty: 1) Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). W przypadku ,gdy inne podmioty udostępnią Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów o tym udostępnieniu, 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - np.: referencje (załącznik nr 3), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) Uprawnienia budowlane kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 7) Kosztorys ofertowy. Dokumenty ( wymienione w RPRM z dnia 19 maja 2006r. z późń. zm. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) mogą być przedłożone w oryginałach bądź kserokopiach potwierdzonych ZA ZGODNOŚĆ z oryginałem przez Wykonawcę. Pozostałe muszą zostać złożone w oryginałach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach