Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
- Data zamieszczenia: 2009-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
pl. Hirszfelda 12 12
53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
REGON: 00029009600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy z podziałem na pakiety: Pakiet Nr 1 - drobnych artykułów gospodarstwa domowego, Pakiet Nr 2 - środków chemii gospodarczej, Pakiet Nr 3 - worków foliowych na odpady - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet Nr 1 - sukcesywna dostawa drobnych artykułów gospodarstwa domowego o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, Pakiet Nr 2 - sukcesywna dostawa środków chemii gospodarczej o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ, Pakiet Nr 3 - sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397200005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: Pakiet Nr 1 - 3.000,00 zł ( trzy tysiące złotych) Pakiet Nr 2 - 1.500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) Pakiet Nr 3 - 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Wykażą się , iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (sukcesywna dostawa co najmniej przez okres 12 miesięcy)na kwotę brutto nie mniejszą niż: dla Pakietu Nr 1- 80.000,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - 40.000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - 35.000,00 zł, dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, miejsca wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Spełnienie powyższego warunku dotyczy Pakietu Nr 1, Nr 2 i Nr 3 osobno. Dla Pakietu Nr 1, Nr 2 i Nr 3 należy złożyć oddzielny wykaz - załącznik Nr 6, Nr 7 i Nr 8 do niniejszej SIWZ. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla Pakietu Nr 1 - 80.00,00 zł, dla Pakietu Nr 2 - 40.000,00 zł, dla Pakietu Nr 3 - 35.000,00 zł, a w przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden Pakiet, wartość polisy powinna być zsumowana. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), Zamawiający żąda: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 5 do SIWZ, 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykazu wykonannej co najmniej jednej dostawy, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, - załącznik Nr 6 do SIWZ dla Pakietu Nr 1, załącznik Nr 7 do SIWZ dla Pakietu Nr 2 , załącznik Nr 8 do SIWZ dla Pakietu Nr 3 oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z zapisem punktu 5.3.1 SIWZ. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1.2, 6.1.3, 6.1.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.4.1 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.4.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wypełnony formularz Oferty stanowiący załącznik Nr 4 do niniejszego SIWZ. 6. Wypełnione Formularze Asortymentowo-Cenowe stanowiące załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ (tylko te załączniki, na które jest złożona oferta). 7. Foldery, prospekty, katalogi, opisy producenta lub inne dokumenty potwierdzające właściwości jakościowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie zgodnie z wymaganiami określonymi w Formularzach Asortymentowo-Cenowych stanowiących załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 do SIWZ wraz z umieszczoną na tych dokumentach adnotacją wykonawcy określającą pakiet i pozycję, której dotyczy przedstawiony dokument. 8. Deklaracja zgodności producenta zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz. U. z 2004r., Nr 204, poz. 2087 - tekst jednolity) - dotyczy Pakietu Nr 2. 9. Ważny i aktualny przez czas trwania umowy dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z ustawą z dnia 13.09..2002r. o produktach biobójczych ( Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z późn. zm.) - dotyczy Pakietu Nr 2 , poz. 12 i 23. 10. Karta charakterystyki produktu zgodnie z ustawą z dnia 11.01.2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 03.07.2002r. w sprawie kart charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. Nr 140, poz. 1171) - dotyczy Pakietu Nr 2, poz. od 1 do 30. 11. Potwierdzenie zgłoszenia w krajowym Systemie Informacji o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16.06.2003r. w sprawie określenia kategorii produktów będących kosmetykami (Dz. U. Nr 125, poz. 1168) - dotyczy Pakietu Nr 2, poz. 2, 4, 5, 6 i 8. 12. Atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje - dotyczy Pakietu Nr 1, Nr 2 i Nr 3. 13. Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 14. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 15. Wskazane powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 16. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości. 17. Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa z podziałem na 9 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI
Dodano: 2015-01-20 - Sukcesywne dostawy z podziałem na 9 pakietów: Pakiet Nr 1 - Drobnych artykułów gospodarstwa domowego Pakiet Nr 2 - Środki czystości Pakiet Nr 3 - Artykuły higieniczno-papierowe Pakiet Nr 4 - Prześcieradła jednorazowe papierowe w roli Pakiet Nr 5 - Artykuły sprzątające Pakiet Nr 6 - Wózki sprzątające Pakiet Nr 7 - Dozowniki, pojemniki Pakiet Nr 8 - Worki foliowe na odpady Pakiet Nr 9 - Wycieraczki
Dodano: 2013-10-04 - Sukcesywna dostawa: PAKIET NR 1 - DROBNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO PAKIET NR 2 - PROSZKU DO SZOROWANIA
Dodano: 2012-11-15 - Sukcesywna dostawa z podziałem na pakiety: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE PAKIET NR 6 - WÓZKI SPRZĄTAJĄCE PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE
Dodano: 2011-08-12