Przetargi.pl
Modernizacja i remont nawierzchni odcinków dróg, chodników i poboczy na terenie gminy Kudowa-Zdrój

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
  • Data zamieszczenia: 2012-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24 24
    57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i remont nawierzchni odcinków dróg, chodników i poboczy na terenie gminy Kudowa-Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja i remont nawierzchni odcinków dróg, chodników i poboczy na terenie gminy Kudowa-Zdrój na częściach działek drogowych stanowiących własność gminy, zgodnie z załącznikami mapowymi. Zamawiający dopuszcza do składania ofert częściowych. Liczba części - 3; CZĘŚĆ- I - Modernizacja i remont odcinków dróg i chodników o nawierzchni z kostki betonowej. I.1 - ul. Kościelna - odcinek ciągu pieszo-jezdnego do cmentarza komunalnego o szerokości od 4,00 do 5,00 m o łącznej powierzchni 210 m?. cz. dz. drogowej nr 208/3 oraz 689/8, AM-9 obręb Słone. I.2 - ul. Okrzei - chodnik długości 25,00 m i szerokości 1,50 m strona prawa ulicy. Cz. dz. drogowej nr 178/21, AM-8 obręb Stary Zdrój od parkingu do skrzyżowania z ul. 1 Maja. I.3 - ul. Zesłańców Sybiru - chodnik długości 170,40 m i szerokości 1,50 m strona prawa ulicy. Cz. dz. drogowej nr nr 163, AM-9 obręb Słone od skrzyżowania z ul. Zdrojową do skrzyżowania z ul. M. Buczka. I.4 - ul. Kombatantów - chodnik o długości 131,50 m o zmiennej szerokości od 1,70 do 2,10 m strona prawa ulicy. Cz. dz. drogowej nr 247, AM-9 obręb Stary Zdrój od skrzyżowania z ul. Słoneczną bud. nr 2 do budynku PIZZERI LOTOS przy ul. Kombatantów. UWAGA - KOSTKA BETONOWA z ODZYSKU STANOWI MATERIAŁ POWIERZONY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO i NIE NALEŻY UWZGLĘDNIAĆ JEGO KOSZTU ZAKUPU ORAZ POCHODNYCH w CENIE OFERTY. MIEJSCE SKŁADOWANIA MATERIAŁÓW - BAZA KUDOWSKICH ZAKŁADÓW WODOCIĄGÓW i KANALIZACJI w KUDOWIE-ZDROJU ul. FREDRY 8. ZAŁADUNEK MATERIAŁÓW ORAZ TRANSPORT NA MIEJSCE ROBÓT LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY; CZĘŚĆ II- Remont odcinków poboczy jezdni kruszywem kamiennym. II.1 - Droga dojazdowa do Brzozowia - odcinkami strona lewa i prawa jezdni o łącznej długości 900,00 mb. Działka drogowa nr 18, AM-1 obręb Brzozowie. UWAGA - KRUSZYWO STANOWI MATERIAŁ POWIERZONY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO i NIE NALEŻY UWZGLĘDNIAĆ JEGO KOSZTU ZAKUPU ORAZ POCHODNYCH w CENIE OFERTY. MIEJSCE SKŁADOWANIA MATERIAŁÓW - BAZA KUDOWSKICH ZAKŁADÓW WODOCIĄGÓW i KANALIZACJI w KUDOWIE-ZDROJU ul. FREDRY 8. ZAŁADUNEK MATERIAŁÓW ORAZ TRANSPORT NA MIEJSCE ROBÓT LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY; CZĘŚĆ III - Modernizacja i remont odcinków dróg poprzez powierzchniowe utrwalanie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni dróg gminnych o nawierzchniach szutrowych w Kudowie-Zdroju polegająca na uzupełnieniu ubytków nawierzchni oraz powierzchniowym utrwaleniu emulsją i grysami. III.1 - Ulica B. Chrobrego - Cz. dz. drogowej nr 429, AM-12 obręb Czermna - od posesji przy ul. B. Chrobrego nr 2 do nr 23 przy ul. T. Kościuszki- 997,50 m2. III.2 - Ulica Słone - Cz. dz. drogowej nr 98, AM-5 obręb Słone - od posesji nr 32 do nr 98 - 909,00 m2. III.3 - Ulica Kościelna - Cz. dz. drogowej nr 69/1 AM-3 obręb Zakrze - od posesji nr 2 do nr 3 - 216,00 m2.; Całość robót zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (część III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty i urządzenia placu budowy, w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie oraz tymczasowe oznakowanie na czas trwania robót wynikających z ustawy Prawo Budowlane W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót. Wykonawca robót zobowiązany jest zapewnić odpowiednią organizację robót na budowie w uzgodnieniu z Zarządcą drogi oraz Policją. Wywóz ziemi i gruzu budowlanego na odl. do 5 km-bez opłat za składowanie. Załączone przedmiary robót nie są opisem przedmiotu zamówienia i stanowią wyłącznie element pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia lub części
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w następujących wysokościach w poszczególnych częściach: Część I - drogi i chodniki o nawierzchni z kostki betonowej - 3 000,00 zł Część II - pobocza drogowe - 1 000,00 zł Część III - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją i grysem - 1 500,00 zł Forma wadium. 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2008 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach