Przetargi.pl
Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6314533 , fax. 42 6314573
  • Data zamieszczenia: 2016-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6314533, fax. 42 6314573
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych Pracowni Monitoringu Biologicznego wraz z dostawą mebli laboratoryjnych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1.1. Przedstawienia założeń modernizacji pomieszczeń w formie graficznej rozmieszczenia instalacji sprzętów, mebli i urządzeń, do zaakceptowania przez użytkownika ( meble stare i nowe, aparatura stara i nowa, linie gazów analitycznych, wentylacja pomieszczeń i aparatury, linie sieci komputerowej, linie i gniazda telefoniczne, linie pożarowe , czujki pożarowe, ROP, sieć elektryczna zasilająca komputery, sieć elektryczna zasilająca urządzenia i aparaturę, oświetlenie, sufity podwieszone) 1.2. Przeanalizowania dróg transportowych (szerokości i wysokości przejść, szerokości korytarzy, klatek schodowych, wind itp.) w IMP oraz rozwiązania ewentualnych problemów transportowych (wraz z wykonaniem dodatkowych prac budowlanych) na własny koszt. 1.3. Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wywiewną z automatyką dla pomieszczeń 229, 230, 231, 233a, 233b, pokój wagowy, realizującą warunki: - ilość wymian powietrza 4 - 8, - temperatura pomieszczeń lato - zima 20 - 24 °C, - filtracja powietrza EU5, - wentylacja winna współpracować (zmienny wydatek) z regulatorami VAV, Waldner (lub innym), nowomontowanych digestoriów, - regulację temperatury zapewnić przez system wentylacji (agregat chłodniczy, chłodnica w centrali) lub klimatyzatory pomieszczeniowe, - przewiewna moc elektryczna centrali wentylacyjnej z nagrzewnicą i agregatem chłodniczym nie większa niż 21 kW - szafę sterowniczo-zasilającą wentylacji zasilić z rozdzielnicy R 2.1/1.1/5.2 zlokalizowanej na II piętrze przy drzwiach wejściowych do pom. 234; szafę sterowniczo- zasilająca wentylacji zasilić kablem YKY 5x16 mm2 1kV; kabel zabezpieczyć w rozdzielnicy R 2.1/1.1/5.2 wkładkami topikowymi małogabarytowymi DO2 40A w rozłączniku bezpiecznikowym typu Z-SLS/CB/3 63A; kabel ułożyć w metalowych korytkach kablowych, a poza korytkami na uchwytach kablowych mocowanych do sufitu lub ściany. 1.4. W przypadku posadowienia central wentylacyjnych na obszarze dachu budynku niskiego, niezbędne jest dokonanie konsultacji z konstruktorem obiektów budowlanych dla wykonania przebić i konstrukcji nośnej pod nowe centrale. 1.5. Dla montowanych przez wykonawcę klimatyzatorów i urządzeń wentylacji wymagana jest dwuletnia gwarancja producenta. 1.6. Na prace budowlane wymagana jest minimum trzyletnia gwarancja Wykonawcy. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem prac remontowych do wyniesienia mebli, sprzętów i aparatury w miejsce wskazane przez użytkownika, zabezpieczenie przed uszkodzeniem i zapyleniem. 1.8. Po zakończeniu prac Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia mebli i sprzętów (starych i nowych) oraz wyposażenia pomieszczenia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami- transport do miejsca posadowienia, patrz p.1), a także podłączenia sprzętów i aparatury, uruchomienia, przeprowadzenia szkolenia pracowników. 1.9. Należy dostosować instalację alarmu pożaru zlokalizowaną na II p. budynku niskiego do nowego układu i wyposażenia pomieszczeń 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234, pokój wagowy, sanitariat. Pomieszczenia wyposażyć w czujki pożarowe, wskaźniki zadziałania czujek w przestrzeniach międzysufitowych oraz EKS w obwodzie zasilania zamka rewersyjnego drzwi wejściowych do korytarza nr 234 (zwolnienie zamka w przypadku alarmu pożaru drugiego stopnia) oraz EKS powodujący wyłączenie centrali wentylacyji w przypadku alarmu pożaru drugiego stopnia. Instalację włączyć do centrali sygnalizacji pożaru w budynku niskim. Po zakończeniu modernizacji instalacji sygnalizacji pożaru, należy dokonać jej włączenia do centrali sygnalizacji pożaru, przeprowadzić próby działania oraz dokonać zmian w konfiguracji systemu. Do centrali alarmu pożaru włączyć również EKS powodujący wyłączeniu centrali wentylacji w pokoju nr 351 na III piętrze. Po zakończeniu prac należy przekazać inwestorowi dokumentację powykonawczą zmodernizowanej instalacji, wykonaną przez uprawnioną osobę której zakres wcześniej zostanie uzgodniony z inspektorem d/s p-poż IMP, oraz dokonać sprawdzenia działania nowozamontowanych elementów w porozumieniu z inspektorem ds. ochrony przeciwpożarowej IMP. 1.10. Dla pomieszczenia 168 należy wykonać fundament pod wiązkę argonu wraz z podjazdem od strony jezdni dla wózka widłowego (wg wzoru istniejącego na parkingu pracowniczym). 1.11. Po zakończeniu prac i dokonaniu dostawy wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia protokołów pomiarów elektrycznych (skuteczności ochrony przeciw porażeniowej, rezystancji izolacji, wyłączników różnicowo prądowych), oraz pomiarów natężenia oświetlenia w miejscu pracy wydajności wentylacji i awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, przekazania instrukcji obsługi urządzeń i aparatów w języku polskim, przekazania świadectw legalizacji, certyfikatów w języku polskim, warunków gwarancji i czasu trwania bezpłatnego serwisu. 1.12. Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej służbom technicznym IMP w wersji papierowej i na płycie CD w 2 egzemplarzach, a także certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów użytych materiałów. 1.13. Wykonawca zwróci szczególna uwagę przy wykonywaniu prac, na sposób ich wykonania, czystość i porządek, gdyż wykonuje prace w czynnym obiekcie. 1.14. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu i utylizacji odpadów skasowanych sprzętów i wyposażenia oraz odpadów budowlanych. 1.15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z SIWZ, polskimi normami i obowiązującymi przepisami, aktualnym stanem wiedzy technicznej, uzgodnieniami z użytkownikiem i sztuką budowlaną, przy zastosowaniu materiałów posiadających wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności i atesty. 1.16. Okablowanie LAN: nie przewiduje się zmian w okablowaniu istniejącej sieci LAN. 1.17. Okablowanie sieci telefonicznej: nie przewiduje się zmian w istniejącej sieci telefonicznej. 1.18. Wszelkie materiały i urządzenia wraz z ich dostawą i montażem, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia leżą po stronie wykonawcy. 1.19. Przed przystąpieniem do przetargu Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej. 1.20. Nie przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę, nie zwalnia go z dokonania prawidłowej wyceny wartości przedmiotu zamówienia. 2. Dostawa mebli Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach