Przetargi.pl
Modernizacja hali magazynowej L

Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-676 Warszawa, ul. Postępu
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 843-19-40 , fax. 0-22 843-17-89
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych
    ul. Postępu
    02-676 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 843-19-40, fax. 0-22 843-17-89
    REGON: 00005637700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja hali magazynowej L
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty ogólno-budowlane, modernizacja hali magazynowej L na terenie Instytutu, Szkła, Ceramiki, Materiałów Ogniotrwałych i Budowlanych 02-676 Warszawa, ul. Postępu 9 Zakres robót zgodnie z kosztorysem przedmiarowym zawartym w załączniku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca mający dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót. - Wykonawca, który zrealizował z należytą starannością w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej 5 projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia. - Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia i przedłoży wykaz osób do nadzoru i kierowania robotami wraz z informacją na temat ich uprawnień, kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia oraz przedstawi dla tych osób aktualny dokument przynależności do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów. - Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz oferty (zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). - Wycenione Kosztorysy Przedmiarowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. - Termin wykonania zamówienia (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). - Wykaz wykonanych robót, z ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia oraz wykaz osób do nadzoru i kierowania robotami wraz z informacją na temat ich uprawnień, kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. - Oświadczenie o wypełnieniu warunków art.22 ustawy (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isic.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach