Urząd Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 26-505 Orońsko, ul. Szkolna 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
ul. Szkolna 8 8
26-505 Orońsko, woj. mazowieckie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oronsko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci wodociagowej z przyłączami w m. Krogulcza Sucha. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w m. Krogulcza Sucha. Zakres zamówienia obejmuje - roboty budowlane: - budowę sieci wodociągowej z rur PVC PN10 ? 160mm W1-HP4 L=359,0 mb, ? 160mm W1-HP8 L=405,0 mb, Łącznie L=764,0 mb; - budowę 10 szt. przyłączy wodociągowych z rur PE100PN10 ?40 i 63 o łącznej długości L=153,0 mb (montaż 10 zestawów wodomierzowych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. W przypadku nie złożenia dokumentów lub oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 2. Oświadczenie w sprawie spełniania przez Wykonawcę warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), 3. Kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ), 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 5.1. Wykaz co najmniej trzech wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością (należy załączyć referencje) - (załącznik nr 3), 5.2.Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia uprawnień osoby wyznaczonej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), 5.3. Dane dotyczące podwykonawców z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców), 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 6.1.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościgospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oronsko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 33 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Żanęcin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wodociągu
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w ul. Bocznej od ul. Torfowej i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Torfowej, Bocznej od Torfowej w Regułach - nr sprawy: ZP.271.2.65.2016
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Maszna - I etap
Dodano: 2016-07-26 - Budowa wodociągu w serocku ul. Bajkowa
Dodano: 2016-07-22 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i kanałem tłocznym w rejonie ulic Kupientyńskiej, Żytniej i Chabrowej (etap II) oraz kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Ks. Bosco w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2016-07-21 - BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. 11-LISTOPADA, UL. POGODNEJ, UL. NADRZECZNEJ I UL. TRAUGUTTA ORAZ BUDOWA PRZYŁĄCZA WODOCIĄGOWEGO DO BUDYNKU POŁOŻONEGO PRZY UL. TRAUGUTTA W ZIELONCE
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kanału kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowościach Radziwiłłów i Grabina Radziwiłłowska gm. Puszcza Mariańska
Dodano: 2016-07-20 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majdany - rurociąg główny od OŚ Maj-dany do studni S101 wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Dodano: 2016-07-18 - Budowa odcinka kanalizacji deszczowej w m. Górzno Kolonia gmina Górzno w ciągu drogi powiatowej nr 1328W Garwolin - Reducin - Górzno - Samorządki - Żelechów w km 7+753 - 7+923
Dodano: 2016-07-14