Przetargi.pl
Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali Obiekt 1) - dla III części obszaru gminy Kozienice Obiekt 2) - dla IV części, powiat Kozienice, woj. mazowieckie

Starostwo Powiatowe w Kozienicach ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Kochanowskiego 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kozienicach
    ul. Kochanowskiego 28 28
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienicepowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali Obiekt 1) - dla III części obszaru gminy Kozienice Obiekt 2) - dla IV części, powiat Kozienice, woj. mazowieckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja ewidencji gruntów i budynków z założeniem ewidencji budynków i lokali : Obiekt 1 dla części III obszaru gminy Kozienice powiat Kozienice, woj. mazowieckie obejmującej obręby: Brzeźnica, Janików, Kępa Wólczyńska, Kępeczki, Brzeźnica Łąki, Psary, Ruda ,Samwodzie, Staszów, Wólka Tyrzyńska ,Wólka AB, 11 obrębów o łącznej powierzchni 4590 ha, 6725 działek, ok.2900 budynków , Obiekt 2 dla IV części gminy Kozienice obejmującej obręby: Aleksandrówka, Chinów, Janów, Kociołki, Łuczynów, Majdany, Nowiny, Stanisławice, Śmietanki, 9 obrębów o łącznej powierzchni 9002 ha, 7432 działki, ok. 4800 budynków,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713543007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 8 000,00 PLN na każdą część zamówienia, na obie części zamówienia 16 000,00 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy: - spełniają warunki określone w art.22 ust.1 p.z.p. , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu w myśl art.24 ust.1-2 ustawy prawo zamówień publicznych, - udzielą gwarancji na okres 24 miesięcy, - wpłacą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz osób uprawnionych do występowania w imieniu wykonawcy wraz ze stosownym upoważnieniem, o ile uprawnienie nie wynika z innych dokumentów składających się na ofertę, 2) wypełnione i podpisane przez wykonawcę formularze i oświadczenia zawarte w niniejszej specyfikacji, 3) kserokopia uprawnień zawodowych do wykonywania prac geodezyjno - kartograficznych ( zakres 1 i 2) oraz w zakresie klasyfikacji gruntów na województwo mazowieckie - osób lub podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 ustawy pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozienicepowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach