Przetargi.pl
Modernizacja DW 791 z zastosowaniem nawierzchni redukującej hałas w m. Olkusz, ul. 20-stu Straconych

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-085 Kraków, ul. B. Głowackiego 56
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 44 65 700, 44 65 810 , fax. 12 44 65 702
  • Data zamieszczenia: 2016-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
    ul. B. Głowackiego 56 56
    30-085 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 44 65 700, 44 65 810, fax. 12 44 65 702
    REGON: 00058889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja DW 791 z zastosowaniem nawierzchni redukującej hałas w m. Olkusz, ul. 20-stu Straconych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu robót budowlanych na DW 791 w miejscowości Olkusz w kilometrażu drogi od odc. 110 km 1+550 do odc. 110 km 2+741 o długości 1,191 km. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej dla odcinka drogi wojewódzkiej nr 791 wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót w oparciu o PFU oraz uzyskania wszelkich wymaganych prawem uzgodnień i decyzji (w przypadku zaistnienia takiej konieczności) pozwalających wykonać prace budowlane w oparciu o obowiązujące przepisy. 2. Utrzymanie drogi wojewódzkiej na terenie budowy w stanie niepogorszonym i zapewniającym bezpieczny ruch pojazdów od daty przejęcia terenu budowy. W zakresie utrzymania należy wykonywać prace związane w szczególności z letnim utrzymaniem. 3. Zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas robót (organizacja ruchu na czas robót: projekt, wykonanie, utrzymanie i likwidacja). 4. Wykonanie nawierzchni redukującej hałas składającej się z: - Warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego BBTM 8 o grubości 3 cm o podwyższonej zawartości wolnych przestrzeni z dodatkiem granulatu asfaltowo - gumowego lub polimero - gumowego lub w oparciu o asfalt modyfikowany gumą w rafinerii. Dopuszcza się zastosowanie równoważnej warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej o grubości 3 cm o max. uziarnieniu do 8 mm, spełniającej wymagania zapisane w pkt. I.1 - Warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W o grubości min. 6cm. 5. Wykonanie pozostałych robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) Roboty ziemne, c) Przebudowa jezdni (wzmocnienie konstrukcji nawierzchni lub przebudowa konstrukcji nawierzchni, wykonanie poszerzenia jezdni), d) Remont skrzyżowań z drogami bocznymi, e) Remont chodników i bezpieczników, f) Przebudowa zatok autobusowych wraz z peronami przystankowymi, g) Remont istniejącego odwodnienia wraz z oczyszczeniem kanalizacji deszczowej, h) Remont zjazdów, i) Wymiana skrzynek zaworów uzbrojenia obcego zlokalizowanych w jezdni z właściwym dostosowaniem ich wysokościowo i zabezpieczeniem wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, j) Zabezpieczenie i przebudowa uzbrojenia terenu, kolidującego z modernizacją drogi wraz z opłatami za nadzór nad przebudową ze strony właścicieli sieci, k) Wykonania oznakowania poziomego i pionowego, l) Roboty wykończeniowe i porządkowe, m) Wszelkie inne prace wynikające z przyjętych rozwiązań opracowanych przez wykonawcę na podstawie dokumentacji projektowej, 6. Pełnienie nadzoru autorskiego, 7. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej na mapach zasadniczych lub sytuacyjno-wysokościowych i uzyskanie jej przyjęcia do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, 8. Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach