Przetargi.pl
Modernizacja drogi leśnej Smolnik-Olchowiec nr inwent.242/30 - o zakresie rzeczowym przedstawionym w niniejszym opracowaniu oraz przedmiarze robót. NZ-2-2710-02/09

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Lutowiska 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4610168 w. 43 , fax. 013 4610168
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska
    Lutowiska 4 4
    38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie
    tel. 013 4610168 w. 43, fax. 013 4610168
    REGON: 37001452100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: PGL Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi leśnej Smolnik-Olchowiec nr inwent.242/30 - o zakresie rzeczowym przedstawionym w niniejszym opracowaniu oraz przedmiarze robót. NZ-2-2710-02/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-drogowych modernizacji wybranych odcinków drogi leśnej Smolnik-Olchowiec nr inwent.242/30. Zakres robót obejmuje: odhumusowanie i przeprofilowanie poboczy drogowych przy pomocy równiarki drogowej o napędzie na wszystkie osie (6x6) na długości 20,4km - 21400m2, profilowanie i zagęszczanie wraz z korektą spadków poprzecznych jezdni o nawierzchni tłuczniowej na odcinku 2km - 7000m2, odhumusowanie rowów na długości 3km, uzupełnienie podbudowy tłuczniowej górnej w-wy grub. 8cm i wzmocnienie nawierzchni tłuczniowej w-wą grub. 7cm z zaklinowaniem klińcem i miałem kamiennym na powierzchni 2100m2 oraz oraz remont cząstkowy pozostałych odcinków jezdni przy średniej głębokości ubytków 15cm na łącznej powierzchni 1100m2, wykonaniu 2-ch sztuk sączków poprzecznych z tłucznia kamienngo, przebudowie przepustu śred. 600mm z rur żelbetowych dług. 9m i wykonaniu 4szt. sączków powierzchniowych z koryt żelbetowych. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z przedmiarem robót posiadanym przez Zamawiającego oraz zgodnie ze sztuką i wiedzą budowlaną. Przedmiar robót został udostępniony w formie załącznika do SIWZ na stronie zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium, które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w kwocie 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 Ustawy PZP 2. Wykonali w latach 2003 -2008, co najmniej dwa zamówienia w zakresie podobnym i potwierdzą ten fakt listem referencyjnym. 3. Posiadają uprawnienia do wykonania robót budowlanych 4.Wykonawca nie może przekazać wykonania części lub całości zadania podwykonawcy. Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się Wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 PZP. Ocena warunków wg. zasdy spełnia/niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 PZP (wg wzoru) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wskazujące sposób reprezentowania oraz osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta (wystawione przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert) . 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy lub przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz przynależność do Izby; 4. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert 5. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą składania ofert) 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 7. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięć lat ( 2003 -2008 r.) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje) 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP (wg wzoru) 9. Potwierdzenie wpłaty wadium 10. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 11. Oświadczenie o akceptacji postanowień SIWZ bez zastrzeżeń oraz postanowień projektu umowy dołączonego do SIWZ. Oświadczenie to znajduje się na formularzu ofertowym 12. Oświadczenie o akceptacji terminu realizacji zamówienia określonego przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia do wypełnienia znajduje się na formularzu ofertowym. 13. Kosztorys ofertowy 14. Oświadczenie o wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przypadku wygrania postępowania przetargowego. 15. Jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie Spółki cywilnej, należy złożyć umowę spółki 16. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.1-9 PZP. 17. Wykaz sprzętu którym dysponuje Wykonawca - wymagane jest dysponowanie co najmniej: równiarka drogowa o napędzie na wszystkie osie (6x6) i walec drogowy o masie własnej 10t.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/web/lutowiska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach