Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowościach: Mazewo Dworskie A, Słustowo, gmina Nasielsk

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www@um.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowościach: Mazewo Dworskie A, Słustowo, gmina Nasielsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: a) Wyprofilowanie istniejącej nawierzchni gruntowej drogi ok. 830 m. b) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirem z zagęszczeniem mechanicznym średnia grubość warstwy 5 cm po zagęszczeniu. c) Nawierzchnia z mieszanki asfaltowej 0/16 mm grubość 5 cm (warstwa wiążąca) na szerokości 4,1 m. d) Wykonanie poboczy z pospółki grubość 10 cm, na szerokości 0,75 m. e) Wykonanie oznakowania pionowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci spełniający niżej podane warunki: 1 Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3 Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy. 4 Muszą udowodnić, że dysponują środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zadania. 5 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie ogólnobudowlanym oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 6 Udzielą na wykonane roboty gwarancji, co najmniej na 36 miesięcy. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia, jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia tych warunków, metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferent dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 1 Aktualny dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: w punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym czasie, oraz informacja dotyczącą personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) na załączniku nr 2 do formularza oferty. W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia. 4 Informację o podwykonawcach, zgodnie z punktem 5 SIWZ (jeżeli nie dotyczy wpisać nie dotyczy)- załącznik nr 3. 5 Wykaz dostępnego sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik (własny) do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia. 6 Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat, min. 3 zadania w charakterze głównego wykonawcy o wartości powyżej 200 000,00 złotych (brutto), na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 7 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9 Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę minimalną 100 000,00 zł niezbędną do rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składnia ofert. 10 Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia stanowiącą ofertę. 11 Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. 12 Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umnasielsk.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach