Przetargi.pl
MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KŁOCZEW

Gmina Kłoczew ogłasza przetarg

  • Adres: 08-550 Kłoczew, ul. Długa 67
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7543199 , fax. 025 7543199
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłoczew
    ul. Długa 67 67
    08-550 Kłoczew, woj. lubelskie
    tel. 025 7543199, fax. 025 7543199
    REGON: 71158224000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY KŁOCZEW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja czterech odcinków dróg, w tym: odcinka drogi gminnej położonego w miejscowości Kol. Wola Zadybska (działka nr 30) o długości 174 mb, odcinka drogi gminnej położonego w miejscowości Przykwa (działka nr 57) o długości 190 mb, odcinka drogi gminnej położonego w miejscowości Przykwa (działka nr 112) o długości 150 mb, odcinka drogi gminnej Kąty - Rybaki. (działka nr 21) o długości 290 mb, polegająca na: mechanicznym oczyszczeniu nawierzchni drogowych, mechanicznym skropieniu warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, mechanicznym wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - grubość 3 cm, wykonaniu powierzchniowego utrwalenia nawierzchni dróg grysem i emulsją, ręcznym profilowaniu poboczy, według załączonych do SIWZ przedmiarów robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy pzp, załaczonej specyfikacji i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedną inwestycję drogową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany kluczowy personel, odpowiedzialny za realizację zamówienia, posiadający wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności. Pracownicy od których wymaga się uprawnień zgodnie z ustawą Prawo budowlane powinni być członkami Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej; wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiedni sprzęt, niezbędny do realizacji zamówienia w tym: skrapiarkę samochodową z urządzeniem do mechanicznego sterowania i dozowania lepiszcza, urządzenie do oczyszczania nawierzchni, układarkę do mas bitumicznych z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - typu zagęszczającego, rozściełacz grysów, walce stalowe 8-l0 Mg i 11-14 Mg. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, tj. nie dotyczą ich warunki z art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymaganych dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia. 3. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w §5 pkt. 1 wykonawca złoży: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - załącznik nr 2 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - załącznik nr 5 do SIWZ e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, - załącznik nr 6 do SIWZ f) wykaz sprzętu, który będzie wykorzystany do realizacji zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę 2. Inne wymagane dokumenty: a) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, b) parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ c) kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kloczew.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach