Przetargi.pl
Modernizacja Domu Ludowego w Stradzewie

Gmina Wola Krzysztoporska ogłasza przetarg

  • Adres: 97-371 Wola Krzysztoporska, ul. Kościuszki 5/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 61-63-961 , fax. (044) 61-63-960
  • Data zamieszczenia: 2013-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Krzysztoporska
    ul. Kościuszki 5/11 5/11
    97-371 Wola Krzysztoporska, woj. łódzkie
    tel. (044) 61-63-961, fax. (044) 61-63-960
    REGON: 59064790200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola-krzysztoporska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Domu Ludowego w Stradzewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotu zamówienia: 1.1. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych budynku Domu Ludowego w Stradzewie: I.Roboty instalacyjne sanitarne: 1.Zamontować i podłączyć wyposażenie kotłowni m.in.: a) kocioł b) zbiornik o poj. 1000 dm3 c) komin d) półstałe urządzenie gaśnicze 2.Wykonać montaż instalacji c.o. Zamontować i podłączyć do instalacji grzejniki i klimakonwektor .Instalacja c.o. została w części wykonana (rozprowadzenie w posadzkach). Należy dokonać sprawdzenia rozprowadzonych odcinków rur. 3.W kotłowni zamontować umywalkę z baterią. 4.Wykonać w oknach nawiewniki higrosterowalne. 5.Wykonać montaż urządzenia likwidującego zapachy na przyłączu kanalizacji. II.Roboty instalacyjne elektryczne: Sprawdzić, dokonać pomiarów i uzupełnić instalację elektryczną: założyć 2 klosze w wewnątrz budynku w pom. 1.01, 1.05 i wykonać oświetlenie na zewnątrz budynku 3 lampy zewnętrzne, wykonać dwa gniazdka na poddaszu. III.Roboty ogólnobudowlane: -W pom. 1.01 zamontować kurtynę powietrzną. -Wykonać barierkę za stali nierdzewnej zabezpieczającą otwór przy schodach na poddaszu dł. ok. 5,4 m -Wykonać wieszak na ubrania przenośny dla 30 osób. -Poprawić drożność komina w pomieszczeniu 1.06. -Wykonać szafkę wodomierzową. -Wykonać na podstawie projektu elewacje na budynku z ociepleniem - kolor elewacji na ścianach zewnętrznych przyjąć na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Tynk wykonać w fakturze rustykalnej kornik. Wejście główne do budynku wykonać z tynku cienkowarstwowego koloru białego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać napis Dom Ludowy w Stradzewie. Litery wykonać ze styroduru o gr. 2cm malowane na czerwono z czerwonymi bokami. Długość i szerokość liter do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Przed wykonaniem ocieplenia zdemontować instalację odgromową, oświetleniową i rury spustowe, a po wykonaniu ocieplenia ponownie je zamontować. -Wykonać licowanie płytkami klinkierowymi ścian budynku, ścian schodów - kolor płytek brązowy. Wykonać schody zewnętrzne, obłożyć je płytkami - kolor i rodzaj płytek do ustalenia na etapie wykonawczym z Zamawiającym. -Wykonać montaż podbitki z PCV na zewnątrz budynku - kolor brązowy. -Wykonać montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w kolorze brąz. -Wykonać montaż 2szt. daszków z poliwęglanu (kolor: odcień brązu) przed wejściem do pom. 1.07 i pom. 1.04. -Wykonać podwójną szafę na sprzęt sportowy z 4 drzwiami, 4 półki, z płyt MDF. Nadstawka z tyłu i z boków z płyty MDF, drzwiczkami szklanymi i 1 półką szklaną o wysokości 60cm. Wysokość szafy z nadstawką 2,33m. Szafka ma być ustawiona na cokole 10cm i zakończona listwą wykończeniową wystającą 20cm z przodu z 4 halogenami. Drzwiczki mają być zamykane na zamek. Kolor ustalić na etapie wykonawczym z Zamawiającym. Wymiary: cokół 10cm + szafa 233cm, 60cm głębokości, 180cm szerokości. 1.2. WYTYCZNE DO WYCENY a)Wykonawca jest zobowiązany sporządzać niezbędną w procesie budowlanym dokumentację zgodnie z procedurą administracyjną i uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu oraz założyć książkę obiektu budowlanego z wymaganymi wpisami. b)Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich koniecznych uzgodnień, zmian decyzji, protokołów, opinii itp. dotyczących procesu budowlanego, w tym instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego, audytu energetycznego budynku. Zamawiający przekaże Wykonawcy przy podpisywaniu umowy, upoważnienie do występowania przed organami administracji, w celu realizacji ww. obowiązku. c)W celu korzystania przez Wykonawcę z przyłącza wodociągowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać zgodę z referatu Gospodarki Komunalnej, załączenie licznika wodomierzowego, zaplombowanie i uzyskanie odbioru przez w/w referat d)Przedmiar robót załączony jest pomocniczo, natomiast wykonawcy sporządzają wycenę prac na podstawie własnej kalkulacji przedmiarowej i oględzin budynku w zakresie objętym niniejszą specyfikacją. e)Wykonawca w cenie zamówienia jest zobowiązany ująć roboty do wykonania oraz wszelkie roboty towarzyszące, konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia. f)Termin wykonania zobowiązania dotyczy nie tylko wykonania robót budowlanych, ale również przeprowadzenie czynności odbiorowych oraz uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Za datę wykonania umowy uważa się datę uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1.3 Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie niniejszej SIWZ z załącznikami, w tym następujących dokumentów: - Załącznika nr 6 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Załącznika nr 7 do SIWZ - Projekty, - Załącznika nr 8 do SIWZ - Przedmiary robót, Kody CPV 450000007 roboty remontowe i renowacyjne 452627008 przebudowa budynków 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu. 3. Wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego. 9. Zamawiający nie przewiduje przy wyborze oferty zastosowania aukcji elektronicznej. 10. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 11.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 11.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 11.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 11.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 11.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 12. Możliwość stosowania materiałów i urządzeń równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1)w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ziemi Piotrkowskiej Filia w Woli Krzysztoporskiej nr konta 10 8973 0003 0010 0200 1496 0012 z adnotacją Wadium w postępowaniu: MODERNIZACJA I WYPOSAŻENIE BUDYNKU DOMU LUDOWEGO W STRADZEWIE 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) , w terminie: do dnia składania ofert do godz. 12:00. W zakresie pkt. od 2) do 5) Wykonawca zobowiązany jest załączyć oryginalny dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty. 3. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 4.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 5.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola-krzysztoporska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach