Przetargi.pl
Modernizacja części Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej w celu powiększenia sali łóżkowej i wydzielenia izolatki w szpitalu Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 82 50 , fax. 43 828 82 55
  • Data zamieszczenia: 2015-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 828 82 50, fax. 43 828 82 55
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja części Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej w celu powiększenia sali łóżkowej i wydzielenia izolatki w szpitalu Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej w celu powiększenia sali łóżkowej i wydzielenia izolatki w szpitalu Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Kod CPV. 45.00.00.00-7; 45.21.51.40-0; 45.33.20.00-3; 45.33.12.10-1; 45.33.00.00-9; 45.23.24.60-4; 45.31.00.00-3; 45.31.10.00-0; 45.33.30.00-0; Pakiet nr 1 - Modernizacja części Oddziału Intensywnej Opieki Medycznej w celu powiększenia sali łóżkowej i wydzielenia izolatki w szpitalu Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. 2. Realizacja inwestycji obejmuje powiększenie części łóżkowej na Oddziale Intensywnej Opieki Medycznej w szpitalu Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach poprzez reorganizację istniejącej sali z 3 łóżkami intensywnej opieki medycznej, sali 3 - łóżkowej sąsiadującej przez ścianę oraz adaptację pomieszczeń obecnej poczekalni i pomieszczenia higieniczno - sanitarnego zlokalizowanego obok. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w opracowaniach: 1) Projekt budowlano - wykonawczy (branża architektoniczno - budowlana) - Załącznik Nr 10 do SIWZ. 2) Projekt budowlano - wykonawczy (branża elektryczna) - Załącznik Nr 11 do SIWZ. 3) Projekt budowlano - wykonawczy (branża instalacje sanitarne) - Załącznik Nr 12 do SIWZ. 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (branża instalacji wentylacji, wewnętrznych instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej) - Załącznik Nr 13 do SIWZ. 5) Opracowanie projektowe (branża instalacje gazów medycznych) - Załącznik Nr 14 do SIWZ. 6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót w Zakresie Instalacji Gazów Medycznych - Załącznik Nr 15 do SIWZ. 7) Przedmiar robót (branża architektoniczno -budowlana) - Załącznik Nr 16 do SIWZ. 8) Przedmiar robót (branża instalacje sanitarne) - Załącznik Nr 17 do SIWZ. 9) Przedmiar robót (branża elektryczna) - Załącznik Nr 18 do SIWZ. Przedmiary robót są materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i są one dołączone do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. 4. Wykonawca wykona roboty objęte przedmiotem zamówienia z materiałów własnych. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. Przed zawarciem umowy Wykonawca musi dostarczyć kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy. 6. Wykonawca wykona wszelkie prace i czynności konieczne do zrealizowania przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ w sposób zapewniający utrzymanie ciągłości pracy Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach. Wykonawca ma obowiązek przewidzieć, zaplanować, uzgodnić z Zamawiającym i wykonać wszelkie prace, dostawy i roboty niezbędne do zabezpieczenia ciągłości pracy szpitala. 7. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC w kwocie minimum 1 000 000,00 zł z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy. Kopia polisy (wraz z dowodem opłaty składki) zostanie przekazana Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 8. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania rękojmi i gwarancji. 9. Wykonawca udziela Zamawiającemu przedłużonej rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi wygasają nie wcześniej niż z wygaśnięciem uprawnień z tytułu gwarancji. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 10. Okres gwarancji Generalnego Wykonawcy liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego za wykonane roboty lub od dnia usunięcia wad i usterek stwierdzonych w toku odbioru końcowego i będzie wynosić: na roboty budowlane - min. 36 miesięcy max. 72 miesiące. 11. Szczegółowe obowiązki określone zostały we wzorze umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 12. Zdemontowane materiały i urządzenia instalacyjne Wykonawca złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 6 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom, a w przypadku gdy Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na zasoby takiego podwykonawcy, zobowiązany jest podać nazwę (firmę) takiego podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie. 14. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, nazwę producenta czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, nazwa producenta czy pochodzenie są podane przykładowo i jedynie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, które muszą być spełnione przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne wymagane przez Zamawiającego. Wskazane znaki towarowe, patenty, nazwy producenta wskazujące pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itd. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, że równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników (o gorszej jakości) w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia. UDOWODNIENIE RÓWNOWAŻNOŚCI LEŻY PO STRONIE WYKONAWCY. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia wizji lokalnej pomieszczeń w których realizowany będzie przedmiot zamówienia celem zdobycia wszelkich niezbędnych informacji pozwalających na prawidłowe sformułowanie i złożenie oferty. Swoją obecność należy zgłosić Kierownikowi Działu Technicznego - mgr inż. Dariuszowi Wieczorkiewiczowi, tel. 43 828 82 26. 16. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy zł) 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 08.10.2015 r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniądza wykonawca wpłaci przelewem na niżej podane konto Zamawiającego, a na potwierdzeniu przelewu należy zamieścić tytuł: Wadium. PCZ/ZP/3330/17/2015. 68 9271 0005 0021 7831 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Wartkowicach filia w Poddębicach Wykonawca do składanej oferty dołączy oryginał lub kopię przelewu. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany wyżej. 7. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancje muszą być nieodwołalne oraz zawierać zapis o bezwarunkowej wypłacie kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji wadialnej, gdy wystąpią przesłanki art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Wnosząc wadium w pozostałych formach, Wykonawca: - oryginał składa w osobnej kopercie w Sekretariacie Zarządu Zamawiającego: (ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, budynek administracji, I piętro), - kopię załącza do składanej oferty. 8. Zamawiający zgodnie z art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem: - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach