Przetargi.pl
MODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY

Gmina Łyse ogłasza przetarg

  • Adres: 07-437 Łyse, ul. Ostrołęcka 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 7725027 , fax. 29 7725003 w. 41
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łyse
    ul. Ostrołęcka 2 2
    07-437 Łyse, woj. mazowieckie
    tel. 29 7725027, fax. 29 7725003 w. 41
    REGON: 55066817200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminalyse.pl; uglyse.bip-gov.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU GMINY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest: Modernizacja budynku Urzędu Gminy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia przed przygotowaniem oferty. 2.1 Zamawiający dołącza do SIWZ przedmiary robót. 3. Zamawiający zastrzega konieczność wykonania robót budowlanych w dwóch etapach. W pierwszym etapie zostaną wykonane wszystkie prace remontowo - budowlane pomieszczeń kondygnacji piwnicy, parteru i pierwszego pietra budynku Urzędu Gminy. Prace remontowo - budowlane kondygnacji piwnicy zostaną zakończone bez rozpoczynania prac na innych kondygnacjach. Przygotowane pomieszczenia piwnicy zostaną wykorzystane do przeniesienia i przechowywania dokumentacji biurowej. Następnie, drugi etap obejmuje prace budowlane dźwigu osobowego wraz z dostosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych oraz prace remontowo - budowlane pomieszczeń kondygnacji poddasza. 4. Wykonawca zobowiązany jest przekazywania Zamawiającemu raz na dwa tygodnie raportu, zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego, zawierającego m. in. informacje o postępie zaawansowania prac budowlanych. 5. Zamawiający zastrzega konieczność realizacji robót przy utrzymaniu normalnego funkcjonowania i umożliwieniu obsługi interesantów, czynnego pomieszczenia nr 17 na parterze - pomieszczenia biurowego USC (oznaczenie pomieszczenia jest zgodne z projektem budowlanym z branży budowlanej). Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo, ciągi komunikacyjne umożliwiające poruszanie się pracowników i interesantów oraz utrzymanie zasilania elektrycznego, łącza internetowego i telefonicznego w celu wykonywania pracy pracowników Urzędu Gminy znajdujących się tym pomieszczeniu. Prace remontowe w niniejszym pomieszczeniu będą wykonywane od poniedziałku do piątku bez kolizji z pracą pracowników USC lub w sobotę - dniu wolnym od pracy pracowników USC. 6. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do przygotowania i zabezpieczenia pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy do prac remontowych, m. in. przesunięcia, demontażu, montażu mebli oraz zabezpieczenia mebli, podłóg, okien, rolet i wertikali. 7. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym kształtów, wzorów, kolorów wbudowywanych materiałów takich jak terakota, glazura, stolarka drzwiowa, tynków, elewacji, osprzęt elektryczny, wyposażenie łazienek, itp. 8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: a) Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). b) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). c) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: Gmina Łyse prowadzony przez Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu numer rachunku 22 8920 0001 0013 6800 2000 0040 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych -Modernizacja budynku Urzędu Gminy. d) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy w Łysych, ul. Ostrołęcka 2, pok. 22 na ręce pracownika Urzędu Gminy Łyse, który będzie przyjmował oferty. e) Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: - wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), - wskazanie beneficjenta (Gmina Łyse), - określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczeń (musi obejmować okres związania z ofertą), - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), - gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie, - przyczyny zatrzymania wadium przez Zamawiającego. f) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. g) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania I etapu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalyse.pl, http://uglyse.bip-gov.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach