Przetargi.pl
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łukowej Gmina Chęciny

Gmina Chęciny ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Pl. 2 Czerwca 4
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3151006 , fax. 041 3151085
  • Data zamieszczenia: 2016-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chęciny
    Pl. 2 Czerwca 4 4
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3151006, fax. 041 3151085
    REGON: 00052766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Łukowej Gmina Chęciny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu budynku SP w Łukowej. Obiekt jest budynkiem składającym się z dwóch segmentów: segmentu szkolnego i segmentu mieszkalnego. Część szkolna dwukondygnacyjna, bez podpiwniczenia, o wymiarach zewnętrznych 39,88 x 12,55m i kubaturze 4962 m3. Część mieszkalna dwukondygnacyjna, całkowicie podpiwniczona o wymiarach zewnętrznych 6,44 x 13,55m i kubaturze 810 m3. Zakres przewiduje wykonanie gruntowego remontu pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Łukowej, Projekt nie zakłada zmian w układzie konstrukcyjnym budynku. Nowymi wprowadzonymi elementami są ścianki działowe oraz wykucia i zamurowania otworów w istniejących ścianach. Przewiduje się również remont istniejących posadzek (które obecnie nasączone są ksylamitem) oraz wymianę stolarki drzwiowej. Z uwagi na konieczność wydzielenia sal dydaktycznych dla grup 0 (zerówka), zapewnienie możliwości żywienia oraz spełnienie wymogów ochrony przeciwpożarowej, planuje się na parterze budynku dydaktycznego adaptację istniejących pomieszczeń lekcyjnych. Planuje się wydzielenie nowych pomieszczeń za pomocą ścian działowych, wyburzenie części ścian działowych oraz wprowadzenie nowych otworów drzwiowych. Wprowadza się także nowe wyjście ewakuacyjne z możliwością podjazdu dla osób poruszających się na wózkach. Na kolejnych kondygnacjach planuje się wydzielenie klatki schodowej oraz wymianę stolarki drzwiowej w odpowiednich przegrodach. W branży sanitarnej zakres obejmuje: - wewnętrzną instalację wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, - technologię przygotowania ciepłej wody użytkowej, - wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej, - wewnętrzną i zewnętrzna instalację kanalizacji technologicznej, - instalację ogrzewania podłogowego remontowanych pomieszczeń, - instalację wentylacji mechanicznej remontowanych pomieszczeń Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej istniejące. W branży elektrycznej zakres obejmuje; - wymianę instalacji elektrycznej i niskoprądowej - montaż oświetlenia LED i instalacji oddymiania pożarowego klatki schodowej Projekt obejmuje także kompletną instalację technologiczną na potrzeby cateringu i wyposażenie całego kompleksu pomieszczeń. Roboty zewnętrzne to: wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, utwardzenie terenu oraz instalację kanalizacji technologicznej zewnętrznej dedykowanej dla nowo projektowanych pomieszczeń kuchennych (catering). Wykonawca winien tak zaplanować front robót aby główny ciężar pac wykonać w lipcu i sierpniu 2016 r. Natomiast od miesiąca września 2016 r. wszystkie sale dydaktyczne szkolne i przedszkolne powinny być możliwe do wykorzystania przez uczniów. We wrześniu 2016 można wykonywać prace związane z: kotłownią, klatką schodową w części mieszkalnej, kompleksem dla cateringu, podjazdem dla niepełnosprawnych i utwardzeniem terenu. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) projekty budowlane b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót UWAGA! 1. Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek: - określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń , - oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 35 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.checiny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach