Przetargi.pl
Modernizacja Budynku Gminnego ZOZ w Czchowie - poddasze segment A

Gmina Czchów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-860 Czchów, ul. Rynek 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 66 21 710 , fax. 014 66 21 733
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czchów
    ul. Rynek 12 12
    32-860 Czchów, woj. małopolskie
    tel. 014 66 21 710, fax. 014 66 21 733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Budynku Gminnego ZOZ w Czchowie - poddasze segment A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Modernizacja Budynku Gminnego ZOZ w Czchowie - poddasze segment A polegające na: 1) Budowlanka: wykonaniu posadzek 260m2, stolarki drzwiowej, ścianki z płyt gipsowo kartonowych, 2) Instalacje wod-
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek złożenia właściwej, właściwie podpisanej i prawidłowo sporządzonej oferty 2. Warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 P. z. p. i spełniania warunków art. 22 ust. 1 pkt 4 P. z. p. 3. Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień art. 22 ust. 1 pkt 1 P. z. p 4. Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 P. z. p.) Zamawiający wymaga aby oferent dysponował odpowiednio wykwalifikowanym n/w personelem posiadającym uprawnienia budowlane odpowiednie do zleconego asortymentu robót: Kierownik budowy - uprawnienia konstrukcyjno - budowlane, a także był członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 P. z. p.) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne ubezpieczenie OC od skutków prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Warunki gwarancji nie mniej niż 36 miesięcy 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 P. z. p.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Prawidłowo wypełniony i podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - kosztorys ofertowy 2. Podpisany i parafowany projekt umowy 3. Oświadczenie w sprawie spełnienia przez Oferenta warunków art. 22 ust. 1 P. z. p i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 P.z.p 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru ( wraz z Działem IV-VI) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1, wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Kserokopie uprawnień oraz zaświadczenie dokumentujące przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy. 11. Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czchow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach