Przetargi.pl
Budynek Szkoły Podstawowej w Wojniczu - roboty remontowe - ( część nowa )

Szkoła Podstawowa w Wojniczu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, ul. Rynek 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790019 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Wojniczu
    ul. Rynek 30 30
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790019, fax. 014 6790100
    REGON: 00071846000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budynek Szkoły Podstawowej w Wojniczu - roboty remontowe - ( część nowa )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych obiektu użyteczności publicznej - części nowej budynku Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Kantego w Wojniczu przy ul. Rynek 30. 2. Technologia budowy: rozbiórka ręczna przy użyciu elektronarzędzi,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 7 000,00 zł ( słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 ) 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. 30 dni. 3. Wadium wnosi
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a) w zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie ) wykonał co najmniej dwie roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej - o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto - każda z nich, przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być stosownymi dokumentami stwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie ) b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie pełnienia następujących funkcji: kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, kierownik robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w ograniczonym zakresie. 3) znajdują w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości minimum 50 % ceny brutto oferty Wykonawcy. b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wyżej wyszczególnione warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty i oświadczenia, które zostały szczegółowo wyszczególnione w § 6 niniejszej specyfikacji. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą zero - jedynkową tzn. według formuły spełnia - nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert, 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Informacja powinna być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych, które zostały zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. - każda z nich. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ, 2) Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje. 3) Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednio funkcję kierownika budowy i kierownika robót elektrycznych. Wykaz sporządza się według wzoru stanowiącego - załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ, 4) Kopię uprawnień budowlanych ww. osób. 5) Zaświadczenie wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa ) potwierdzające aktualny na dzień składania ofert, wpis danej osoby na listę członków właściwej izby oraz posiadanie przez nią wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Uwaga: W ODNIESIENIU DO OSÓB, KTÓRYMI WYKONAWCA BĘDZIE DYSPONOWAŁ, a więc nie będącymi jego pracownikami do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć następujące dokumenty: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia opinii banku o zdolności kredytowej - musi z niej jednoznacznie wynikać, że Bank po przeprowadzeniu analizy aktualnej sytuacji ekonomicznej - potwierdza, że Wykonawca posiada wymaganą zdolność kredytową do wysokości kwoty nie mniejszej niż 50 % ceny brutto złożonej oferty. Do wydania oceny, czy Wykonawca posiada zdolność kredytową upoważniony jest jedynie Bank w którym Wykonawca posiada rachunek. 2) Polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?łalności o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł. 4. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej - przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia, 2) Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo takie powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 4) W zakresie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w zakresie wymaganego doświadczenia i potencjału ludzkiego oraz zdolności finansowej, Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania potencjałów wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dlatego pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 5) W przypadku spółek cywilnych do oferty należy dołączyć zaświadczenia z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno dla spółki, jak i dla każdego ze wspólników. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa: a. w punkcie 1 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. w punkcie 1 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. w punkcie 1 ppkt 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, d. w punkcie 1 ppkt 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającej, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Pozostałe dokumenty jakie musi zawierać oferta: 1) Formularz - Oferta. 2) Pełnomocnictwo (-a) do składania woli w imieniu Wykonawcy, tylko w tym przypadku, gdy upoważnienie do składania woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z aktualnego opisu z właściwego rejestru, albo z aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo takie musi być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Kosztorys ofertowy - stanowiący kalkulację ceny oferty winien być sporządzony przez Wykonawcę - metodą kalkulacji uproszczonej. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przy sporządzeniu kosztorysu ofertowego opierał się na opisie zawartym w § 12 niniejszej SIWZ. 4) Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy, zawierający wszystkie koszty niezbędne do zrealizowana przedmiotu zamówienia z ich podziałem na etapy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. 5) Dowód wpłaty wadium. 6) W przypadku, gdy w PRZEDMIARZE ROBÓT, lub SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT określono materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia,to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych ( nie gorszych ) materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1) Wszystkie dokumenty Wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 3) Dokumenty sporządzone w ję?zyku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie musi być sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. 4) Wykonawcy przygotowując oferty winni zastrzec, które informacje w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 poz.1503 z późn. zm. ) stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach