Przetargi.pl
Modernizacja boisk sportowych przy ul. Szkolnej w Chmielniku w ramach projektu:Rewitalizacja starej części miasta Chmielnik - etap II.

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3543273 , fax. 41 3543273
  • Data zamieszczenia: 2015-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7 7
    26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3543273, fax. 41 3543273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja boisk sportowych przy ul. Szkolnej w Chmielniku w ramach projektu:Rewitalizacja starej części miasta Chmielnik - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę istniejących czterech boisk sportowych o nawierzchni asfaltowej przy ul. Szkolnej w Chmielniku. Roboty budowlane obejmują m.in.: - rozbiórkę istniejących nawierzchni asfaltowych i podbudowy z tłucznia, - wykonanie warstw odsączających, podbudowy i odwodnienia, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy 5 cm zasypywanej granulatem gumowym na boisku do piłki nożnej; - wykonanie nawierzchni poliuretanowej na boisku wielofunkcyjnym (koszykówka i siatkówka ) i boisku wielofunkcyjnym ( piłka ręczna, 2 x koszykówka, siatkówka) , - budowę piłkochwytów: przęsła panelowe o wysokości 2 m z podwójnych drutów z furtkami i bramami wjazdowymi, ocynkowane i malowane proszkowo, w wyznaczonych miejscach podwyższane siatką piłkochwytową do wysokości 4m i 6m. - wykonanie opaski wokół boisk z kostki brukowej. - wykonanie linii boisk, - zakup i montaż sprzętu sportowego typu: bramki do piłki nożnej, bramki do piłki ręcznej, kosze do gry, słupki i siatka do gry w siatkówkę z możliwością obniżania i stosowania do gry w tenis ziemny w ilościach przewidzianych w dokumentacji projektowej, - zakup i montaż ławek i koszy na odpady zabetonowanych w gruncie w ilościach przewidzianych w dokumentacji projektowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez Przedsiębiorstwo Budowlane ABACUS Piotr Józefczuk, Snopków 67D, 21-002 Jastków, w skład której wchodzą: 1. Projekt budowlany i projekt wykonawczy modernizacji boisk przy ul. Szkolnej, 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiary robót, które mają charakter orientacyjny i pomocniczy. W/w dokumentacja stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do przekazania przedmiotu zamówienia w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Materiały pochodzące z realizowanych robót rozbiórkowych tj. istniejące elementy wyposażenia boisk sportowych np. bramki, słupki, obręcze itp. oraz pochodząca z rozbiórki kostka brukowa są własnością Zamawiającego i muszą być przetransportowane przez Wykonawcę na miejsce ustalone i wskazane przez Zamawiającego ( teren miasta Chmielnik). Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały i urządzenia były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania i wbudowania materiałów i urządzeń zgodnych z ustaleniami oraz wymogami Zamawiającego, parametrami określonymi w przedmiarze robót, posiadających odpowiednie świadectwa dopuszczenia, deklaracje zgodności, atesty i certyfikaty określone szczegółowo w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Kosztorys ofertowy należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. Jeżeli Wykonawca uzna, iż należy wykonać określony zakres robót, który nie jest ujęty w przedmiarze, a jest zasadny aby wykonać prawidłowo przedmiot zamówienia, Wykonawca wprowadzi do kosztorysu ofertowego nowe pozycje nie ujęte w przedmiarach. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej lub SIWZ opisano materiały lub wyroby za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktów i wyrobów o parametrach równoważnych, ale nie gorszych od tych, które przyjęto w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót, po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zamówienia: a)zapewnić bezpieczeństwo osób przebywających w terenie oraz ochronę mienia; b)prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i p.poż. oraz utrzymać plac budowy w należytym porządku; c)zorganizować we własnym zakresie czasowy plac składowy urobku powstałego podczas wykonywania robót; d)przekazać dokumentację odbiorową wraz z inwentaryzacją powstałych boisk w dwóch egzemplarzach; e)wszelkie odpady budowlane i śmieci należy zagospodarować zgodnie z aktualnymi przepisami wynikającymi z ustawy o odpadach i ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Koszty wywozu wraz z jego utylizacją należy uwzględnić w wynagrodzeniu. f)Wykonawca we własnym zakresie: - zorganizuje czasowe zaplecze budowy na terenie przeznaczonym pod realizację zadania -zapewni dostawę wody i energii elektrycznej. Dodatkowe wymagania: Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający zwraca uwagę na brak możliwości wjazdu i transportu materiałów samochodami o dużej ładowności ze względu na wykonane nawierzchnie z kostki brukowej. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz:lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 zł ( słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj: 1.pieniądzu; 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.gwarancjach bankowych; 4.gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce ( nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię wniesienia wadium bez względu na formę należy natomiast trwale wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Gwarancja wadialna nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta, że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach