Przetargi.pl
Międzypokoleniowa świetlica środowiskowa w Dąbrowicach Cztery pory roku - remont pomieszczeń lokali gminnej biblioteki publicznej i świetlicy.

Gmina Dąbrowice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-352 Dąbrowice, Nowy Rynek 17
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 2522587 , fax. 0-24 2522587
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowice
    Nowy Rynek 17 17
    99-352 Dąbrowice, woj. łódzkie
    tel. 0-24 2522587, fax. 0-24 2522587
    REGON: 61101589100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Międzypokoleniowa świetlica środowiskowa w Dąbrowicach Cztery pory roku - remont pomieszczeń lokali gminnej biblioteki publicznej i świetlicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Międzypokoleniowa świetlica w Dąbrowicach Cztery pory roku - remont pomieszczeń lokali gminnej biblioteki publicznej i świetlicy. 2. Główne cel zadania to stworzenie miejsca spotkań i integracji lokalnej społeczności będącej w różnych przedziałach wiekowych na bazie świetlicy środowiskowej. 3. Remont pomieszczeń lokali gminnej biblioteki publicznej i świetlicy to: 1) wymiana stolarki zewnętrznej, 2) naprawa elewacji i połaci dachu, 3) roboty wewnętrzne, 4) roboty elektryczne, 5) przyłącze i instalacja centralnego ogrzewania, 6) instalacja wodno - kanalizacyjna. 4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, kosztorysy nakładcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 5. Rozliczenie końcowe zadania należy wykonać w rozbiciu na poszczególne roboty wykazane w pkt 3 ppkt 1-6. 6. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz w kosztorysach nakładczych znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i kosztorysach nakładczych mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, spełniający następujące warunki art. 22 ust. 1 ustawy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. udokumentują, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat minimum trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem niniejszego postępowania należy rozumieć zakończenie i oddanie do użytku w ciągu ostatnich pięciu lat minimum trzech zadań w zakresie robót budowlanych o charakterze i wartości zamówienia publicznego każdorazowo nie mniejszej niż wysokość złożonej oferty. 3. Posiadają potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownika robót w specjalności budowlanej i są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową do kwoty nie niższej niż wartość złożonej oferty, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej wraz z zobowiązaniem, iż w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wysokości kwoty, za jaką oferują wykonanie zamówienia publicznego. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wykonają co najmniej 80 % przedmiotu zamówienia siłami własnymi. 7. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, określonych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - umowę regulującej współpracę wykonawców, spełniająca wymogi określone w art. 23 oraz art. 141 ustawy (np. umowa spółki cywilnej, konsorcjum). 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi: 1) kserokopiami uprawnień do wykonywania robót w wymaganych specjalnościach, 2) aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego (warunek konieczny do zawarcia umowy). 8. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy. 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione niewcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 13. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww dokumenty składa każdy wykonawca - natomiast wskazane warunki w zakresie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - musi spełnić każdy z wykonawców występujący wspólnie, warunki określone w ust. 1. i 4. musi spełnić minimum jeden z wykonawców występujących wspólnie, natomiast warunek wskazany w ust. 6 w zakresie zdolności kredytowej - mogą spełnić łącznie. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w rozdz. 6 SIWZ, dokona oceny spełnienia tych warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach