Przetargi.pl
Malowanie klatek schodowych w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego z podziałem na trzy zadania

Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II" ogłasza przetarg

  • Adres: 90-019 Łódź, ul. Dowborczyków 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2536419 , fax. 042 2536422
  • Data zamieszczenia: 2009-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II"
    ul. Dowborczyków 5 5
    90-019 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2536419, fax. 042 2536422
    REGON: 47203521100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Malowanie klatek schodowych w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego z podziałem na trzy zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatek schodowych na terenie nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego z podziałem na trzy zadania: Zadanie I: Malowanie 4 klatek schodowych zlokalizowanych w Łodzi: ul.Wólczańska 76 klatki I i II, ul.Nawrot 29 prawa i poprzeczna oficyna Zadanie II: : Malowanie 3 klatek schodowych zlokalizowanych w Łodzi: ul. Piotrkowska 142 oficyna, ul. Roosevelta 17 oficyna, ul. Kilińskiego 84 klatka I- prawa oficyna Zadanie III: Malowanie 2 klatek schodowych zlokalizowanych w Łodzi: ul.Kilińskiego 96 front, ul.Kilińskiego 115 lewa oficyna CPV: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 45.45.00.00-6 Roboty budowlane i wykończeniowe pozostałe 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.00.00-3 Roboty malarskie i szklarskie 1.1 Zakres prac obejmuje: -naprawę tynków ścian i sufitów -kasowanie zacieków -gruntowanie podłoży -malowanie emulsyjne ścian i sufitów -malowanie farbami olejnymi ścian ( lamperia) -malowanie balustrad schodowych -malowanie stolarki drzwiowej i okiennej -malowanie elementów metalowych ( rury, drzwiczki itp.) -dopasowanie skrzydeł okiennych -uzupełnienie okitowania szyb -malowanie podestów drewnianych, schodów 1.2.Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w przedmiarze robót . Wszelkie nazwy, symbole i znaki firmowe użyte przez Zamawiającego podane zostały w celu doprecyzowania jakościowego materiałów - należy je odczytywać jako: typu lub równoważne, oznacza to, że Wykonawca może użyć do realizacji zamówienia innych wyrobów, pod warunkiem, że nie będą one o gorszych parametrach niż podane przez Zamawiającego. 1.3.Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 8 do siwz) oraz poleceniami inspektora nadzoru 1.4.Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 1.5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 1.6 Zamawiający informuje, że Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub trzy zadania. 1.7.Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. 1.8.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia 3.1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty lub oświadczenia: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 oświadczenia Wykonawcy lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę 4.1.3 oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 5 do siwz 4.1.4 oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 5a do siwz 4.1.5 wykaz kontraktów remontowych lub wykończeniowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50000zł( pięćdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 6 do siwz - oryginał oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia. 4.1.6 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności i kwalifikacji zał. nr 7 do siwz - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego wykonawcę w tym: jedna osoba odpowiedzialna za realizację zamówienia, uprawniona do kontaktów z Zamawiającym- może być właściciel. 4.1.8 polisę a w przypadku jej braku dołączenie innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 50000.00zł ( pięćdziesiąt tysięcy) -oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego Wykonawcę. W przypadku gdy okres ważności polisy jest krótszy od terminu związania ofertą -do polisy należy dołączyć zobowiązanie Wykonawcy do przedłużenia ważności ubezpieczenia na czas realizacji zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach