Przetargi.pl
MALOWANIE CZĘŚCI ELEWACJI PLEBANII KOŚCIOŁA GARNIZONOWEGO P.W. ŚW. AGNIESZKI W KRAKOWIE PRZY UL. DIETLA 30.

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4551297 , fax. 012 4551306
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    ul. Mogilska 85 85
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4551297, fax. 012 4551306
    REGON: 35013684328100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzikrakow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MALOWANIE CZĘŚCI ELEWACJI PLEBANII KOŚCIOŁA GARNIZONOWEGO P.W. ŚW. AGNIESZKI W KRAKOWIE PRZY UL. DIETLA 30.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    MALOWANIE CZĘŚCI ELEWACJI PLEBANII (budynek zbiorowego zamieszkania) KOŚCIOŁA GARNIZONOWEGO P.W. ŚW. AGNIESZKI W KRAKOWIE PRZY UL. DIETLA 30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000 zł (dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną na obiektach zabytkowych odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu realizacji przedmiotu zamówienia tzn. osobę kierującą robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane oraz dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy obiektach zabytkowych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Spełnią wymogi określone w niniejszej specyfikacji i załącznikach stanowiących jej integralną część. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony, podpisany i opieczętowany druk Oferta, który jest załącznikiem nr 1 do SIWZ (1 strona oferty). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych na obiektach zabytkowych, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien zawierać przynajmniej jedną robotę budowlaną spełniającą wymogi zamawiającego. 5. Wykaz osób biorących udział w realizacji zamówienia Do wykazu należy dołączyć: - kserokopię uprawnień budowlanych i aktualny wpis do izby samorządowej dla kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające odbycie dwuletniej praktyki budowlanej przy obiektach zabytkowych, 6. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami - zgodnie z załącznikiem nr 3. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z przedmiarem robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzikrakow.internetdsl.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach