Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg
- Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
ul. Głowackiego 51 51
32-800 Brzesko, woj. małopolskie
tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
REGON: 00052390400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg w Brzesku i Jadownikach. OKRĘG DROGOWY NR 3 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zimowe dróg gminnych w Brzesku i Jadownikach zgodnie z załącznikiem Nr 7 stanowiącym o podziale dróg na na trzy strefy wg. kolejności utrzymania I strefa -91 030 m2 - utrzymywana w 3 standardzie utrzymania zimowego II strefa -111 625 m2 utrzymywana w 4 standardzie utrzymania zimowego III strefa - 43 510 m2 - utrzymywana w 5 standardzie utrzymania zimowego - zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do Zarządzenia Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10. 2000 r. ( Dz.U. Nr 10, poz. 20)- którego kserokopia stanowi załącznik Nr 6 do specyfikacji, Zakres robót obejmuje : 1/ odśnieżanie ulic z usuwaniem gołoledzi -wzdłuż drogi (materiałem uszorstniającym wg. załącznika nr 7) 2/ odśnieżanie bez posypywania mat. uszorstniającym - wzdłuż drogi 3/ usuwanie śliskości zimowej (wg. załącznika nr 7) -wzdłuż drogi 4/ usuwanie śliskości zimowej na skrzyżowaniach, zakrętach i podjazdach 5/ usunięcie błota pozimowego (przykrawężnikowego) na wysypisko śnieci Drogi nie zaliczone do żadnej strefy utrzymywane będą na interwencję zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferent zapewni, jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3 000,00 zł. /Słownie złotych: trzy tysiące 0 /100/, zgodnie z art. 45 upzp oraz ust. 11 SIWZ
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a/ być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowym i nie może być w trakcie procesu likwidacyjnego, lub upadłościowego, b/ spełnienie warunków art.22 PZP, c/ zapewnić całodobową dyspozycyjność - także w niedziele i święta, d/ dysponować odpowiednim sprzętem technicznym umożliwiającym sprawną realizację zamówienia - minimum zestawu odśnieżnego: -dwie piaskarki z pługami odśnieżnymi , - dwa ciągniki (klasy min. C-360) z pługami odśnieżnymi e/ wykazać się podobnymi pracami, jak przedmiot zamówienia - minimum jedna tego rodzaju praca o wartości minimum 100 tyś. zł. f/ posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na prowadzoną działalność, g/ wpłata wadium, h/ akceptacja wzoru umowy- parafowanie g/ złożyć ofertę wg formularza cenowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualnego odpisu z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c/ wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń /min. zestawu odśnieżnego/ będących w dyspozycji oferenta, d/ wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3-ch lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to ten okres z podaniem wartości, przedmiotu robót, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających np. /referencje/, że dostawy, lub usługi te zostały wykonane należycie. e/ polisy, lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres do 31.12.2009 r., f/ dowód wpłacenia wadium, g/ oświadczenie w trybie art.22 Ustawy PZP /załącznik Nr 1 SIWZ/, h/ oświadczenie w trybie art.24 Ustawy PZP /załącznik Nr 2 SIWZ/, i/ oświadczenie uzupełniające w trybie art.24 Ustawy PZP /załącznik Nr 3 SIWZ/, j/ oświadczenie o dyspozycyjności /załącznik Nr 4 SIWZ/, k/ akceptowanie projektu umowy /załącznik Nr 5/. l/ wypełniony formularz cenowy /załącznik Nr 9 SIWZ/, m/ wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia , których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy / załącznik nr 10/
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Witkowice i Nowa Wieś w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Kęty w sezonie 2016/2017.
Dodano: 2016-07-27 - Usługa zimowego utrzymania dróg gminnych publicznych i wewnętrznych na terenie Gminy Bukowina Tatrzańska w sezonach 2016/2017 i 2017/2018
Dodano: 2016-07-27 - Zimowe utrzymanie dróg wewnętrznych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na VI Zadań.
Dodano: 2016-07-25 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych publicznych na terenie Gminy Zabierzów w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na II Zadania.
Dodano: 2016-07-22 - Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-22 - Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń z budynków zarządzanych przez Gminę Miejską Kraków, działającą przez Zarząd Budynków Komunalnych, w podziale na 8 części.
Dodano: 2016-07-15 - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2016/2017, 2017/2018 i 2018/2019 II
Dodano: 2016-07-14 - Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2016/2017
Dodano: 2016-07-14 - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, parkingów i placów na terenie Gminy Zawoja, w sezonie zimowym 2016/ 2017, 2017/2018 i 2018/2019
Dodano: 2016-05-12