Przetargi.pl
Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2016/2017

Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
    ul. Chramcówki 15 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 49189329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2016/2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi polegające na realizacji zadania pod nazwą: Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Tatrzańskiego w sezonie zimowym 2016/2017 z podziałem na 3 (trzy) Zadania wg szczegółowego zakresu oraz podziału określonego w punkcie 3.5 przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy wykaz dróg, na których będą wykonywane usługi objęte niniejszym postępowaniem, wraz z podziałem na Zadania został przedstawiony na mapie, która stanowi Załacznik Nr 9 do przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa powyżej w szczególności polegać będnie na wykonywaniu: 1) Czynności związanych z zimowym utrzymaniem dróg, zwane dalej ZUD, które polegać będą na ośnieżaniu dróg poprzez mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni, poboczy i chodników oraz zwalczaniu śliskości zimowej polegające na zapobieganiu i usuwaniu wszystkich jej postaci za pomocą materiału uszorstniającego i/lub środków chemicznych zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, tj. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dnia 24 listopada 2005 roku Nr 230, poz. 1960), a także na ręcznym odśnieżaniu i posypywaniu miejsc w rejonie małej architektury deptaka estakady ulicy Powstańców Śląskich, 2) Czynności związanych z pozimowym mechanicznym i ręcznym sprzątaniem dróg, 3) Czynności związanych z załadunkiem i wywozem śniegu. 4. W każdym Zadaniu obejmującym kompleksowe utrzymanie dróg powiatowych, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego Wykonawca musi zapewnić odśnieżenie zatok postojowych oraz przystankowych, miejsc manewrowych służących do zawracania środków komunikacji publicznej oraz ciągów pieszo - rowerowych, kap chodnikowych i bezpieczników na mostach i estakadach. 5. Zamawiający zastrzega, że szczegóły prowadzenia akcji zimowego utzymiania dróg (zwanej dalej ZUD), rozliczenia ZUD, zasad kontroli przez Zamawiającego akcji ZUD oraz innych spraw związanych z ZUD zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w projekcie umowy, który stanowi załącznik Nr 8 do przedmiotowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową na poszczególne Zadania Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium (łączna wartość wadium dla wszystkich 3 Zadań wynosi 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w odpowiedniej wysokości, dla każde z Zadań, na które Wykonawca składa ofertę przetargową, tj. do: Zadania Nr 1 - 4.500,00 zł, Zadania Nr 2 - 3.000,00 zł, Zadania Nr 3 - 2.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie dopuszczalnych odstępstw od standardu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach