Przetargi.pl
Likwidacja skutków powodzi w gminie Szczucin - odbudowa i modernizacja infrastruktury komunikacyjnej. Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Rudnickiego w msc. Szczucin

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, ul. Wolności 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6436278 , fax. (014) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2014-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    ul. Wolności 3 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. 014 6436278, fax. (014) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Likwidacja skutków powodzi w gminie Szczucin - odbudowa i modernizacja infrastruktury komunikacyjnej. Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Rudnickiego w msc. Szczucin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest przebudowa kanalizacji wód opadowych wraz z odbudową nawierzchni ulicy Rudnickiego oraz przebudową nawierzchni obustronnych chodników. Obiekt zlokalizowany jest w msc. Szczucin, Gmina Szczucin, woj. małopolskie. Przedmiotowa przebudowa kanalizacji zostanie wykonana w obrębie pasa drogowego ul. Rudnickiego na odcinku od ul. Zajezierze do ul. Topolowej z włączeniem nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej i odprowadzeniem wód opadowych jak dotychczas do istniejącego kolektora kanału zamkniętego wód opadowych fi 1000 mm przebiegającego pod nawierzchnią drogi ul. Rudnickiego. Z uwagi na istniejące uzbrojenie (w szczególności kabel energetyczny średniego napięcia) przebiegający bezpośrednio nad dotychczasową trasą kanalizacji zaprojektowana została kanalizacja wód opadowych po zmienionej trasie. Obecnie zaprojektowana trasa kanalizacji przewiduje jej przebieg pod nawierzchnią bitumiczną ulicy Rudnickiego. Dodatkowo zakres projektowy przewiduje likwidację istniejącego kolektora kanalizacji deszczowej w ul. Rudnickiego poprzez wypełnienie rur kanalizacyjnych. Z uwagi na występującą deformację istniejącej nawierzchni bitumicznej, a także z uwagi na odcinkową, nową lokalizację wpustów ulicznych w celu prawidłowego działania zaprojektowanej kanalizacji wód opadowych i roztopowych oraz osiągnięcia planowanego efektu wizualnego oraz użytkowego wykonane zostanie pełne profilowanie nawierzchni bitumicznej ulicy Rudnickiego wraz z przebudową obustronnych chodników. W związku ze złym stanem technicznym fragmentu odcinka kolektora kanału zamkniętego żelbetowego wód opadowych fi 1000 w granicach pasa drogowego ul. Rudnickiego pełniącego m.in. rolę przepustu pod drogą zostaną wykonane prace remontowe w zakresie wymiany rur żelbetowych oraz ścianki czołowej żelbetowej z balustradą na nowe elementy. Zakres prac remontowych będzie wykonany w granicach pasa drogowego, ponadto zakres remontu nie spowoduje zmiany obecnych parametrów technicznych planowanego do remontu fragmentu kolektora kanału zamkniętego wód opadowych fi 1000 tj. średnicy, spadku podłużnego oraz rzędnych wysokościowych posadowienia, również zakres remontu będzie wykonany po dotychczasowej trasie przebiegu istniejącego kolektora kanału zamkniętego wód opadowych fi 1000 mm. Nowe wloty kanalizacji deszczowej WI i WII będą wykonane w zaprojektowanej studni żelbetowej S1 o wymiarach 1,8 m x 1,25 m zabudowanej na remontowanym kolektorze kanału zamkniętego wód opadowych fi 1000 w pasie jezdni ul. Rudnickiego. Wylot WI będzie odprowadzał wody opadowe z ul. Rudnickiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Topolową do w/w wylotu WI, natomiast drugi wylot WII będzie odprowadzał wody opadowe z ul. Rudnickiego na odcinku od skrzyżowania z ul. Zajezierze do w/w wylotu WII. W ramach przebudowy projektowana kanalizacja deszczowa wraz z przykanalikami zostanie wykonana z rur PVC (litych) w zakresie średnic od fi 500 do fi 200, studnie rewizyjne i studzienki wpustowe uliczne zostaną wykonane z elementów żelbetowych, ponadto w/w elementy projektowanej kanalizacji deszczowej zostaną wykonane w nawierzchni jezdni ul. Rudnickiego. Długości nowo projektowanego kanału kanalizacji deszczowej wynosi: - PVC - fi 500- dł. 144,44 m - PVC - fi 400- dł. 121,23 m - PVC - fi 315- dł. 335,34 m - PVC - fi 250 x 4- dł. 8,0 m Razem długość nowo projektowanych kanałów KD wynosi: 609,01 m Studnie rewizyjne i wpustowe uliczne - nowoprojektowane: - Ilość studni rewizyjnych żelbetowych fi 1000 mm - 12 kpl - Ilość studni rewizyjnych żelbetowych fi 1200 mm - 9 kpl - Ilość studni rewizyjnych żelbetowych o wymiarach 1,8 m x 1,25 m - 2 kpl - Ilość przykanalików z rur PVC fi 200 z wpustami ulicznymi żelbetowymi fi 500 - 39 kpl - Ilość przykanalików z rur PVC fi 250 ze studnią przyłączeniową żelbetową fi 1000 - 2 kpl W obrębie przedmiotowej inwestycji występuje sieć kanalizacji sanitarnej i sieć wodociągowa, odcinkowo kolidująca z przebiegiem projektowanej kanalizacji deszczowej. Z uwagi na występujące kolizje założono wykonanie przebudowy kolidujących odcinków sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w zakresie zmiany usytuowania rzędnych wysokościowych przebiegu kanalizacji sanitarnej i wodociągu, ponadto zakres przebudowy będzie wykonany po dotychczasowej trasie przebiegu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej. Wszelkie prace związane z przebudową kanalizacji (za wyjątkiem robót odtworzeniowych nawierzchni bitumicznej nad przebudowaną kanalizacją oraz odtworzeniem nawierzchni chodników) należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną pn. Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Rudnickiego w msc. Szczucin wykonaną przez Firmę Projektowo Budowlaną ECO-PROJEKT Rafał Bzduch. Po wykonaniu przebudowy kanalizacji wód opadowych i roztopowych należy wykonać odtworzenie nawierzchni ulicy Rudnickiego (na całej szerokości jezdni) oraz przebudowę nawierzchni istniejących, obustronnych chodników. Zakres robót związanych z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej i przebudową chodników polegać będzie na : - rozbiórce istn. (2szt.) progów zwalniających wykonanych z kostki brukowej; - rozbiórce istniejących nawierzchni chodników wraz z posortowaniem materiałów z odzysku. Odzyskane płytki chodnikowe należy przekazać Zamawiającemu, a uzyskaną z rozbiórki kostkę brukową przewiduje się do ponownego wbudowania; - rozbiórce istniejących krawężników i obrzeży wraz z ławami betonowymi. Przewidywane jest częściowe wykorzystanie krawężników z rozbiórki do ponownego wbudowania; - wywozie gruzu z rozbiórki nawierzchni chodników, części krawężników, obrzeży oraz ław betonowych. Zamawiający wskaże miejsce deponowania gruzu; - wykonaniu ław betonowych (z oporem) pod krawężniki oraz obrzeża chodników; - ułożeniu krawężników i ścieków przykraweżnikowych. Projektuje się ułożenie krawężników standardowo wyniesionych w stosunku do krawędzi jezdni o 12 cm (13 cm w stosunku do dna ścieku przykrawężnikowego). Na zjazdach wyniesiono krawężniki o 3 cm (4 cm w stosunku do dna ścieku przykrawężnikowego). Chodniki od strony zewnętrznej zostaną obramowane obrzeżami betonowymi 8×30 cm układanymi na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grubości 3 cm na ławie betonowej. Typowe odsłonięcie obrzeża wynosi 3 cm wzdłuż chodnika, a na zjazdach obrzeże zostanie wtopione do wysokości nawierzchni brukowanej. Ściek przykrawężnikowy szer. 20 cm z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej gr. 8 i wym. 10×20 cm układany na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 3 cm oraz ławie betonowej gr. 20 cm; - odcinkowym frezowaniu istniejącej nawierzchni bitumicznej. Lokalizacja poszczególnych odcinków przewidzianych do sfrezowania wynika bezpośrednio z usytuowania nowoprojektowanej kanalizacji wód opadowych i roztopowych oraz wymogiem Zamawiającego aby minimalny spadek ścieku przykrawężnikowego (a tym samym spadek podłużny nawierzchni) nie był mniejszy od 0,3 procent. Powyższe w szczególności dotyczy odcinka ulicy Rudnickiego od skrzyżowania z ulicą Zajezierze do ulicy Topolowa. Na odcinku od skrzyżowania ulicy Rudnickiego z ul. Zajezierze do ulicy Wolności nie przewidywane jest wykonywanie ścieku przykrawężnikowego. W ramach niniejszego zadania frezowanie istn. nawierzchni należy wykonać również na części ulic: Zajezierze, Polna i Sadowa. Powyższy zakres jest niezbędny z uwagi na konieczność odcinkowej zmiany kierunku spływu wód z nawierzchni odcinków ulic przyległych do ul. Rudnickiego. Materiał uzyskany z frezowania nawierzchni - do wykorzystania przy wykonywaniu warstw podbudowy pod chodniki; - wykonaniu warstw podbudowy chodników. Warstwy podbudowy pod chodniki przewidywane są do wykonania częściowo z: części rozebranej nawierzchni bitumicznej i podbudowy, z materiału uzyskanego z frezowania nawierzchni oraz z materiałów dowiezionych - mieszanki mineralnej o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm. Zamawiający wymagał będzie aby dostarczana przez Wykonawcę mieszanka o ciągłym uziarnieniu do wykonania warstw podbudowy chodników zawierała kruszywa o min. twardości 3,5 - 4 w skali Mosha oraz nasiąkliwości nie większej niż 1,5 procent, np. kruszywa dolomitowe. Wyklucza się stosowanie miękkich kruszyw wapiennych. Grubość podbudowy na chodnikach - zgodnie zapisami w przedmiarze robót; - wykonaniu nawierzchni chodników. Nawierzchnia chodników: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (szarej 70 procent i kolorowej 30 procent) gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3 cm. Nawierzchnia na zjazdach: warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej (kolorowej) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 3 cm; - regulacji wysokościowej istniejących studni kanalizacji sanitarnej wraz z częściową wymianą istniejących zamknięć typu teleskopowego dla studni o średnicy rury wznoszącej 400 mm; - wykonaniu warstwy profilującej z mieszanek mineralno - bitumicznych (w ul. Rudnickiego oraz części ul. Zajezierze, Polna i Sadowa). Założono średnią grubość profilowania 4 cm tj. około 100 kg mieszanki/m2 profilowanej powierzchni z mieszanki - beton asfaltowy typu AC11W wg. PN-EN 13108-1 dla KR 2; - wykonaniu warstwy ścieralnej (w ul. Rudnickiego oraz części ul. Zajezierze, Polna i Sadowa) o gr. warstwy 4 cm z mieszanki - beton asfaltowy typu AC11S wg PN-EN 13108-1 dla KR 2. Zamawiający wymagał będzie aby warstwa ścieralna była wykonana całą szerokością - bez złącza podłużnego, a połączenie nowo wykonanej warstwy ścieralnej z istniejącymi warstwami ścieralnymi wykonane było bezuskokowo (dopuszczalna różnica wysokości poszczególnych nawierzchni (plus, minus) 0,3 cm przy dopuszczalnej zmianie spadku podłużnego pomiędzy poszczególnymi nawierzchniami (plus, minus) 0,3 procent); - wykonaniu progów zwalniających, których lokalizacja będzie zgodna z dotychczasowym usytuowaniem. Przedmiotowe progi zwalniające należy wykonać jako: próg zwalniający KR2 o konstrukcji: betonowa kostka brukowa bezfazowa grub. 8 cm - kolor czerwony na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3 cm oraz dodatkowej podbudowie z betonu min. B20 (progi listwowy typu 1 - dla granicznej prędkości przejazdu 25-30 km/h o zmniejszonej szerokości). Wysokość progu zwalniającego 10 cm; Zakresem robót nie objęte są prace związane z wykonaniem stałego (trwałego) oznakowania ulic w znaki pionowe. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wymagał będzie aby transport materiałów do miejsca wbudowania prowadzony był poprzez drogę krajową Tarnów - Kielce (lub innych dróg kategorii min. wojewódzkich lub powiatowych) - ul. Topolowa - ul. Rudnickiego. Wyklucza się dowóz materiałów (w szczególności masowych) innymi ulicami w msc. Szczucin. W związku z zaplanowanym do wykonywania (odrębne zadanie inwestycyjne) prac związanych z Budową parkingu wraz z remontem chodnika przy hali widowiskowo - sportowej przy ul. Rudnickiego i ul. Polnej w Szczucinie, Zamawiający informuje, że czasokres prac oraz miejsce robót związanych z przebudową kanalizacji częściowo może pokrywać się z zaplanowanymi do wykonania robotami związanymi z wykonaniem parkingu. W związku z powyższym Wykonawca Robót przebudowy kanalizacji i odbudowy nawierzchni ulicy i chodników musi uwzględnić w swojej wycenie, konieczność takiego przeprowadzania robót, aby Wykonawca Robót realizujący budowę parkingu nie został pozbawiony długotrwałej (kilkudniowej) możliwości dowozu materiałów. Szczegółowe prace należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót, które stanowią załącznik Nr 7 do SIWZ oraz dokumentacją techniczną projektową, która stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100) do dnia, w którym upływa termin składania ofert do godziny 09:00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczucin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach