Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg
- Adres: 62-800 Kalisz, ul. Piskorzewska 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5049709 , fax. 062 5049701
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Piskorzewska 17 17
62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
tel. 062 5049709, fax. 062 5049701
REGON: 25102624900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zp@zdm.kalisz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja kolein w al. Wojska Polskiego w Kaliszu na odc. od ul. Stawiszyńskiej do ul. Majkowskiej - pasy zewnętrzne - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 4.2.1. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie na czas prowadzonych robót 4.2.2. roboty rozbiórkowe 4.2.3. roboty nawierzchniowe 4.2.4. regulacja wysokościowa urzadzeń infrastruktury podziemnej 4.3.Zawarte w załącznikach do niniejszej SIWZ nazwy materiałów podano jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w załącznikach do niniejszej specyfikacji. 4.4.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 4 tys. PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 9. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 9.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 9.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1/ dysponują osobą posiadającą doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do realizacji zadania tj.: wykażą, że dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia 2/ wykażą, że osoba o której mowa w pkt. 1/ należy (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego 3/ złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami o których mowa w pkt. 9.1.2. ppkt.1/. 4/ wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań o podobnym zakresie tj.: wykonali minimum 500 m2 nawierzchni w technologii mikrodywanika- każde zadanie. 9.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj:, wykażą, że posiadają (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 9.1.5. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego, 9.1.6. zaakceptują termin realizacji określony w pkt. 5 SIWZ, 9.1.7. zaakceptują termin płatności faktur określony w SIWZ 9.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców, określonych w pkt. 9.1 SIWZ, będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/nie spełnia. 9.3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (składający ofertę wspólnie) musi samodzielnie spełniać warunki, o których mowa w pkt. 9.1.1. oraz pkt. 9.1.4. SIWZ. Pozostałe warunki i wymagania zawarte w pkt. 9.1. mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia n/w dokumentów: 10.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 10.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.3. dowód wniesienia wadium, 10.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*, 10.6. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert*, 10.7. dla osoby/osób wskazanej/wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych należy dołączyć kopie uprawnień potwierdzających kwalifikacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10.8. wykaz robót budowlanych spełniających warunki określone w pkt. 9.1.2.4/ - wzór wykazu stanowi załącznik do SIWZ (Doświadczenie zawodowe). 10.9. Dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty wyszczególnione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8. zostały wykonane należycie. Wykonane roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt. 10.8.,a nie potwierdzone ww. dokumentami nie będą uwzględniane przy ocenie ofert. 10.10. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej* W przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie przez dwóch lub więcej Wykonawców, każdy z tych Wykonawców dołącza do oferty ww. dokumenty oznaczone gwiazdką (*) dotyczące każdego z nich. Z treści ww. dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt. 10.2, 10.4, 10.5, 10.6, 10.7, 10.9, 10.10. mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy), pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605z późn. zm.). 10.11. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy załączona do oferty kopia zostanie uznana przez Zamawiającego za nieczytelną lub budzącą wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg o nawierzchni gruntowej tłuczniem kamiennym i betonowym
Dodano: 2016-07-27 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, remont nawierzchni brukowcowych, remont cząstkowy chodników, remont cząstkowy dróg gruntowych oraz profilowanie wraz z wałowaniem dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2016 roku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Niechanowo
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie profilowania i wałowania ulic gminnych na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2429P Tulce - Kostrzyn na odcinku Siekierki - Kostrzyn
Dodano: 2016-07-26 - Nakładka bitumiczna na drodze powiatowej nr 2404P Tarnowo Podgórne - Napachanie ul. Rokietnicka w m. Tarnowo Podgórne
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi nr 4311P w m. Broniszewice
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi ozn. nr ewid. gruntu 309 w miejscowości Osiecza Pierwsza
Dodano: 2016-07-22 - Naprawa dróg powiatowych po sezonie wiosennym
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa ul. Konińskiej w Rychwale w ciągu drogi powiatowej nr 3321P
Dodano: 2016-07-20