Przetargi.pl
Usługa dozoru mienia.

Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-701 Poznań, ul. Fredry 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8560681 , fax. 061 8515092
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy
    ul. Fredry 12 12
    61-701 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8560681, fax. 061 8515092
    REGON: 01300860300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dozoru mienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, zwana dalej usługą -położonego w następujących miejscowościach: a). Obiekt Rozbitek , gm. Kwilcz dozór odbywać się będzie przez 24 godziny na dobę w terminie od 01.01.2010r. do 30.04.2010r. b). Obiekt Kwilcz - Pałac, gm. Kwilcz dozór odbywać się będzie przez 24 godziny na dobę w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. c). Obiekt Konarzewo - Dom Kultury, gm. Dopiewo dozór odbywać się będzie przez 24 godziny na dobę w terminie od 01.01.2010r. do 30.04.2010r. d). Obiekt Konarzewo - Pałac, Oficyna, gm. Dopiewo dozór odbywać się będzie przez 24 godziny na dobę w dniach wolnych od pracy, świąt i niedziel, a w dniach pracujących 16 godzin na dobę od godziny 1500 do 700 w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. e). Obiekt Henrykowo, gm. Święciechowa dozór odbywać się będzie przez 24 godziny na dobę w terminie od 01.01.2010r. do 31.03.2010r. f). Obiekt Więckowice - Pałac, gm. Dopiero dozór odbywać się będzie przez 16 godzin na dobę od godziny 1500 do 700 w terminie od 01.01.2010r. 31.12.2010r. g). Obiekt Parzęczewo - Pałac, gm. Kamieniec dozór odbywać się będzie przez 8 godzin na dobę od godziny 2200 do 600 w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. h). Obiekt Wieleń - Gorzelnia , gm. Przemęt dozór odbywać się będzie przez 8 godzin na dobę od godziny 2200 do 600 w terminie od 01.01.2010r. do 30.04.2010r. i). Obiekt Stare Bojanowo - Pałac , gm. Śmigiel. dozór odbywać się będzie przez 24 godziny na dobę w dniach wolnych od pracy, świąt i niedziel, a w dniach pracujących 16 godzin na dobę od godziny 1500 do 700 w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. j). Obiekt Konarzewo - Pałac , Oficyna, Park, gm. Miejska Górka dozór odbywać się będzie przez 8 godzin na dobę od godziny 2200 do 600 w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. k). Obiekt Chobienice, gm. Siedlec - Pałac, Oficyny nr169,171 dozór odbywać się będzie przez 8 godzin na dobę od godziny 2200 do 600 w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. l). Obiekt Siedmiorogów - Dwór, Park, gm. Borek Wlkp dozór odbywać się będzie przez 8 godzin na dobę od godziny 2200 do 600 w terminie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r. Mienie określone w poszczególnych punktach ust. 1 zwane jest w dalszej części umowy - Obiektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia, że Wykonawca może brać udział w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający stawia następujące warunki: 1. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem, czyli: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia; b) posiada aktualną koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia, w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: a) w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują z należytą starannością co najmniej 1 zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu o wartości 300.000 złotych brutto. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, czyli: a) posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 złotych. 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenia tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi objętej zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną koncesję na świadczenie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Na potwierdzenie opisanego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług dotyczących dozoru mienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, odbiorcy, daty wykonania oraz przedmiotu wykonania usługi zgodnie z opisem warunku w dziale VII, pkt. 2 ppkt. a. Według tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. b) Dokumenty potwierdzające, że wpisane w wykazie usługi w ppkt. a zostały wykonane należycie. 3. Na potwierdzenie opisanego przez Zamawiającego warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z opisem warunku w części VII pkt. 3 ppkt. a. Ponadto wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowy harmonogram płacowy sporządzony według załącznika nr 3 SIWZ. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach