Przetargi.pl
Kredyt długoterminowy na realizację zadań inwestycyjnych pn. Budowa Sali gimnastycznej w Turznie wraz z komunikacją oraz pn. Budowa boiska Ostaszewo -Orlik 2012.

Urząd Gminy Łysomice ogłasza przetarg

  • Adres: 87-148 Łysomice, ul. Warszawska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 678 32 22 , fax. (056) 678 32 22 w.23
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łysomice
    ul. Warszawska 8 8
    87-148 Łysomice, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 678 32 22, fax. (056) 678 32 22 w.23
    REGON: 00054250500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kredyt długoterminowy na realizację zadań inwestycyjnych pn. Budowa Sali gimnastycznej w Turznie wraz z komunikacją oraz pn. Budowa boiska Ostaszewo -Orlik 2012.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy na realizację zadań inwestycyjnych w wysokości 1.139.728,00 zł, z czego na zadanie inwestycyjne pn. Budowa sali gimnastycznej w Turznie wraz z komunikacją w wysokości 513.940,00 zł oraz na zadanie inwestycyjne pn. budowa boiska Ostaszewo Orlik 2012 w wysokości 625.788,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Kwota kredytu 1.139.728,00 2.Okres kredytowania do 16 lipca 2016r. 3.Karencja w spłacie kredytu do 16 lipca 2010r. 4.Spłata kapitału w poszczególnych latach 95.190,00 w 2010r. -225.000,00 w 2011r. -225.000,00 w 2012r. -225.000,00 w 2013r. -193.750,00 w 2014r. -100.000,00 w 2015r. -75.788,00w 2016r. 5.Zabezpieczenie Weksel in blanco Wcześniejsza spłata kredytu nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowych dla zamawiającego. Zamawiający nie zapłaci prowizji ani żadnych innych kosztów w przypadku restrukturyzacji długu w przyszłości. Poza kwotami określonymi w ofercie tj. prowizja od uruchomionego kredytu i oprocentowania kredytu wykonawca nie pobierze żadnych innych opłat i prowizji. Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym oparte będzie o stopę procentową WIBOR 1M z pierwszego dnia każdego miesiąca powiększoną o % marży, która będzie wartością stałą w całym okresie kredytowania. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą spłacane w okresach miesięcznych poczynając od miesiąca w którym zostanie uruchomiony kredyt a następnie na koniec każdego miesiąca. Raty kapitałowe po okresie karencji płatne będą w okresach kwartalnych. Prowizja bankowa wyrażona w złotych w wartościach zapisanych w ofercie płatna będzie w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia i konieczność sporządzenia przez Wykonawcę analiz finansowych do SIWZ załącza się niezbędne dokumenty finansowe pomocne przy tej analizie. Są to: - uchwały w sprawie zaciągnięcia kredytu na zadania inwestycyjne - zaświadczenie o nie zaleganiu w podatkach - zaświadczenie z ZUS - uchwała budżetowa na rok 2009 - Rb-NDS za 2008r. - Rb-NDS za I kw 2009r. - Rb-Z za 2008r. - Rb-Z za I kw 2009r. - Rb-N za 2008r. - Rb-N za I kw 2009r. - Rb-27S za 2008r. - Rb-27S za I kw 2009r. - Rb-28S za 2008r. - Rb-28S za I kw 2009r. - opinia RIO w sprawie wykonania budżetu za 2008r. - opinia RIO w sprawie projektu budżetu na 2009r. - opinia RIO w sprawie możliwości sfinansowania deficytu budżetu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , tzn. jest Bankiem działającym na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997roku- Prawo bankowe( Dz. U. z 2002 roku Dz. U. 72 poz. 665 z późn. zm.); - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - nie posiadają zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty ważne, spełniające wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych i warunki niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w założonych dokumentach. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie z art. 26 ust 1 Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda od Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, Zamawiający wymaga, aby do oferty załączyć: Oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy , zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z ustawą Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenie Rady Ministrów. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Poleskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzając odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w punkcie 6.3. ppkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie 6.3. ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia takich dokumentów stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej. Formularz cenowo ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych. Brak któregokolwiek z dokumentów lub przedstawienie ich w niewłaściwej formie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lysomice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach