Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na osiedlach mieszkaniowych w Żninie

Urząd Miejski w Żninie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, ul. 700-lecia 39
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3031301 , fax. 052 3031103
  • Data zamieszczenia: 2009-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Żninie
    ul. 700-lecia 39 39
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3031301, fax. 052 3031103
    REGON: 00052520500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.znin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na osiedlach mieszkaniowych w Żninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia 2 placów zabaw na osiedlach mieszkaniowych przy ulicach Browarowa - Żytnia, działka nr 2633 o powierzchni 0,2399 ha oraz przy ul. Składowej, działka nr 1436/1 o powierzchni 0,0648 ha w Żninie. Plac zabaw A: Plac zabaw na osiedlu mieszkaniowym przy ulicach Browarowa - Żytnia - działka nr 2633 o powierzchni 0,2399 ha wyposażony w n/w urządzenia zabawowe: 1) piaskownica drewniana, zadaszona - 1 szt., 2) kiwak - sprężyna ze stali ocynkowanej, wykonany z płyty HDPE - 1 szt., 3) drewniana huśtawka podwójna łańcuchowa -1 szt., 4) drewniana huśtawka pojedyncza łańcuchowa siedzisko typu pampers- 1szt, 5) huśtawka typu ważka (drewniana, tradycyjna huśtawka wagowa z dwoma przeciwległymi siedziskami, osadzona na podwójnym profilu stalowym w kształcie łuku )- 2 szt., 6) karuzela tarczowa - osadzona na słupie nośnym stalowym, łożyskowanym, platforma antypoślizgowa wykonana z płyty szalunkowej wodoodpornej gr. min. 25 mm, średnica min. 160 cm - 1 szt., 7) zestaw sprawnościowy wykonany z drewna klejonego warstwowo zawierający: element wspinaczkowy z 5 drabinek pionowych, przeplotnię pionową linową z lin stalowych w oplocie polipropylenowym, ściana wspinaczkowa wykonana ze sklejki wodoodpornej o grub. min. 25 mm, lina i spirala do wspina się, belka równoważnia oraz kosz do koszykówki z tablicą ze sklejki wodoodpornej o grub. 25 mm - 1 szt., 8) duży zestaw zabawowy wykonany z drewna klejonego warstwowo zawierający: 1 wieżę z dachem i podestem na wys. min. 150 cm, 1 bez dachu z podestem na wys. min. 120 cm, zjeżdżalnia na wys. min. 150 cm, schody wejściowe na wys. min. 150 cm, przeplotnia przestrzenna w kształcie rury na wys. min. 120 cm, drabinka pozioma i pionowa, rurka strażacka ze spiralą oraz ścianka wspinaczkowa z liną - 1 szt., 9) mały zestaw zabawowy wykonany z drewna klejonego warstwowo zawierający: wieżę z dachem z podestem na wys. 60 cm, schody wejściowe na wys. 60 cm, zjeżdżalnię na wys. 60 cm, balkonik ozdobny - 1 szt., 10) ławki żeliwne z siedziskiem i oparciem drewnianym - 3 szt., 11) regulamin placu zabaw - 1 szt. Plac zabaw B. Plac zabaw przy ul. Składowej dz. nr. 1436/1, o powierzchni 0,0648 ha wyposażony w n/w urządzenia zabawowe: 1) piaskownica drewniana, zadaszona - 1 szt., 2) kiwak - sprężyna ze stali ocynkowanej, wykonany z płyty HDPE - 1 szt., 3) drewniana huśtawka podwójna łańcuchowa -1 szt., 4) drewniana huśtawka pojedyncza łańcuchowa siedzisko typu pampers - 1szt, 5) huśtawka typu ważka (drewniana, tradycyjna huśtawka wagowa z dwoma przeciwległymi siedziskami, osadzona na podwójnym profilu stalowym w kształcie łuku )- 2 szt., 6) karuzela tarczowa - osadzona na słupie nośnym stalowym, łożyskowanym, platforma antypoślizgowa wykonana z płyty szalunkowej wodoodpornej gr. min. 25 mm, średnica min. 160 cm - 1 szt., 7) zestaw sprawnościowy wykonany z drewna klejonego warstwowo zawierający: przeplotnię pionową linową z lin stalowych w oplocie polipropylenowym, przeplotnię poziomą (pajęczyna z lin stalowych na oplocie polipropylenowym), lina do wspinania się, drążek do podciągania się, drabinka pionowa oraz dwa kółka gimnastyczne - 1 szt., 8) duży zestaw zabawowy wykonany z drewna klejonego warstwowo zawierający: 2 wieże bez dachu i podestami na wys. min. 150 cm, wieża z łukami z podestem na wys. min. 120 cm, trap wejściowy łukowy do wspinania się na wys. min. 150 cm, balkonik ozdobny, 2 drabinki pionowe, rura strażacka ze spiralą, zjeżdżalnia na wys. min. 150 cm, baloniki ozdobne, lina do wspinania się, ścianka wspinaczkowa z liną - 1 szt., 9) mały zestaw zabawowy wykonany z drewna klejonego warstwowo zawierający: wieżę z dachem z podestem na wys. 60 cm, schody wejściowe na wys. 60 cm, zjeżdżalnię na wys. 60 cm, balkonik ozdobny - 1 szt., 10) ławki żeliwne z siedziskiem i oparciem drewnianym - 3 szt., 11) regulamin placu zabaw - 1 szt. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na placu zabaw dla dzieci powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty a także spełniać wymogi norm Polskich i Unii Europejskiej. Powinny posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i skuteczność dla korzystających z tych urządzeń dzieci. Z urządzeń na placu zabaw będą korzystać dzieci w wieku: od 3 do 12 lat. Przykładowy wygląd niektórych elementów preferowanych przez Zamawiającego przedstawia złącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostarczenie urządzeń zabawowych: - rodzaj, ilość urządzeń, wyszczególnienie wymaganych elementów składowych, wraz z parametrami, jakie powinny spełniać poszczególne urządzenia określone w wykazie urządzeń zabawowych jw. Wszystkie urządzenia zabawowe objęte realizacją zamówienia powinny posiadać aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia urządzeń zabawowych znakiem bezpieczeństwa. 2. Montaż urządzeń zabawowych: -czynność ta obejmuje trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń w podłożu wg projektu opracowanego przez dostawcę zaakceptowanego przez Zamawiającego. Podczas świadczenia usługi wykonawca ma obowiązek oznakować prowadzone prace, znać i stosować przepisy dotyczące ochrony środowiska i BHP. 3. Uprzątnięcie terenu w okolicy montowanych urządzeń. I/ Wymagania : Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymagania i być rozmieszczone optymalnie z zachowaniem stref bezpieczeństwa oraz posiadać stosowne certyfikaty bądź atesty. II / Wymogi obsługowo-eksploatacyjne: - Wykonawca powinien być producentem lub wyznaczonym przez producenta przedstawicielem występującym w jego imieniu, - Wykonawca udzieli gwarancji licząc od dnia podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego na okres 24 m-cy. - Wykonawca dostarczy i zamontuje regulamin korzystania z placu zabaw w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy, - są ubezpieczeni od OC w zakresie prowadzonej działalności, - w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia ( wyposażenie placów zabaw) . Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń, dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6. ust.1 ppkt 1 i 2 SIWZ ). Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg załącznika nr 2 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; - w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; -w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym: 3) Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia ( wyposażenie placów zabaw ) oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły odbioru ) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 4, - w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego: 4) Dowód - polisa ubezpieczenia OC Wykonawcy . Pozostałe wymagane dokumenty jako załączniki do oferty. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy przy realizacji zamówienia, wskazanie rzeczowego i finansowego zakresu prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach