Przetargi.pl
Konserwacje i naprawy oświetlenia ulicznego w w 2010 roku na terenie Gminy Wołomin.

Gmina Wołomin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
    ul. Ogrodowa 4 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
    REGON: 01326964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje i naprawy oświetlenia ulicznego w w 2010 roku na terenie Gminy Wołomin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac będzie obejmował: - Bieżące konserwacje oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej (np. pomników) na terenie gminy Wołomin. Ilość punktów świetlnych 5297. Konserwacja polega na utrzymaniu go w pełnej sprawności technicznej tj.: wymiana bezpieczników, żarówek, styczników, wyłączników zmierzchowych, dławików oraz układu TUZ dla lamp sodowych czyszczenie kloszy opraw oświetleniowych malowanie wysięgników i wnęk słupowych przycinanie gałęzi drzew zasłaniających lampy oświetleniowe utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie z obowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów przekazywanie zgłoszeń do Zakładu Energetycznego o uszkodzonych licznikach poboru energii elektrycznej w obwodach oświetlenia ulicznego - Usterki będą usuwane niezwłocznie tj. nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy nie świeci 1 lampa nie później niż w ciągu 12 godzin, w przypadku gdy nie świeci obwód oświetleniowy nie później niż w ciągu 2 godzin od zgłoszenia, w przypadku gdy lampy świecą w godzinach dziennych - Wykonanie awaryjnych remontów oświetlenia ulicznego, w tym wymiana odcinków linii napowietrznych i kablowych wymiana skrzynek sterowniczych lub ich elementów wymiana i naprawa uszkodzonych słupów i opraw oświetleniowych Zakres ilościowy poszczególnych prac będzie wynikał z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji. Wykonawca prac zobowiązany jest do wykonania zamówienia: 1.zgodnie z zakresem prac określonych w pkt 2.1. i 2.2. SIWZ, a także zgodnie z warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane ( tekst jedn. Dz.U. Nr 89 Poz. 414 z 1994 z późn. zm.); 2.zgodnie z wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych; 3.zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną; 4.wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, jeśli prowadzone roboty wymagają zajęcia jezdni i powodują utrudnienia w ruchu; 5.wykonanie trwałego oznakowania i zabezpieczenia prowadzonych robót zgodnie z przepisami BHP; 6.prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zgodności z obowiązującymi normami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2)posiadania wiedzy i doświadczenia; 3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4)sytuacji ekonomicznej i finansowej; oraz Wykonawcy, wobec których brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki WYKONAWCA spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. - Zał. nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.wykaz wykonanych usług a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (każde polegające na konserwacji minimum 4500 szt. opraw i naprawy oświetlenia ulicznego) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.)- Zał. nr 3 do SIWZ; 4. wykaz osób - Zał. Nr 4 do SIWZ - uczestniczących w realizacji zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia. Kierownik powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 5. wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia w tym, co najmniej: - podnośnik hydrauliczny na podwoziu samochodowym minim. wysokość podnoszenia 10 m -1 szt. - mini- koparka - 1 szt. - samochód dostawczy o ładowności minimum 1 tona - 1 szt. - samochód specjalny z żurawikiem (HDS) - 1 szt. - przyczepa dłużycowa do 5 ton - 1 szt. - aparatura do lokalizacji uszkodzeń kabli; 6. aktualna umowa z firmą utylizującą odpady powstające podczas konserwacji oświetlenia; 7. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów Wykonawca dołączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach