Gmina Raszyn ogłasza przetarg
- Adres: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7017770 , fax. 022 7017778
- Data zamieszczenia: 2013-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2a 2a
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
tel. 022 7017770, fax. 022 7017778
REGON: 00054663800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Raszyn w latach 2014 -2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlanych polegających na Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Raszyn oraz odtwarzanie zniszczonych w wyniku zużycia, kolizji drogowych i innych zdarzeń elementów oświetlenia. Zakres zamówienia obejmuje: a) konserwację oświetlenia ulicznego i drogowego: w skład instalacji oświetlenia ulic i dróg wchodzą: - 3272 oprawy oświetleniowe - 109 skrzynek pomiarowo sterujących - napowietrzne i kablowe linie oświetleniowe - słupy oświetleniowe i słupy energetyczne linii n.n. wspólne dla energetyki zawodowej i oświetlenia - wysięgniki - bezpieczniki napowietrzne - tabliczki bezpiecznikowo zaciskowe - odgromniki - przekaźniki zmierzchowe - zegary sterujące. W ramach konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia w należytym stanie technicznym wymagane jest zachowanie ciągłości palenia się oświetlenia zgodnie z ustalonymi czasami podanymi przez PGE w Instrukcji współpracy przy eksploatacji oświetlenia zewnętrznego między konserwatorem oświetlenia, a Zakładem Energetycznym /PGE i RWE/ oraz wykonywanie n/w czynności z tym związanych: 1. Kontrolowanie czasu włączania i wyłączania oświetlenia - świecenia opraw. 2. W przypadku stwierdzenia niesprawności wymiana; źródeł światła, bezpieczników (wkładek, główek, podstaw), elementów opraw oświetleniowych, elementów szaf sterowniczych, zegarów, przekaźników zmierzchowych i innych elementów nie ujętych wyżej a niezbędnych do prawidłowego działania oświetlenia. 3. Kontrola i naprawa zamknięć wnęk słupowych, szaf oświetleniowych, regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych, naprawa kabli i linii napowietrznych oświetleniowych, stan przewodów i połączeń ochrony przeciwporażeniowej. 4. Przycinanie gałęzi pod liniami w miejscu zainstalowania opraw. 5. Czyszczenie kloszy, wnęk słupowych, tabliczek bezpiecznikowo zaciskowych, elementów szaf oświetleniowych. 6. Kontrolowanie linii napowietrznych, konserwowanie połączeń i zacisków. 7. Raz w roku wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji, uziemień ochronnych i ochrony przeciwporażeniowej. 8. Malowanie raz w roku 1/4 ilości wszystkich słupów metalowych ( słupów fabrycznie malowanych proszkowo w uzgodnieniu z Zamawiającym) ,drzwiczek słupowych , wysięgników ,konstrukcji wsporczych i metalowych obudów szaf oświetleniowych. b) odtwarzanie zniszczonych w wyniku zużycia, kolizji drogowych i innych zdarzeń elementów oświetlenia. W ramach robót odtworzeniowych należy odtworzyć elementy oświetlenia zniszczone w kolizjach drogowych i innych zdarzeniach losowych, a także elementy zużyte, których parametry eksploatacyjne nie spełniają warunków technicznych i powiększają znacząco koszty eksploatacji lub mogą stanowić zagrożenie życia a ich naprawa jest nieopłacalna. W przypadku zniszczeń spowodowanych kolizjami drogowymi i zdarzeniami losowymi (wichury, dewastacje, pożary, itp.) konserwator zobowiązany jest natychmiast po stwierdzeniu takiego faktu lub otrzymaniu informacji o nim do niezwłocznego: - zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych, które mogą znaleźć się w zasięgu zniszczeń. - natychmiastowego wezwania lub poinformowania odpowiednich służb ( pogotowie ratunkowe, policja, straż, służby drogowe, PGE Dystrybucja S.A.) - po uzyskaniu zgody właściciela urządzenia, właściciela terenu lub kierującego akcją ratunkową na miejscu zdarzenia uprzątnięcia zniszczonych elementów umożliwiając ruch kołowy i pieszy. - w miarę możliwości spowodowanie poprawnego funkcjonowania pozostałych urządzeń. - powiadomienia przedstawiciela Gminy. Roboty odtworzeniowe wykonywane będą na podstawie spisanych przez strony protokółów konieczności będących jednocześnie poleceniami wykonania tych robót. Protokół konieczności będzie zawierał: - przyczynę wykonania robót. - zakres, ilość. - sposób wykonania i rodzaj zastosowanych materiałów. - termin realizacji. Roboty odtworzeniowe muszą być wykonywane w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, normami, najlepszą wiedzą techniczną i sztuką inżynierską. Elementy użyte do wymiany muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze od elementów wymienianych, być fabrycznie nowe, posiadać niezbędne atesty i certyfikaty zgodności z PN oraz znak CE. W/W dokumenty Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu na każde żądanie. Elementy zużyte, zdemontowane należy zwrócić właścicielowi a nie podlegające zwrotowi a stanowiące zagrożenie dla środowiska Wykonawca zobowiązany jest utylizować w sposób zgodny z przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami szkodliwymi a pozostałe likwidować we własnym zakresie. GWARANCJA Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 12 miesięcy na wykonane roboty i wbudowane materiały. Bieg okresu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się z dniem podpisania przez strony bezusterkowego protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 10000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprawowanie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Kobyłka
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Łomianki w okresie od 01.07.2016 r. do 30.06.2019 r.
Dodano: 2016-06-03 - Naprawa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nieporęt
Dodano: 2016-04-05 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Milanówka
Dodano: 2016-02-23 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Mszczonów
Dodano: 2016-02-17 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Otwocka.
Dodano: 2016-01-13 - KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY BRWINÓW
Dodano: 2016-01-04 - Świadczenie usług w zakresie konserwacji i naprawy/wymiany systemu oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wołomin w 2016 roku
Dodano: 2015-12-21 - Konserwacja oświetlenia drogowego na obszarze miasta Siedlce administrowanym przez Zamawiającego
Dodano: 2015-12-16 - Konserwacja i bieżące utrzymanie oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wyszków
Dodano: 2015-12-14